Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 174 ... 191 192
Milanjacks

Ik weet nog dat iemand mij kon overtuigen dat Dennis bij de tweede tijdrit niet voluit ging omdat dit parcours hem niet lag(toegegeven Thomas is weggevallen) , dat blijkt maar weer.

Yskoud

Dennis heeft geluk dat hij niet voor Thomas hoeft te werken en kon zich daardoor sparen. Als Thomas overeind was gebleven had hij zich vandaag moeten sparen. Dat was het officiele bericht van de ploeg voor de Giro

Jori

'@Milanjacks: Zelfde mensen hadden je zeker ook overtuigd dat Yates wel de 2e tijdrit zou rijden? ongelovelijk wat een zand ze toch strooien :p

S. Dauert

Alsof iemand dat scenario kon voorspellen...

Jori

'@S. Dauert: Kevin dus. Die nam geen Thomas mee, want die wist dat hij ging uitvallen

Ludi

Ik wilde wedden met je dat dennis geen 3x top 5 zpue rijden. En ook dat ie na tijdrit 1 geen 2x top 5 zou rijden. Dit pakt wel anders uit nu natuurlijk. Maar is ook wel erg typisch

vevie

Er zijn echt wel mensen die het uitvallen van Thomas hebben ingecalculeerd. Is natuurlijk een risico, maar je zal elke GT spelers hebben die ervan uitgaan dat de topfavoriet (of een van de topfavorieten) het niet waar gaat maken. Zelf durf ik dat niet echt en het blijft ook gewoon een gok. Als je voorspelling echter uitkomt, ga je best lekker. Denk aan Bernal in de Tour (2020), Dumoulin (Giro 2019), Froome (Tour 2014 & Vuelta 2015), Contador (Tour 2014), Nibali (Vuelta 2015), Valverde (Tour 2017), Thomas (Giro 2017), Landa (Giro 2017) en Pinot (Tour 2020). Elke ronde valt er wel een dure kopman weg, dus je kan er best op inspelen. Voor mijzelf is de kans groot dat ik de deksel dan op m’n neus krijg, zoals toen ik Thomas niet meenam (Tour 2018). Toen ging ik er vanuit dat hij weer op z’n snufferd zou gaan. Die gok pakte niet goed uit.

Laatst gewijzigd
daanbrkh

McNulty rijd gewoon even de derde tijd bij het eerste punt! Wat een klasbak zeg

Ludi

Als indexspeler vind ik thomas meenemen veel makkelijker dan weglaten. Als ie uitvalt heeft 80-90% hem en haal ik nog wel genoeg punten in de bergen. Yates zelfde. Beiden is balen.

nasibal

Ik neem mijn woorden terug, voor zover ik dat niet al gedaan had. Mcnulty had best het plekje van Torres mogen hebben in mijn selectie.

Pakt tot vandaag immers ook het grootste gedeelte van zn punten in de 'sprint'-etappes ;)

Laatst gewijzigd
Guido73

'@nasibal dat was al duidelijk voor aanvang van de Giro :p

Zoals voorspeld Top 5 stage/AK coming

vevie

Als indexspeler vind ik thomas meenemen veel makkelijker dan weglaten. Als ie uitvalt heeft 80-90% hem en haal ik nog wel genoeg punten in de bergen. Yates zelfde. Beiden is balen.

Je hebt zeker gelijk. Echter, als je inplaats van Thomas en Yates (volgens mij 11.5 mil) Kelderman en Pozzo had meegenomen had je nu 6 mil bespaard. Maar goed, als gaat in ons geval uiteraard nergens over. Voor de spelers die het wel zo hebben gedaan is het wel lekker punten binnenhalen.

Laatst gewijzigd
nasibal

@nasibal dat was al duidelijk voor aanvang van de Gir

Ja, hij was inderdaad héél goed ná de Coronaperiode. Een periode waar je heel gedisciplineerd mee om moest gaan en niet voor alle renners alle trainingsmogelijkheden en omstandigheden gelijk waren. Was dus volledig zeker dat hij dit niveau ging halen in de Giro en niet net als allerlei andere interessante goedkope jongens zou gaan rijden voor plekje 15-25.

Maar inderdaad, hij was ook maar 500k.

Laatst gewijzigd
vevie

Sterk hoor, McNulty. Echt top de mensen die hem en Hindley hebben meegenomen. Die kunnen toch wel rond plek 8-10 gaan eindigen.

Rawolf

Mcnulty compenseert het missen van Ganna weer een beetje

En natuurlijk Kangert (:

Ik baal wel echt van Cerny, die had ik er echt op een haar na instaan

Laatst gewijzigd
Guido73

'@nasibal hij heeft tenminste iets gereden na de corona en ook geen corona gehad... :p

Guido73

Paret-Peintre beter dan Fuglsang

Guido73

Interview McNulty: ''my legs felt really bad''

Slechte dag dus. :(

vevie

Fugl dus weer de verliezer van de dag onder de AKmannen.

Met deze verschillen dus echt hopen dat de bergen doorgaan. Nibali, Fuglsang en Pozzo zullen flink moeten gaan aanvallen. Kunnen mooie etappes worden, want een aanvalletje op 1 km van de meet gaat te weinig verschillen opleveren.

Laatst gewijzigd
Guido73

Ja, ook Konrad en Bilbao zwak.

Raimondas Roomsaus

Fuglsang en Bilbao matig.. Hoop dat ik nog binnen de 99% blijf vandaag

Mas Nada

McNulty echt verrassend goed. Kelderman lekker op weg.

McNulty wel meegenomen, doordat ik in budgetnood kwam met inpassen van Nibali en Ciccone. Klein pluspuntje tegenover 2 (te) dure Segafredo’s.

danusz1986

Maak er maar een groot pluspunt van. McNulty top 5 CQ!

vevie

Wow, zat ik te twijfelen over Majka, Konrad en Fuglsang, zijn het door mij beter geachte Nibali en Bilbao die langzamer gaan rijden dan Majka. Zuur.

daanbrkh

Pozzo rijd ook een degelijke tijdrit voor zijn doen

1 2 ... 174 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.