Pozzo is in supervorm maar belangrijker nog; gelooft in zichzelf, dat zie je aan zijn hele manier van rijden. Hoe hij van de week dat gaatje bergop na een lekke band ff dicht reed om vervolgens te demarreren. Nee een fantastische tijdrijder wordt het nooit maar vandaag zou hij zo maar eens DÉ verrassing kunnen zijn.
Als hij gelooft podium te kunnen rijden kan hij zich geen slechte tijdrit veroorloven. De dood of de 'gladiolas'.
Wel een heuveltijdrit maar meer hoogtemeters zou het zekerder hebben gemaakt.
Ik twijfel ook over Majka, Fugl en Konrad. Ik kan ook de zekere punten voor Masnada pakken als Almeida het roze houdt. Het is dus kijken wie er voor de eerder genoemde mannen gaan eindigen.
Ganna,
Dennis
Berg
Haga
Campenaerts
Castroviejo
Kelderman
Bilbao
Nibali
Almeida
McNulty
Dowsett
De Gendt
Cerny
Tratnik (?)
Brandle
Rosskopf (?)
Bodnar (?)
Dit, dus. Ik weet niet of die mannen sneller gaan rijden dan de mannen die ik hierboven noem.
'@ Vevie De Gendt is ook zo'n twijfelgeval, die kan zeker top10 rijden maar gaf ook al aan dat hij met tegenzin verder rijdt.. weet niet of je hem in je team hebt?
https://sporza.be/nl/2020/10/15/thomas-de-gendt-voelt-zich-onveilig-in-de-giro-het-gaat-de-slechte-kant-op~1602753448538/
Hij komt zelfs 2x voor in je lijstje 😉
https://sporza.be/nl/2020/10/15/thomas-de-gendt-voelt-zich-onveilig-in-de-giro-het-gaat-de-slechte-kant-op~1602753448538/
Hij komt zelfs 2x voor in je lijstje 😉
Yes, noted. Heb het aangepast. Heb de Gendt zelf niet, dus hoef de afweging niet te maken, gelukkig. Heb nu maar Majka er toch maar uitgeklikt voor Masnada. Zag toch dat Konrad over het algemeen een betere tijdrijder is op pcs. Scheelt niet veel, maar toch iets beter.
Yikes, ciccone heb ik gelukkig kunnen wegstrepen voor mezelf als
Ja hij haalde vorig jaar 320 punten, maar daarvan waren er 200 door de bergtrui en nog een paar door de jongeren trui. En nu zit ie bij nibali. Kom ik even goed weg met Bilbao.
Wel super zuur voor iedereen die hem heeft, nu zou ie punten moeten gaan pakken.
OT: go vocsnor
'@Se7en: regels voor een McNulty zijn toch simpel? 500k en jongste van UAE. Gefeliciteerd, u heeft nu Covi in uw selectie.
Nou, Campenaerts mss nog wat puntjes via Pozzo, want die tijdrit is toch echt om te huilen. Al een minuut achter op Dennis en halve minuut achter op Cerny bij tussenpunt 1 en op de tussenliggende delen gaat hij ook niet echt hard tov Brandle en Dowsett, integendeel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.