Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 154 ... 191 192
La Primavera

Kan me toch niet voorstellen dat de koers doorgang mag vinden.

Raimondas Roomsaus

En dan sta je op 99,4% met nog 13 man in koers. Hoop dat de 11 etappes gehaald worden iig, dan telt de score mee..

Yskoud

Idem, bekijk het maar, een paar uitvallers was nog leuk, maar als nu hele ploegen eruit stappen is het wel klaar.

Platje

Sunweb gaat gewoon door

Geel truitje

De renner van sunweb is mathews staat nu op wielerflits !!

shyguy

Ongekend dit, de meeste teams halen de eindstreep met een man of 10.

Yskoud

Teams met Sagan zijn nu spekkoper.

nasibal

Laten we er maar het positieve van inzien….

Dat is dan ook exact wat ze nu doen ;)

davidadefr010

Daar gaat nummertje 6 van het teampie haha, blaas die Giro maar af!

La Cabezza de Carrera

als de giro stopt, dan moet het resultaat 2019 ook uit de index

anders telt 2019 mee voor twee jaar, en dat is ook niet logisch

JANTHEMAN

Al 7 man kwijt

Rob94

Nou, ik kan net zo goed stoppen. Dit is niet leuk meer 😂

Jori

Wij hebben het wel heel erg zwaar, terwijl die renners gewoon een paar weken extra vakantie krijgen!
Het is niet eerlijk!

Platje

😂

Florian

Kelderman zat vast met knikkende knieën vanochtend, toen hij het nieuws hoorde. Deze kans voor winst gaat hij niet snel meer krijgen.

lautje

ben benieuwd hoe lang de giro nog doorgaat. Als het einde wordt behaald dan heb ik op dat moment waarschijnlijk nog maar 10 man om op te stellen...
A-Klassementsmannen die niet vallen of niet het coronavirus krijgen rijden podium waarschijnlijk.
Of je moet als een Kelderman hopen dat zondag gehaald wordt en dan alles of niets spelen om Almeida uit het roze te rijden.. Wie weet is het na de 2de rustdag wel klaar

Berend

Ik denk dat de meeste teams veel uitvallers hebben, het wordt helaas een beetje een loterij maar dat was het deels natuurlijk al! Je weet nooit wie er uit vorm is of valt. Het spel gaat gewoon door wat mij betreft :)

Kelderman voor roze!

Yskoud

Rationeel gezien zou Kelderman vandaag flink moeten aanvallen in de finale. Maar ik verwacht dat hij zo bang en onzeker is dat hij juist blijft zitten en niks doet.

La Primavera

'@Yskoud Uit wat blijkt dat Kelderman bang en onzeker is? Hij is de enige klassementsman die ten aanval trekt in de bergen. In de eerste bergetappe deed hij het in zijn eentje tegen die wind in. In de tweede bergetappe deed hij het in die laatste kilometer (daarvoor was het niet slim om aan te vallen).

Koenblom16

Nou en dat zijn uitvallers nummer 6 & 7. Nog andere mensen met een 100% corona score?

JimKro

Wat jammer weer zeg. Kruijswijk zijn Giro vloek is nog niet voorbij, ik had echt het gevoel dat hij hem dit keer zou gaan winnen ...

Voor mijn Scorito funest. Erg jammer want ik stevende af op een topscore.

Starlynk

haha "stevende" :p

Jeffrey81

Stevende Zwaan? ;)

zomaareens

demare opstellen voor 8 punten?? of gokken met Hart of Nibali?

bart1e

Dan denk je dat je een mooi team heb voor de giro zonder de toppers nibali en fugslang, en dan krijg je 7 uitvallers van totaal €23,75 van mijn totaalbudget wat wegvalt, ongekend deze ronde! Op naar de vuelta dan maar..

Thomas: €6
Yates:€5
Kruiswijk:5
Vlasov:3
Matthews:3,5
Affini:0,75
Barbier:0,5

1 2 ... 154 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.