Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 170 ... 191 192
rkmmr

De daling zet ook hier door, mede door de kopmankeuze Sagan ipv Ulissi en ook Majka op de bank. Nogmaals bevestigd dat Almeida echt onmisbaar is en ook Konrad pakt op deze manier heel veel punten.

Zonder die laatste 2 ook moeilijker om voor de 'zekere' kopman te kiezen, bijna niemand consequent verder vooraan de groep van klassementsmannen.

Laatst gewijzigd
roburger

Dan heb ik Konrad om het verschil te maken, stel ik hem voor de tweede dag op rij niet op... :)

Valvuillerdemoz

Lekker! Als. Je captain 21e wordt.
En Konrad voortaan elke etappe opstellen. Nu weer een 3e plaats en hij zit op de bank hoor! Eerder al een tweede en een zevende plaats gemist door hem te. banken! 🙈

vevie

Ulissi, Konrad, Majka en Fugl niet opgesteld doet echt flink pijn. Had anders een klapper gemaakt... pijnlijk, pijnlijk en pijnlijk.

La Primavera

Ik vraag me wel af wie je in plaats van Konrad op stelt. Die is altijd goed op dit terrein en heeft een sprintje in huis. Had hem zelfs kopman vandaag.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ulissi niet opgesteld dat is wel heel veel vertrouwen verliezen, wie heb je dan er in staan vevie?

Rawolf

Konrad wel echt goed ja, wist niet dat hij zo rap was.

Vandaag ben ik iets gezakt door Sagan kopman met name, nu 11e in die forumpoule. Selectie had ook beter gekund met Hindley en Nibali op de bank.

Morgen gaan we zien of mijn keuze Dennis ipv Ganna slechts matig is of echt heel slecht :p

Ludi

Konrad en ulissi vandaag niet opstellen??

Dan was ik aan het balen met hindley op de bank voor demare..

Kopman had ik beter kunnen doen, maar ergens vind ik Sagan na zijn overwinning nog steeds de beste keus. Leek niet echt goed aan de laatste pukkel te beginnen.

TheStrikers

Oeps vergeten Ulissi op te stellen wint die de etappe ook nog . Was vergeten te kijken naar voorbeschouwing dus had alle sprinters +4 DQS en Kelderman opgesteld..

Pim96

Ulissi helaas gisteren als captain omgeruild voor Vendrame. Wel 0.1% gestegen, super blij mee...

Hoor ik het nou goed? Morgen het parcours de Prosecco? Ik verwacht dan wel een mooie tip van Condor!

Laatst gewijzigd
roburger

'@La Primavera, Laatste plekje ging tussen Hindley en Konrad. Ik had voor Hindley gekozen omdat ik dacht dat Sagan er wel bij zou zitten. Al zou Sagan gelost zijn op het klimmetje kon ie later weer aansluiten, maar DQS dacht daar anders over.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Zoals wel vaker in deze Giro: leuke finale gezien, waar voor de tigste keer de ak-mannen de beuk erin gooien - maar niet als dat logischerwijs te verwachten is. Erg leuk, maar mijn Scorito poule kan de shredder in. 82% nog maar.

ditisdavid

De klassementsrenners gooien er de beuk in? De aanvallen kwamen van Ulissi, Hart en Guerreiro. Dat Deceuninck gaat rijden als Sagan gelost is is geen wonder, kans op de ritzege en garantie op bonificatieseconden als zo'n groep het haalt. Ik had Almeida vandaag kopman gemaakt als ik hem had gehad.

vevie

Ulissi niet opgesteld dat is wel heel veel vertrouwen verliezen, wie heb je dan er in staan vevie?

Ja, superstom. Heb me verkeken op de etappe. Dacht zal wel een sprint worden en had gisteren al m’n sprinters opgesteld. Dacht ze raken er wel weer bij. Helemaal niet echt beter naar de etappe gekeken, etc. Schade nog een beetje beperkt met Nibali, Almeida, Bilbao en Masnada. En geluk dat ik Gaviria dan had die teampunten pakt. Dat had dus echter meer op kunnen leveren als ik iets scherper was. Dan had ik waarschijnlijk Majka en Fugl nog niet opgesteld, maar wel Ulissi en Konrad.

Yskoud

Wederom heb ik het scenario van deze erappe goed voorspeld voor mijzelf. 99,8% en nog 9 man van de top-15 van het AK. Laat de derde week maar komen.

Almeida captain vandaag. 280 punten totaal.

DKrikk

Almeida is voor sommige in de top vandaag de 500 (!!!) puntengrens gepasseerd. Zelden een renner zo veel punten zien halen binnen 13 etappes.

