'@Daan Ik heb de volledige uitzending gezien en om het simplistisch uit te drukken, het enige wat er echt zwaar was aan die etappe van zondag was de laatste km, voor het overige waren het allemaal 'lopers', behalve die eerste berg dan.
Morgen zijn het geen lopers, totaal niet te vergelijken met die rit van zondag.
'@Se7en Afgelopen zondag werd hij toch echt 3e in een berg etappe waarin hij een gat van 3 minuten in zijn eentje dichtreed op de kopgroep en vervolgens maar op 58 seconde finisht van Guerreiro en Castroviejo. Morgen is meer een klassieke dag waarin gewicht minder meetelt dan in een bergetappe. Ik zeg niet dat hij veel kans maakt maar dat hem 2 sterren toebedelen helemaal niet zo gek is.
Colonella: 500 meter a 6%, 2.5 km a 10.1% met steilste strook van 18%.
Controguerra: 500 meter a 9.7% met strook van 24%
Tortoreto: 2.6 km a 7.1% met strook van 20%
2e passage Tortoreto: ca 500m a 15.1%, dan 1.9 km a 7.2% met strook van 18%
en dan 6.5 km tot de streep.
Grote vraag is met name hoe er gekoerst wordt dus in peloton. Gaan grote ploegen als Trek en Sunweb nerveus zijn voor de klimmetjes en trekken ze vol door om niet in de scheuren en gedrang te komen? rijdt het peloton überhaupt nog voor de zege? Of volgt iedereen grote baas Keisse?
" Only Ramon Sinkeldam really suffered on Sunday. “He got dropped quite quickly and had a pretty difficult day,” said Sébastien. “Fortunately tomorrow is a rest day. We hope he can get his health back and be ready on Tuesday and Wednesday, since those are two good stages for the sprint.”
Kijken zij naar hetzelfde profiel als wij vraag ik me dan af?
Als je uitsluitend, zonder enige andere informatie, het profiel onder ogen zou krijgen, op welke koers zou je gokken dat het zou zijn? Vervolgens moet je €100,- uit eigen zak nemen en op 1 renner zetten. Wie zou je nemen?
Ik houd mijn naam nog even voor me, nieuwsgierig naar de antwoorden.
Tipje van de sluier: Het is een renner die ik daardoor niet durf te banken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.