Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 169 ... 191 192
nasibal

Cerny opgesteld ipv Demare na zijn (lees: Demare) uitlatingen in het liveblog op deze site. Die man is me net als Ulissi vooral punten aan het kosten.

Oja kak, die tijdrit van morgen. Daarom stond hij er bij mij in eerste instantie niet in..

Dat ik dit vervolgens volledig vergeet geeft wel een beetje mijn scorito-moeheid aan. Een van de redenen waarom ik ook niet met Topcoach of de andere spellen meedoe. 3 keer per jaar 3 weken full pull focussen vind ik prima, maar langer is voor mij lastig. Denk ook niet dat de Vuelta wat gaat worden.

Ajvenema

In de vuelta heb ik nog wel zin, al denk ik dat dat snel omslaat als ik de pareltjes weer net mis, en het ongeluk weer aan mijn zijde is. Topcoach is wel echt een klusje waar ik weinig zin meer in heb, maar voor de 'stille maanden' na de vuelta vind ik het nog wel aardig.

hartstikkebedankt

't Is wel een beetje overkill nu inderdaad. Topcoach gaat nog wel, maar dan ook nog de KKD erbij en F1 en tennis wat ik niet volg tja

Rawolf

Hoe weet je van alle sporten wat af? Je volgt toch geen wielrennen, voetbal, F1 en tennis neem ik aan? Ik speel enkel de wielrenspelletjes

Ludi

Alles combineren gaat "prima", al was RG een drama. :/

Pietje Precies

37% DΓ©mare kopman en zelfs 44% Gaviria opgesteld. Wat een feest! :D

@Platje, klinkt haast als mijn selectie. Ulissi en Guerreiro horen tot de selecte groep renners die mogelijk wat proberen op de 2e klim, dus verstandig dat je die hebt opgesteld. Meeste andere renners zullen moeite zat hebben om erbij te zitten of zitten al met hun hoofd bij de dag van morgen.

Na het wegvallen van Matthews vreesde ik vandaag een kopmanprobleem te hebben, maar Sagan heeft dermate indruk gemaakt in etappe 10 dat ik mij moeizaam kan voorstellen dat hij vandaag geen top-3 / top-5 eindigt.

Voor winst zal ie wellicht afhankelijk zijn van Ineos (of misschien is Konrad bereid wat te doen), anders maakt een late aanvaller (a la Kragh) denk ik een goede kans. Al scheelt het dat sommige potentiele aanvallers (als Bjerg) al aan morgen denken

Het is inderdaad wel veel, mja enkel F1 doe ik er bij voor Scorito, al het andere zou ik toch al kijken :)

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@Rawolf Ik volg het allemaal en in deze volgorde: Ajax - Wielrennen - Overig voetbal - F1 - Tennis.

Chef83

Topcoach ook minder zin in als normaal er is niks duidelijk.
Wie gaan er spelen basis
Wie krijgen er corona
Gaat de competitie uitgespeeld worden ?
Enz .maar ja we gaan het weer zien he .πŸ˜„πŸ˜πŸ˜‡

Platje

En Demare eraf zoals verwacht, wel heel snel trouwens

MarvinG

Behoorlijk vlot ja...

Kollie83

Waarom rijdt DQ ook niet even mee. Dan kan Ballerini bv ook een keer winnen. DQ heeft nog geen etappe binnen toch?

Platje

En weer terug.. dat was niet de bedoeling πŸ˜‚

DKrikk

Nounou, hij is ook behoorlijk vlot weer terug. Het zal toch niet dat hij na het 2e klimmetje weer terugkomt

MarvinG

Ik heb zo'n gevoel dat Ulissi vandaag gaat winnen. Vooral omdat ik hem nu een keer geen kopman heb gemaakt πŸ˜‚

La Primavera

Konrad for the win plz. Zul je zien sprint ie vandaag niet mee.

Tour de Flits

'@MarvinG, hier hetzelfde. Man man man

MarvinG

'@Tour de Flits haha vervelend he. Heb hem afgelopen etappes aantal keer kopman gemaakt, zonder dat het me iets heeft opgeleverd. Vandaag dus voor 'safe' op Kelderman gespeeld.

Kollie83

Almeida kun je iedere dag gewoon captain maken

Mas Nada

'+1
Ulissi uiteindelijk maar eens ingeruild voor Sagan als kopman deze etappe..

MarvinG

Ik mag hem niet meer... had die eerder moeten doen!

ditisdavid

Ulissi kopman, helaas wel Majka, Knox en Conti gebankt van mijn renners in de eerste groep.

Edit: dat was McNulty en niet Conti natuurlijk.

Laatst gewijzigd
vevie

Wat een pakslaag vandaag gehad. M’n Ak mannen niet opgesteld en DΓ©mare captain. Wanprestatie.

JapieJapo

Pff ik roep het nog op het forum vanmorgen dat Almeida als kopman een goede optie is en dan toch voor Sagan gaan...

Andross

Op papier had ik een ideaal team voor de etappes van deze week, maar de klassementrenners hebben toch wel roet in het eten gegooid. In totaal iets van 10% afgezakt tot 85%. Gelukkig begint de Vuelta bijna

Ludi

Almeida haalt echt moeilijk veel punten zeg

1 2 ... 169 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.