Jori

Nouja, ik had niet verwacht dat Sagan zichzelf zou kloppen. Hij zit bij die 2e klim veels te ver, komt nog prima boven, maar dan dus net te ver achter de groep met DQS die gaat rijden. Daarachter opmerkelijk dat de Ineos rijders niet sterk genoeg zijn en dus oa Swift, Sagan en De Gendt daarvan weg rijden. Dat deden die 4 echter net te laat, getuige het feit dat ze het verschil wel 15 tot 20 seconden naar beneden konden brengen. Notitie daarbij is wel dat DQS Honoré dus niet liet rijden en het verschil groot genoeg was voor DQS om wat terug te laten lopen

Jammer ook dat Konrad 3e wordt, winst was wel zoveel meer teampunten geweest. Verder toch wel heel prima dagje. Moet wel zeggen dat Vendrame mij eigenlijk ook wel punten begint te kosten. Die stel je toch vaak op plekken op waar je anders een ak-renner of vaste punten zou opstellen en elke keer zit hij dan toch net niet mee. DIe houdt vandaag bijv. Ganna en Hindley op de bank.

Laatst gewijzigd
RemmertW

Helaas sprint Guerreiro als C nu niet mee...
Maar ondanks dat met stip naar 5 in de forumpoule.
Gek genoeg ondanks alle uitvallers en zonder Tsaar Peter by far mijn beste scorito ooit tot nu toe. Goede kopmankeuze maakt denk ik echt het verschil.
Morgen duimen voor de Vocsnor

De Tourminator

Ook hier Ulissi op de bank omdat ik niet meer naar mijn team heb gekeken. Alle sprinters opgesteld en Demare als kopman. Ook ik had flink kunnen stijgen, maar niet voor het eerst wederom verkeerde keuze en dus gedaald.....

Daan Brakenhoff

Verwachten jullie dat Almeida de roze trui kan behouden of gaat een Bilbao/Kelderman helemaal los morgen?

RemmertW

Denk dat Almaida zondag zijn trui kwijt raakt op zijn vroegst

Pietje Precies

Die opmerkingen als: "niet meer naar mijn team gekeken" hebben wel iets geinigs. Alsof ze het parcours stiekem veranderd hebben vannacht ;)

Voor mij een oké dag. Beetje nare samenloop van omstandigheden dat Sagan zwak gepositioneerd zat, Tao achteraf gezien Swift nekt, Samitier wat vreemd koerst, Guerreiro net niet wegkomt en vooral dat DQS zo vol voor de dagzege met Almeida gaat. Ik had absoluut niet verwacht dat Masnada daar voor opgeofferd zou worden. Doen ze dat niet, keert die groep met Sagan (en Vendrame) terug.

Ik baalde een poosje geleden al van het feit dat ik Konrad niet heb. Voelde toen al als een flinke misser. Dat gevoel is helaas nog niet minder geworden. Ik had liever gezien dat die lullo op Petertje had gewacht

Punchen of verzuipen

Zonder Almeida blijft het wel echt dweilen met de kraan open. Behoorlijk vaak vrijwel optimale dagselecties, geen obvious miskopen (buiten dan Yates, Thomas, Vlasov, Affini, Matthews die door botte pech uitvallen), maar toch is het strugglen om rond de 90% te blijven. Helaas zorgt Almeida ook nog eens voor een soort vliegwiel-effect waarbij bijvoorbeeld Masnada zich nu vaak in de slotkilometers uitwringt voor Almeida en dan als laatste van de favorietengroep over de finish bolt in plaats van tussen plek 5 en 10.

J. Bernal

Dit soort etappe's met korte steile klimmetjes erin zijn echt verrassend leuk. Moeten ze ook vaker doen in de Tour. Had vandaag Konrad als captain, moest van net iets te ver komen maar zag er wel sterk uit.

vevie

Op naar morgen, maar. Voor morgen ga ik voor:

Ganna (C)
Almeida
Castroviejo
Bilbao
Nibali
Fuglsang
Majka
Konrad
Démare

Ganna zal wel winnen of iig top 3 rijden, morgen. Hopen dat Almeida en Castroviejo ook top tien rijden. Nibali en Bilbao verwacht ik tussen 15-20. Majka, Konrad en Fuglsang zie ik geen punten pakken, eigenlijk. Dat zal wel ergens tussen 20-40 worden. Démare voor de zekere puntjes. Kan Masnada ook opstellen en dan Majka banken. Wellicht idd Masnada voor Majka erin gooien.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 170 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.