Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 167 ... 191 192
p.zwart

Ik had door de tour nog een beetje een UAE-waas voor de ogen bij de samenstelling van mijn team. Dat resulteert in:
Gaviria - die heeft nog nooit van scorito gehoord blijkbaar en staakt zijn sprint minimaal 100 meter voor de finish
Conti - Tot nu toe onopvallend en oogde niet heel sterk in de etappe die Ganna won. Valt tot dusver tegen.
Ulissi - startte veelbelovend maar doet na zijn etappewinst lekker rustig aan lijkt het
Mcveelpunty - houdt verrassend genoeg de UAE-eer hoog.

Mentale scoritonotitie, 'niet zo enthousiast meer zijn met het inklikken van UAE-rijders'

Pietje Precies

'@hartstikkebedankt, haha nee, was het maar zo'n feest. Het is niet altijd raak en ik heb overal dermate forse limieten dat het ook niet om écht leuke bedragen gaat. Gewoon beetje hobby voor erbij

S. Dauert

Ook hier een pijnlijk dagje, nog net in de 94% aan het rondhangen. Vandaag Konrad op de bank en Vendrame en Ulissi vallen tegen.
Waar staat The Kevin na vandaag?

JellevanderLinden

Twijfel toch wel wie ik morgen kopman maakt. Zo jammer dat Matthews er niet meer bij is, anders had ik geen twijfel gehad. Nu is het zonder Sagan in mijn team wel een lastig dilemma. Te zwaar voor Demare lijkt mij, maar wie dan kiezen. Gokken op Vendrame of Ulissi (maar die heeft al vaak genoeg teleur gesteld)

Guido73

Voor zaterdag voorspel ik een McTop5stage+gcpunty!

Guido73

Zal Ulissi morgen naar de Barbero-award solliciteren?

Genomico

Dankzij o.a. Narvaez en Guerreiro zowaar gestegen naar plek 70. Geen idee waar dit toe gaat leiden met die 3e week nog voor de boeg (of niet). Voorlopig lijkt het erop dat ik nog wel een acceptabel team kan opstellen voor de bergetappes (met Démare en Sagan als opvullertjes).

Kollie83

Alle Balle op Rini morgen!

DKrikk

Hoe is het vertrouwen in Cimolai voor morgen? Bij mij begint dat steeds dieper te zakken...geen laffe klimmetjes op het einde.

daandej

Wie zouden jullied kopman maken ballerini of vendrame ? Of zou demare dit overleven

Daan Brakenhoff

De klimmetjes hebben toch wel aardige percentages hoor. Démare zou super benen moeten hebben om er aan te blijven morgen

Tour de Flits

'@dkrikk, vertrouwen in Cimolai is heel erg laag. Net zoals dat in Ulissi trouwens. Maar moet ze beiden wel opstellen, heb verder niet veel soeps meer

kevinraar

ik heb vandaag maar 144 punten gehaald ben gezakt van 86 naar 122

Corné .

Ik denk dat ik in de 3e week nog wel wat zou moeten kunnen stijgen met de klimmers.
Majka,Konrad,Kelderman,Fuglsang, Almeida en Masnada staan er prima voor.
Voor de vluchters eventueel nog Ulissi, Paret Peintre,De Gendt,Dennis,Ganna en Ciccone achter de hand. Al is daarmee de vraag hoe goed die nu werkelijk zijn

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

'@DKrikk, voor de Giro zou ik zeggen dit is een etappe voor Cimolai. Maar als ik hem deze ronde zie klimmen, dan heeft die het op elke berg ineens lastig. Dus morgen lijkt me ook weer te zwaar voor hem. Jammer, voor mij was het toch vooral een renner die makkelijk een heuveltje over komt. Alleen die vorm heeft hij op het moment niet. Ik ga morgen toch voor Ulissi als kopman (hij krijgt toch nog een kans, FOMO). Maar ik zou anders voor Vendrame gaan, is wel een renner die niet bang is voor de vlucht. Wie haalt de vlucht terug morgen? De gehele Giro weinig ploegen die aanstalten maken. Dus vandaar de gok op Ulissi als vluchter.

kevinraar

ik twijfel voor morgen of het te zwaar in voor demare of niet

zeker in mij team
sagan
ulissi
swift
vendrame
ballerini
masnada
almeida
kelderman

heb nog 1 plek keuze uit deze renners
majka
fulsang
pozzovivo
knox
demare

Daan Brakenhoff

Kevin, ik zou Démare nemen. Als hij de berg niet overleefd heb je op ze minst nog 6/8 punten. Anders Knox voor 11

J. Bernal

Scorito zet 3 sterren bij Demare en 2 bij Gaviria als favorieten! Hebben ze die stijgingpercentage op het eind soms niet gezien?

kevinraar

als het zo al vandaag gaat dan moet ik klassement renners opstellen

kopman word sagan

Guido73

Het aanduiden van de favorieten/geven van sterren bij de voorbeschouwingen hier op WF slaat geregeld echt helemaal nergens op.

tunix

Dit gaat Démare toch echt niet redden hoor

Rawolf

Ik moet het nog maar zien of Bora/ UAE het kan opbrengen het tempo op te voeren op de klim en dan tot de finish doortrekken. Demare geef ik 40% kans. Echter gaat het wel op zijn benen slaan en verslaat Sagan hem alsnog in de sprint (:

Als het morgen al ontploft op die puistjes gaat het van AG2R komen.

Laatst gewijzigd
kevinraar

je moet denken gaan jou klassement renners hier punten halen als dat niet denk dan kan je demare wel meenemen voor de zekere punten

Guido73

Niet vergeten dat Demare zijn treintje hier ook serieus gaat lijden, ik geef hem 5% kans.

RemmertW

Vandaag topdag met Narvaez en guereiro (c), morgen echter drama opkomst zonder Sagan. Toch maar weer twijfel over Ulissi, Guerreiro of toch Ballerini als cap. Al heb ik niet het gevoel dat die laatste echt goed klimt ?

1 2 ... 167 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.