Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 152 ... 191 192
Guido73

Kijk eens naar de profielen van die 'bergjes' en kijk dan ook eens naar Bjerg zijn gewicht, mission impossible deze rit of hij moet alleen vooruit zijn met Viviani, die rijdt ie er nog wel af op een klim!

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

'@Se7en, heb je de uitslag van afgelopen zondag niet gezien? Dat is nog een zwaarder parcours dan morgen.

Yskoud

Finale van morgen is zwaarder dan die van zondag.

Guido73

'@Daan Ik heb de volledige uitzending gezien en om het simplistisch uit te drukken, het enige wat er echt zwaar was aan die etappe van zondag was de laatste km, voor het overige waren het allemaal 'lopers', behalve die eerste berg dan.
Morgen zijn het geen lopers, totaal niet te vergelijken met die rit van zondag.

La Primavera

'@Se7en Afgelopen zondag werd hij toch echt 3e in een berg etappe waarin hij een gat van 3 minuten in zijn eentje dichtreed op de kopgroep en vervolgens maar op 58 seconde finisht van Guerreiro en Castroviejo. Morgen is meer een klassieke dag waarin gewicht minder meetelt dan in een bergetappe. Ik zeg niet dat hij veel kans maakt maar dat hem 2 sterren toebedelen helemaal niet zo gek is.

Jori

Colonella: 500 meter a 6%, 2.5 km a 10.1% met steilste strook van 18%.
Controguerra: 500 meter a 9.7% met strook van 24%
Tortoreto: 2.6 km a 7.1% met strook van 20%
2e passage Tortoreto: ca 500m a 15.1%, dan 1.9 km a 7.2% met strook van 18%
en dan 6.5 km tot de streep.

Grote vraag is met name hoe er gekoerst wordt dus in peloton. Gaan grote ploegen als Trek en Sunweb nerveus zijn voor de klimmetjes en trekken ze vol door om niet in de scheuren en gedrang te komen? rijdt het peloton überhaupt nog voor de zege? Of volgt iedereen grote baas Keisse?

Guido73

Ieder zijn mening, ik geloof er totaal niet in. Denk dat er minstens 30 renners zijn die meer kans maken dan hem, ik wens hem veel succes morgen met die stukken van 10% en meer.

Jori

'@Se7en: iedereen kan deze etappe winnen, zolang ze maar met genoeg voorsprong beginnen aan de moeilijkere gedeeltes of het tempo laag genoeg ligt ;)

RemmertW

Ulissi grote favoriet bij bookies. Kan mij best voorstellen dat UAE gaat controleren.
Demare op 51x je inzet. Als je bovenstaande percentages ziet lijkt dit toch veel te zwaar.

Vraag is wel of Ulissi meedoet als er een kopgroep weg blijft, dan kan het ook 0 worden.

Jori

" Only Ramon Sinkeldam really suffered on Sunday. “He got dropped quite quickly and had a pretty difficult day,” said Sébastien. “Fortunately tomorrow is a rest day. We hope he can get his health back and be ready on Tuesday and Wednesday, since those are two good stages for the sprint.”

Kijken zij naar hetzelfde profiel als wij vraag ik me dan af?

Treenert

Als je uitsluitend, zonder enige andere informatie, het profiel onder ogen zou krijgen, op welke koers zou je gokken dat het zou zijn? Vervolgens moet je €100,- uit eigen zak nemen en op 1 renner zetten. Wie zou je nemen?

Ik houd mijn naam nog even voor me, nieuwsgierig naar de antwoorden.
Tipje van de sluier: Het is een renner die ik daardoor niet durf te banken.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Fugl echt een tirreno ritje

zeewolde

'@Treenert misschien doel je op Luik-Bastenaken-Luik . Fuglsang dus bij jouw dagopstelling ?

Jori

Wout van Aert heb ik helaas niet

Pietje Precies

Lutsenko

Verder stuift het hier soms behoorlijk

Lo Zar

Het laatste stuk na de afdaling van de tweede passage Tortoreto is eerder 8,5 km.
En ik geloof platzat en met slechts 3 bochten.
Laatste rechte lijn van ruim 3 1/2 km langs het strand lijkt me ook pittig hoewel de wind morgen mee lijkt te vallen.

Guido73

'@Jori Tuurlijk, Viviani maakt ook kans ;)

Lo Zar

'@Treenert Nibbels (Fugl heb ik niet)

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Lombardije

Chef83

Dit is denk ik te zwaar voor demare.
Maar is dit iets voor ballerini ,vendrame of narvaez ?

Ajvenema

'@jori: ik denk soms serieus dat sommige ploegleidingen het routeboek pas op de ochtend zelf iets beter gaan bekijken:)

kevinraar

Als er een kopgroep weg is dan word er niet hard gereden zit Demare er nog wel bij

WilliamS23

Dit zal zeker te zwaar zijn voor Demare en die zal zijn focus op morgen hebben liggen. Echter is mijn selectie niet zo geweldig breed dat ik hem wel mee heb. Wie weet een verrassing, maar sowieso acht gratis punten.

hartstikkebedankt

'@Treenert

Joaquim Rodriguez, doet die mee?

Ludi

Benoot, teuns, WvA, MvdP, Valverde, flip, hirschi en Formolo rijden niet. :p

Die had ik vandaag wel opgesteld ja.

1 2 ... 152 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.