Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 168 ... 191 192
Platje

Ik geef Demare 1% kans en stel hem dan ook niet op ondanks die 8 zekere punten. Grote twijfel over de kopman, Ulissi stelt me steeds teleur (zoals bij velen) dus zal voor Sagan gaan denk ik. Maar zelfs bij Sagan twijfel ik of hij het gaat redden, ik voorspel wel wat speldenprikjes op die 2 heuvels

Pietje Precies

Twijfelen we nu opeens aan Démare in een etappe die voor Gaviria "in ieder geval doenbaar moet zijn" ;)

Kollie83

'@RemmertW Ballerini was de best klimmende sprinter gister.

JapieJapo

Als Pozzopipo op die steile pukkels weer gas gaat geven zoals gisteren dan blijft er weer een groepje van een man of 20 over. Ik zit er sterk aan te denken om weer voor Almeida te gaan als kopman.

hartstikkebedankt

Het is vandaag natuurlijk ook niet ondenkbaar dat de beter klimmende sprinters en misschien zelfs Démare zelf in de kopgroep zitten

J. Bernal

Ik zie trouwens net dat Scorito de favorieten heeft aangepast

zomaareens

bilbao, nibali of hart opstellen vandaag?

Primavoormij

Bilbao

Tour de Flits

Ik zie overal Vendrame genoemd worden, zou die een goede kans maken? Heb voor nu Nibali kopman, Demare zal het niet gaan redden denk ik ook en Ulissi neem ik niet meer serieus.

Op Twitter heb je een account Scorito wielertips, en die noemt hele andere kanshebbers dan de site (vandaag drie sterren voor Sagan, Felline, Vendrame)

BlingSagan

Bora maakt de koers vaak hard voor Sagan. Ik denk dat ze vandaag wel een poging doen om Démare te lossen.

ivo001

Ik stel Restrepo niet meer op, dat is echt een miskoop. Heb me verkeken op zijn prestaties in colombia,
Ik stel Majka op, geef sagan de meeste kans om te winnen dus dat zouden teampunten kunnen zijn, zeker als sagan de puntentrui overneemt. En Majka zelf zou wel weer rond plek 15 kunnen finishen.

Ik overweeg zelfs om demare nog te wisselen voor fuglsang of mcnulty

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

36% met Démare kopman vandaag....

JellevanderLinden

Zo dit wordt een belangrijke dag, veel mensen met Demare als kopman. Of ik kan veel uitlopen of flink zakken. Spannend, hopen op eindelijk een goede Ulissi!

Platje

Hier kunnen dus verschillen gemaakt gaan worden, ben benieuwd wat de 'kenners' van deze etappe vinden.. wellicht krijg ik spijt maar heb Demare eruit gelaten, Vendrame en Sagan enige sprinters, Guerreiro en Ulissi als vluchters/aanvallers aangevuld met klassementsmannen/DQS

DKrikk

'@Daan Dat zegt natuurlijk genoeg over het percentage mensen dat gewoon blind een dagselectie maakt (en hier soms heel goed mee weg komt deze Giro)

kevinraar

Ik zie nu net dat ik Masnada het heb opgesteld wat stom van mij

rubenvvs1999

'@kevinraar Dat zijn toch gegarandeerd 11 punten?

Platje

Bedoelt vast 'niet opgesteld'

zeewolde

Kevin wel gefocussed blijven he. We verwachten nu allemaal een mooie top 100 klassering van je

tunix

Wel opmerkelijk dat percentage kopman Démare. Ik heb hem zelf ook niet opgesteld waardoor dit toch wel een belangrijke etappe voor scorito gaat worden. Hopelijk ben ik Démare niet aan het onderschatten.

MarvinG

Ik heb Demare wel meegenomen, maar durfde hem geen kopman te maken. Verwacht namelijk ook dat dit echt te zwaar voor hem gaat zijn.

nasibal

Cerny opgesteld ipv Demare na zijn (lees: Demare) uitlatingen in het liveblog op deze site. Die man is me net als Ulissi vooral punten aan het kosten.

Ajvenema

Cerny wel overwogen, maar ik vermoed dat die lekker warmfietst voor de tijdrit van morgen. Dat hoop ik nu ook maar:)

Mas Nada

Gaat Cerny morgen een rol van betekenis kunnen spelen qua parcours?

BlingSagan

VanHoucke in de aanval. Dus toch gespaard gisteren.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 168 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.