Ik vind t een lastige vandaag.
Ik heb hindley, majka en konrad er allen instaan nu en denk/hoop dat gezien t kleine groepje overgebleven klassements renners dat ze tussen plek 8 en 15 kunnen rijden.
Of in elk geval 1 van hen. Denken jullie dat dit gaat lukken om meer punten te halen dan ballerini/knox/demare.
Ik zie ze in elk geval alles geven vandaag....
Maar of t genoeg zal zijn betwijfel ik!
Meningen??
'@Condor Dank! Ik lig inmiddels al twee weken bank op de dronken, door zo gaar!
Dit is een van dé kansen voor Fuglsang om seconden te pakken dus ik neem aan dat hij rijdt alsof de duivel hem hoogstpersoonlijk met brandende drietand in zijn zeem prikt, net zoals een paar andere GC mannen i.t.t. (pun intended) een niet kanshebber of een Ulissi, bijvoorbeeld.
Ik zie een De Gendt nog wel eens uithalen vandaag, maar die selecteer ik al jaren niet meer aangezien hij een omgekeerd evenredige telepathische connectie schijnt te hebben met mijn opstelgedrag.
Majka en Konrad zie ik om het eerste ook wel top 20 rijden; maar die 11 punten hè...
Nog even voor @Kevinraar:
Ik zie dat Pozzovivo uit je team is gepraat, maar ik weet niet of dat een goed idee is. Hij heeft in het verleden best goede tijdritten gereden. Twee jaar terug in de openingstijdrit in Israel werd hij 10e. Zijn beste tijdritten gaan een eindje terug, maar ik denk dat het ook lang geleden is dat dat hij zó goed was. Het is vandaag best een lastige tijdrit met een steile muur erin en hij lijkt in supervorm te zijn. Staat nu ook al 4e in het klassement.
Ballerini levert je waarschijnlijk maximaal 11 punten op (als Almeida stand houdt), maar er is zeker kans dat Pozzovivo het beter gaat doen. Maak vooral je eigen keuzes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.