Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 173 ... 191 192
kevinraar

heb vandaag de punten hard nodig om weer richting de top 100 te gaan met ganna dennis kelderman en almeida moet dat denk wel lukken

Laatst gewijzigd
Treenert

Pozzo is in supervorm maar belangrijker nog; gelooft in zichzelf, dat zie je aan zijn hele manier van rijden. Hoe hij van de week dat gaatje bergop na een lekke band ff dicht reed om vervolgens te demarreren. Nee een fantastische tijdrijder wordt het nooit maar vandaag zou hij zo maar eens DÉ verrassing kunnen zijn.
Als hij gelooft podium te kunnen rijden kan hij zich geen slechte tijdrit veroorloven. De dood of de 'gladiolas'.

Wel een heuveltijdrit maar meer hoogtemeters zou het zekerder hebben gemaakt.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

'@Henk: ik verwacht niets van Ballerini, maar ik verwacht dus wel de 11 truipunten. Daarvoor moet Fuglsang of Konrad dus top 15 rijden. Ik sluit het niet uit, maar betwijfel het toch!

vevie

Ik twijfel ook over Majka, Fugl en Konrad. Ik kan ook de zekere punten voor Masnada pakken als Almeida het roze houdt. Het is dus kijken wie er voor de eerder genoemde mannen gaan eindigen.

Ganna,
Dennis
Berg
Haga
Campenaerts
Castroviejo
Kelderman
Bilbao
Nibali
Almeida
McNulty
Dowsett
De Gendt
Cerny
Tratnik (?)
Brandle
Rosskopf (?)
Bodnar (?)

ik verwacht niets van Ballerini, maar ik verwacht dus wel de 11 truipunten. Daarvoor moet Fuglsang of Konrad dus top 15 rijden. Ik sluit het niet uit, maar betwijfel het toch!

Dit, dus. Ik weet niet of die mannen sneller gaan rijden dan de mannen die ik hierboven noem.

Laatst gewijzigd
Platje

'@ Vevie De Gendt is ook zo'n twijfelgeval, die kan zeker top10 rijden maar gaf ook al aan dat hij met tegenzin verder rijdt.. weet niet of je hem in je team hebt?

https://sporza.be/nl/2020/10/15/thomas-de-gendt-voelt-zich-onveilig-in-de-giro-het-gaat-de-slechte-kant-op~1602753448538/

Hij komt zelfs 2x voor in je lijstje 😉

vevie

De Gendt is ook zo’n twijfelgeval, die kan zeker top10 rijden maar gaf ook al aan dat hij met tegenzin verder rijdt.. weet niet of je hem in je team hebt?

https://sporza.be/nl/2020/10/15/thomas-de-gendt-voelt-zich-onveilig-in-de-giro-het-gaat-de-slechte-kant-op~1602753448538/

Hij komt zelfs 2x voor in je lijstje 😉


Yes, noted. Heb het aangepast. Heb de Gendt zelf niet, dus hoef de afweging niet te maken, gelukkig. Heb nu maar Majka er toch maar uitgeklikt voor Masnada. Zag toch dat Konrad over het algemeen een betere tijdrijder is op pcs. Scheelt niet veel, maar toch iets beter.

Laatst gewijzigd
Rije Rudy

https://sporza.be/nl/2020/10/16/campenaerts-tevreden-met-top-5-de-gendt-wil-superbenen-voor-top-3~1602847559272/

Hij heeft zijn zin al teruggevonden ;)

oborobo

Hinley of Knox?

oborobo

Hindley

Fietsbel

Mogen we iets verwachten van Kangert vandaag? Laatste plekje is voor hem, Ulissi of Hindley. Démare gaat sowieso niet mee vandaag voor de zekere punten.

RemmertW

Je kan ook denken hoeveel renners willen vandaag nu vol gaan... aantal tijdrijders plus de AK mannen, zeg plus min top 15, waar ook niet veelTT toppers inzitten. Maakt de kans op een top 20 voor Majka Pozzo stuk groter.

DKrikk

'@vevie Zet daar een Kangert en een Castroviejo bij en dan staat er al een hele degelijke top 20...

RemmertW

De ideale opstelling vandaag zal vast met vaste punten erin zijn, maar dan moet je wel de juiste renners banken. Met ook zo n pittige klim in het begin toch lastig

daandej

Konrad of ballerini ?

RemmertW

Ok correctie ... @vevie toch een grotere lijst die ervoor zouden willen gaan

vevie

Ja, was Castro zelf nog vergeten. Die heb ik zelf in m’n team.

Treenert

Konrad, beetje zoals het verhaal Pozzo maar dan met teambelangen. Zou zomaar top-10 kunnen rijden. Deed hij al eens eerder (6e) in een heuvelritje.

Guido73

Ciccone niet van start vandaag.

Ludi

Yikes, ciccone heb ik gelukkig kunnen wegstrepen voor mezelf als

Ja hij haalde vorig jaar 320 punten, maar daarvan waren er 200 door de bergtrui en nog een paar door de jongeren trui. En nu zit ie bij nibali. Kom ik even goed weg met Bilbao.

Wel super zuur voor iedereen die hem heeft, nu zou ie punten moeten gaan pakken.

OT: go vocsnor

Laatst gewijzigd
Guido73

Ciccone was sowieso een overduidelijke nogo voor mij, corono gehad en totaal geen wedstrijdritme of goede voorbereiding. Dan kan je niets uitrichten, zoals gebleken is...

Jori

'@Se7en: Maar jij hebt ook 20x McNulty, dus jij had sowieso al geen plek ;)

Merk wel dat ik gisteren wat aan het knoeien ben geweest met de opstelling, Hindley op de bank voor Majka was toch zeker niet het plan.

Laatst gewijzigd
Guido73

'@Jori inderdaad, hou hem maar in de gaten vandaag! :p

Ben nog op zoek naar een McNulty voor de Vuelta.

Jori

'@Se7en: regels voor een McNulty zijn toch simpel? 500k en jongste van UAE. Gefeliciteerd, u heeft nu Covi in uw selectie.

Nou, Campenaerts mss nog wat puntjes via Pozzo, want die tijdrit is toch echt om te huilen. Al een minuut achter op Dennis en halve minuut achter op Cerny bij tussenpunt 1 en op de tussenliggende delen gaat hij ook niet echt hard tov Brandle en Dowsett, integendeel.

DKrikk

Cerny vliegt ook echt

Daan Brakenhoff

Rohan verpletterd letterlijk iedereen bij de eerste 2 metingen! Rawolf kan in zijn handen wrijven met dit nieuws

1 2 ... 173 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.