Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 166 ... 191 192
cholo

Omslaan....

WilliamS23

'@Rawolf, Ik had Hart toch echt mee omdat hij zelf ook top 15 kan rijden, een redelijke tijdrit had en ik hem inschatte om top 3 in het jongerenklassement te rijden. Maar goed, of dat gelukt zou zijn, zullen we nooit weten!

Verder zijn Hindley en McNulty de echte dark horses gebleken. Dat gaat niemand meer overtreffen.

Primavoormij

'@WilliamS23 wacht maar tot CLAUDIA alle registers opentrekt in de derde week!

Nul verstand

Wat is er met Claudia gebeurd?

Rob94

Het niet hebben van Almeida is echt een doodsteek geworden, iets te veel op dit forum gekeken 😂 Daarnaast ook pijnlijk dat ik Hindley en McNulty eruit heb geklikt.. 68,2% en ik daal steeds verder. Dan maar hopen op een iets betere Vuelta haha!

WilliamS23

'@Primavoormij, Claudia?

Jori

Pechsteiner moest fietswisselen op verkeerde moment.

Platje

Pechstein

Ajvenema

Ik ga heel eerlijk zijn: als McNulty een wat imposantere foto had gehad op PCS, had ik hem wellicht wél meegenomen:)

ivo001

Plekje 663 sta ik nu. Blijf toch een beetje stijgen ondanks het niet hebben van Kelderman en Nibali. De 3e week wordt echter helemaal niks, met alleen Fuglsang, Majka, Almeida, Masnada en wellicht Mcnulty.

danusz1986

McVeelpunty slaat weer toe. Denk wel het pareltje van deze Giro met nog wat tijdritten ook te gaan ook eventueel in de bergen.

Enige die ik niet heb overwogen naast Demare natuurlijk is Rosskopf en die wordt uitgerekend 4e. Maar ik klaag niet wel de nummers 7,8,9,11,12,13 en 17 in mijn team. Alleen Ulissi en Sagan zakken erdoorheen.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Niet te vergeten dat hij 24e werd bij de eerste tijdrit terwijl hij als 1 van de laatste renners startte. Zie hem wel top10 rijden zaterdag.

DKrikk

Het blijft consolideren zo zonder het hebben van Almeida (of McNulty). Narvaez scoort vandaag mooie punten, maar de rest van de aanvallers (Vendrame, De Gendt, Kangert, Sagan (c), Ulissi) laten het afweten. 123 punten en zak zelfs weer een beetje naar 77.9%, valt niet tegenop te boksen hé.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Wat vreselijk zeg die McNulty en Almeida. Iedere dag opnieuw een lijdensweg. Ook het toch kiezen van Kangert in plaats van Guerreiro begint pijnlijk te worden. Het enige wat mij hoopvol stemt is dat ik nog altijd 6 man uit de top-10 van het AK heb. Maar de etappes waar zij mogen vlammen zullen wellicht nooit gereden worden.

WilliamS23

'@Daan Dijkema, Je hebt tenminste Hindley nog. Ook zeer goed gezien. En wat een team vandaag, ik moet het met de nummers 10, 11 en 17 doen. En de rest zakte erdoorheen. Desondanks zak ik maar 200 plekjes.. Onbegrijpelijk eigenlijk :)

user26790

Na de Coronatesten op maandag verwachten de commentatoren veel nieuwe positieve besmettingen en vooruitlopend op de uitslag zou de organisatie van de giro mogelijk al op zondag besluiten om er mee te stoppen. Bron: Eurosport

Papa Bart

Papa Bart bezet nu de hoogste stand van deze Giro. Maar natuurlijk wel Vendrame en Ulissi in plaats van bijvoorbeeld Nibs en Konrad wat vandaag nog zoeter had doen smaken. Het opstellen van Ganna en Castroviejo, hoe is het mogelijk, was een goede greep.

Na alle uitvallers heb ik net als iedereen geen behoorlijk bergteam meer, maar volgens mij heeft iedereen daar last van. Ik geef de kans op het pakken van een bekertje nog niet op!

Pietje Precies

Met Guerreiro, Ulissi, Sagan, Vendrame en eventueel Ganna zijn dit de etappes waarin ik het verschil moet maken. Valt helaas vies tegen deze ronde.

Op deze manier is Ulissi een keiharde miskoop die haast meer punten kost dan hij oplevert

Wat een zure dag leek te worden is een ontzettende mazzeldag geworden! Geen idee wat Guerreiro vandaag bezielde (hoop energie voor wat.... knechten voor Almeida? :p), maar zalig dat ie als captain 8e werd.

In de kopgroep zitten was vanzelfsprekend nog gunstiger geweest, maar met deze benen gaan we hem daar nog wel een aantal keer zien. En dan ziet het bergklassement er ook zeer goed uit.

McNulty 6e is ook zalig. Almeida 9e. Masnada 11e. Kelderman 12e. Ganna 10 bonuspunten. Lucky me

Betwise vrij ver in de etappe ook nog wat goede inschattingen gemaakt met Almeida vs Kelderman en Tao vs Bilbao. Blijf ik de leukste weddenschappen vinden om te spelen en voelt soms bijna als 'gratis geld'.

hartstikkebedankt

Kun je er al van leven inmiddels Pietje? Klinkt toch als goede winsten steeds. Die McNulty en Guerreiro vallen wel weer heel lekker vandaag inderdaad voor de mensen die ze in hun team hebben.

Laatst gewijzigd
rkmmr

Almeida is echt een groot gemis, maar in dit soort etappes geldt dat ook voor Konrad en McNulty, die toch altijd nog meesprinten. Die heb ik dus allemaal niet, alleen de nummers 11,12 en 13 vandaag. En besloten Kangert erin te zetten ipv Ganna was dus ook geen goede keuze, net als Sagan captain. Dus 2% gezakt, naar 94.2%..

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Pijnlijk dagje vandaag; ondanks gok op het scenario dat zich ontrolde toch 3% gedaald na score die voor het eerst deze Giro zelfs onder het gemiddelde ligt... Geen Almeida en McVeelPunty doet steeds meer pijn. Tja, eigen schuld.

Ajvenema

Je gaat toch niet nu al besluiten om op zondag te stoppen? Óf je zegt dat je het nu al niet meer verantwoord vind, óf je stelt een grens van aantal besmettingen, en besluit op de rustdag zelf...

ivo001

Ik hoorde dat EF dat in een brief heeft aangevraagd, maar de organisatie dat geweigerd heeft.

Benzardi

Hoppa...................................... 0,1% gestegen naar een welverdiende 54,4%.

Dit gaan wij vieren met een flesje zoete witte wijn............... Waterval genaamd, de wijn komt uit de West-Kaap van Zuid Afrika en het is een Mucato.
De druiven komen van de wijnboer zelf. :o)

Even naar de etappe van morgen gekeken, dat word 192 km wielrennen.

Raimondas Roomsaus

Opstellen van Hart en Ganna vandaag was een goede zet:) Ondanks Sagan als kopman gestegen naar plek 107

1 2 ... 166 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.