Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 172 ... 191 192
Jeffrey81

Leuk Andross, maar je krijgt geen teampunten bij een tijdrit 😉

Andross

Oh my bad. Volledig vergeten! @La Primavera noem het inderdaad maar onkunde van mijn kant.

@Kevin: Ballerini it is!

Voor de vorm neem ik Swift toch maar mee na mijn betoog van net. Veel minder punten dan Ulissi zal hij niet ophalen ;)

Laatst gewijzigd
kevinraar

Zal niet weten wie ik voor demare en ballerini eruit moet halen

Andross

Swift dus!

Lo Zar

Als je in plaats van Pozzovivo Ballerini erin zet is dat voor 11 pt. (mits Almeida het roze + wit behoudt)
Maar wie weet rijdt Pozzovivo wel de 17e tijd.
Alleen teampunten voor etappewinst gelden niet in een individuele tijdrit.
(Swift heeft Kevin reeds op het bankje)

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik wist niet dat tram punten niet teld i een tijdrit dan neem ik maar ballerini

leonstar

Ik vind t een lastige vandaag.
Ik heb hindley, majka en konrad er allen instaan nu en denk/hoop dat gezien t kleine groepje overgebleven klassements renners dat ze tussen plek 8 en 15 kunnen rijden.
Of in elk geval 1 van hen. Denken jullie dat dit gaat lukken om meer punten te halen dan ballerini/knox/demare.

Ik zie ze in elk geval alles geven vandaag....
Maar of t genoeg zal zijn betwijfel ik!

Meningen??

SvenVDB

Momenteel worden dit mijn mannen voor de tijdrit:

Ganna (c)
Kelderman
Nibali
Majka
Bilbao
Knox
De Gendt
Masnada
Ballerini

Bank:
Fuglsang
Konrad

Ziet iemand Fuglsang of Konrad top15 rijden? Konrad lijkt me wel echt in form te zijn, maar top15 is wellicht te hoog gegrepen voor beide heren, niet?

Platwalsers

'@ Condor: Dank voor je verhaal over Prosecco DOCG Valdobbiadene. Ik wist het maar was het na vele flessen andere Prosecco vergeten.

Henk

'@SvenVDB

Wat verwacht jij van Ballerini vandaag?
Zijn geen teampunten te verdienen in de tijdrit.
Ik zou altijd voor Fuglsang gaan.

S. Dauert

'@Condor Dank! Ik lig inmiddels al twee weken bank op de dronken, door zo gaar!

Dit is een van dé kansen voor Fuglsang om seconden te pakken dus ik neem aan dat hij rijdt alsof de duivel hem hoogstpersoonlijk met brandende drietand in zijn zeem prikt, net zoals een paar andere GC mannen i.t.t. (pun intended) een niet kanshebber of een Ulissi, bijvoorbeeld.
Ik zie een De Gendt nog wel eens uithalen vandaag, maar die selecteer ik al jaren niet meer aangezien hij een omgekeerd evenredige telepathische connectie schijnt te hebben met mijn opstelgedrag.
Majka en Konrad zie ik om het eerste ook wel top 20 rijden; maar die 11 punten hè...

Laatst gewijzigd
Poeksel

Arme nasibal. Elke tijdrit dezelfde verwarring met mensen die de regels niet goed gelezen hebben...

Laatst gewijzigd
S. Dauert

'@Poeksel Maar krijg je ook teampunten voor de etappewinnaar vandaag?

DKrikk

Truipunten??? Teampunten???

Het is ook allemaal best verwarrend heh ;)

Henk

'@Tompot
Wist ik niet.
Dus geen teampunten voor de etappe, maar wel voor de truien.

Henk

'@Poeksel
Daar moet nasibal dan maar aan wennen.
We hebben niet allemaal de tijd om de regels tot achter de komma te lezen.

zomaareens

Krijgen de renners punten voor puntenklassement? Kan sagan top 20 rijden?

S. Dauert

Ineens herinnert ik mij de ITT van de Giro 2014, rit 12.

Imbatido

Nog even voor @Kevinraar:

Ik zie dat Pozzovivo uit je team is gepraat, maar ik weet niet of dat een goed idee is. Hij heeft in het verleden best goede tijdritten gereden. Twee jaar terug in de openingstijdrit in Israel werd hij 10e. Zijn beste tijdritten gaan een eindje terug, maar ik denk dat het ook lang geleden is dat dat hij zó goed was. Het is vandaag best een lastige tijdrit met een steile muur erin en hij lijkt in supervorm te zijn. Staat nu ook al 4e in het klassement.

Ballerini levert je waarschijnlijk maximaal 11 punten op (als Almeida stand houdt), maar er is zeker kans dat Pozzovivo het beter gaat doen. Maak vooral je eigen keuzes.

Laatst gewijzigd
Mas Nada

Pozzovivo top 15 in deze tijdrit en dito vorm is best mogelijk.

DKrikk

Ik vind een tijdrit van 9.7km (vlak) vergelijken met één van 34.1km (heuvels) een beetje appels met peren vergelijken. Laatste keren top 20 in tijdritten van vergelijkbare lengte is >6 jaar geleden.

Phoenix0000

Majka, Fugl en konrad gaan je ook niet veel meer opleveren dan Demare en Sagan

daandej

Wat verwachten jullie van konrad of majka ? En wie va de twee zouden je eerder opstellen

Raimondas Roomsaus

Zit met dezelfde twijfel tussen Majka en Hindley. Gezien de resultaten in de Giro tijdritten van vorig jaar ga ik maar voor Rafal

La Primavera

'@Henk De regels zijn al jaren hetzelfde en al jaren komen dus ook iedere ronde bij iedere tijdrit weer dezelfde vragen. Je hebt al een tijdrit gehad deze ronde dus je zou het moeten weten. Maar goed het is ook meer een running joke, mooi leesvoer voor nasibal. ;)

1 2 ... 172 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.