Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 153 ... 191 192
Yskoud

De Gazetta melde vanochtend dat er nog 2 renners Corona hebben. Italië kondigt ook een reeks strenge maatregelen aan voor het hele land.

Ajvenema

Cerny voor een ereplaatsje vanuit de break vandaag?

Jasperdewaal11

Kruijswijk positief op Corona!

nou dat is dan weer een renner die ik net niet heb.

Volgens mij word het een gevalletje survival of the healthiest.....

hartstikkebedankt

Wauw zonde voor Kevin!

Het einde van de Giro halen lijkt me nu lastig eerlijk gezegd

DKrikk

Heel MTS verlaat de giro door positieve gevallen onder de staf. https://www.greenedgecycling.com/news/mitchelton-scott-withdraws-from-giro-d-italia

Daarnaast nog een onbekende Sunweb renner positief...

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Shit, wat zonde voor Kruijswijk. Ik heb hem niet in mijn team, maar toch.. Hoeveel pech kan een sporter hebben in zijn carrière?
Ook bij Sunweb een positief geval. Laten we hopen dat die geen Kelderman is!

La Cabezza de Carrera

bye kruijswijk

zet de boel maar stop jongens, deze giro gaat nergens meer heen

Treenert

Ik snap Tirreno en LBL wel maar doelde idd op Il Lombardia. Als de kopgroep wordt gehaald door Bora en/of Sunweb wil ik het nog wel eens zien.
Fugl in mijn selectie vandaag.

.......... als het tenminste nog zin heeft allemaal

Laatst gewijzigd
zeewolde

De hele ploeg Mitchelton Scott er ook uit. Dit gaat de verkeerde kant op. Als Kelderman niet die renner is van Sunweb zou ik zeggen, zo snel mogelijk die roze trui pakken, you never know.

ben_pronk

Arme Steven zeg, wat een naar seizoen heeft die man zeg! Dit gun je niemand.

Tour de Flits

Wauw, bizar nieuws zo op de ochtend. Erg sneu voor Kruijswijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat, zie het niet zo snel gebeuren dat ze heel de Giro eruit gooien, ze zullen vanuit de organisatie zo lang mogelijk door willen blijven fietsen.

Zal snel meer bekend worden denk ik deze ochtend, hopelijk voor de deadline van de etappe vandaag (al is dat natuurlijk bijzaak)

Morfin11

Wow....

Laatst gewijzigd
rkmmr

Hm, wordt toch wel een beetje een loterij zo.. Kruijswijk had ik juist mee voor de 3e week, was al een gok, maar nu weet je nooit of dat een goede keuze was. Als het in de koers een slechte was gebleken à la..

Blijft niet veel over zo, met ook Hamilton eruit en eerdere afvallers die de meesten ook hadden..

En uiteraard nog veel zuurder voor de renners zelf dan voor mijn pooltje..

Laatst gewijzigd
DKrikk

https://twitter.com/ProCyclingStats/status/1315928294580269061

"A few days ago @sunweb didn’t allow @TiesjBenoot to ride @GentWevelgem because he was in a TV program two days before the race with @Jan_Bakelants who tested positive on #Covid19

What decision is the team going do make now is the big question"

Hele terechte vraag wel....

rkmmr

'@DKrikk Ja idd en Sunweb is wat dit soort beslissingen betreft best strict, zie Benoot, dus die zullen er wel uitgaan dan..

nasibal

Giro cancellen. Scorito cancellen en niet mee laten tellen voor de index. Lijkt me een mooi idee

Nopper

'@nasibal Dat zou ik wel sneu voor Kevin vinden.. Voor velen (zoals ik) zou het goed uitkomen

La Primavera

"Het spel telt mee voor de Scorito Index, als er minimaal 11 etappes zijn verreden."

Don Gielius

De slotweek dreigde al onthoofd te worden door winterweer op de hoge cols, en nu weer een topper naar huis. Sunweb blijft lang stil, vertrekken die ook niet gewoon naar huis? Ik ben er wel klaar mee, dit is geen sportieve strijd waar je als sportliefhebber van kan genieten.

La Primavera

Het maakt natuurlijk niet uit of het nou pietje of jantje is die positief test, maar voor de koers is het toch wel echt balen dat het na Yates weer een klassementsman is.

kevinraar

Daa4 gaat me goede klassering Kruiswijk eruit met corona en haig er helaas ook eruit

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Matthews ook..... het zijn steeds alleen maar de grote namen.... je gaat bijna aan paardenhoofden, omerta en gomorra denken....

Ulissi maar captain dan vandaag. Sagan zal onderweg wel positief testen.

De lol is wel af zo. Damn :(

Platje

Tja tussen Benoot/GW en Kelderman/kans op winst Giro zit wel een groot verschil natuurlijk.. lastige kwestie.. cancellen voor mij het beste, geen almeida en de bekende uitvallers

Martijn Sollie

https://www.wielerflits.nl/nieuws/ook-michael-matthews-test-positief-op-coronavirus/

DKrikk

Pfff ook Matthews...

Laten we er maar het positieve van inzien....86% pickrate

1 2 ... 153 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.