Oja kak, die tijdrit van morgen. Daarom stond hij er bij mij in eerste instantie niet in..
Dat ik dit vervolgens volledig vergeet geeft wel een beetje mijn scorito-moeheid aan. Een van de redenen waarom ik ook niet met Topcoach of de andere spellen meedoe. 3 keer per jaar 3 weken full pull focussen vind ik prima, maar langer is voor mij lastig. Denk ook niet dat de Vuelta wat gaat worden.
37% Démare kopman en zelfs 44% Gaviria opgesteld. Wat een feest! :D
@Platje, klinkt haast als mijn selectie. Ulissi en Guerreiro horen tot de selecte groep renners die mogelijk wat proberen op de 2e klim, dus verstandig dat je die hebt opgesteld. Meeste andere renners zullen moeite zat hebben om erbij te zitten of zitten al met hun hoofd bij de dag van morgen.
Na het wegvallen van Matthews vreesde ik vandaag een kopmanprobleem te hebben, maar Sagan heeft dermate indruk gemaakt in etappe 10 dat ik mij moeizaam kan voorstellen dat hij vandaag geen top-3 / top-5 eindigt.
Voor winst zal ie wellicht afhankelijk zijn van Ineos (of misschien is Konrad bereid wat te doen), anders maakt een late aanvaller (a la Kragh) denk ik een goede kans. Al scheelt het dat sommige potentiele aanvallers (als Bjerg) al aan morgen denken
Het is inderdaad wel veel, mja enkel F1 doe ik er bij voor Scorito, al het andere zou ik toch al kijken :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.