Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 165 ... 191 192
Yskoud

'@Nasibal, heb je Torres vandaag wel opgesteld?

nasibal

'@Yskoud

Nee, Torres stond bij mij al onder de douche. Zal wel winnen dus.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik kom er nu pas achter dat Ganna 1 truipunt meer zou krijgen dan Demare, oeps. En aangezien ik swift en narvaez en zelfs castro wel een kans op overwinning gaf had hij ook nog meer kans op teampunten. Helaas klein smetje.

Pietje Precies

Anders GC teams gaan mogelijk écht spijt krijgen dat ze Pozzovivo in de waaieretappe gewoon terug hebben laten keren (nadat de groep Fuglsang terug was)

Etappe 10 was al behoorlijk indrukwekkend hoe rap hij terug keerde na die pech en vandaag blijkbaar weer goede benen!

zeewolde

'@ivo001 hoezo zou Ganna 1 punt meer krijgen.
Demare = 8 punten, Ganna = 4+3 = 7 punten voor zijn 2 derde plaatsen (als hij ze al vast zou kunnen houden)

nasibal

'@Pietje

RIjden full pull voor Sobrero vandaag ;)

Kollie83

Toch de AK's vandaag! Goede keuze gemaakt in de selectie.

nasibal

Poh de keuze om vandaag Cerny en Ganna op te stellen ipv HIndley en Majka was toch even buiten NTT gerekend.

edit: Sagan kopman kan tevens in het rijtje foute keuzes.

Laatst gewijzigd
Andross

Oei dit gaat me een goede klassering kosten, Sagan eraf. We gaan het zien in de finale.

Nopper

Je vraagt je toch af waarom ze hebben gewacht totdat het verschil 13 minuten was voordat ze gingen rijden

La Primavera

Ulissi bakt er ook echt helemaal niks meer van..

danusz1986

Ulissi nooit meer in de basis en zeker niet als capitano.

Daan Brakenhoff

Ik denk dat Pozzo gewoon hele goeie benen had en de koers hard wilde maken om zijn concurrenten pijn te doen.

La Primavera

'@Tompot Deze Giro staat anders op het lijf geschreven van Ulissi en als je zag hoe hij rond reed voor de Giro... Afgezien van etappe 2 niks gepresteerd deze Giro. Wat Pietje ook al zei, het kost je nu alleen maar punten in plaats van dat het je punten oplevert.

De Condor van Echt

Pfoei, goede keuze om last minute twee klassementsmannen erin te klikken om kans af te dekken dat ak-mannen koers gaan maken. Kans achtte ik klein, maar nu zie je maar weer... Sagan c was ook bij mij misser, maar geheel vergeeflijk vind ik. Laten we niet te hard zijn voor onszelf...

Daan Brakenhoff

Clarke gaat eindelijk punten voor me scoren :) , nu kan ik stoppen met hem bijna dagelijks opstellen

MrWallie

Vanmorgen geïnterpreteerd dat het voor de vluchters zou zijn, dus zit met semi-gokje Narvaez als captain gebakken. Echter, hierdoor ook met Cerny en Vendrame in de dagopstelling ipv Majka/Nibali/Kelderman. De klassementsmannen gaan toch net als die andere overgangsetappe heel belangrijk zijn vandaag.

Laatst gewijzigd
zeewolde

'@MrWallie Ik denk dat Narvaez (c) voor jou ruimschoots de gemiste puntjes voor Majka en Nibali op plek 10-20 compenseert.

La Primavera

Je gaat flink stijgen vandaag Wallie. Goed gezien met Narvaez.

Voor de rest van ons wordt het een dag van kut met peren.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Niet klagen als je Narvaez captain hebt aub.

MrWallie

Mijn bericht was absoluut geen klacht, meer uitleg dat ik voor een vol vluchters-scenario ging tov een hybride klassementsmannen + vluchters.

Rawolf

Iedereen met een Ineos rijder die geen tijdrijder is mag in zn handjes klappen. Zonder wegvallen Thomas hadden ze geen eigen punt gepakt 😅

Daan Brakenhoff

Hahaha die McNulty toch, sprint gewoon even naar plek 6. Kan niet anders dan dat hij zelf ook scorito speelt

SvenVDB

'@Daan Brakenhof: goed volgehouden met Clarke. Vandaag eerste keer dat ik hem niet opgesteld heb in een vermoedelijke vluchters etappe, nadat hij in de vorige vlucht maar matig voor de dag kwam. Uiteraard rijd hij nu wel in de punten..

La Primavera

Was ik McNulty maar tegengekomen op een terrasje dit jaar.. wat een punten haalt die binnen zeg.

1 2 ... 165 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.