Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 176 ... 191 192
Pieter_Pannenkoek

Matig dagje hier, omdat mijn tijdrijders naar huis zijn. Top 200 uitgevallen dus ben nog aan het vechten voor het bekertje. Hierdoor ga ik morgen vol voor Pello, ik verwacht (lees: hoop) dat hij wat goed wil maken na afgelopen tijdrit. In 2017 ook een mooi resultaat gehaald hier. Fingers crossed!

Daan Brakenhoff

'@yskoud, met zo’n team kan je zeker naar de top10 gaan uitkijken. 9 klimmers zitten er bij mij niet meer in

Jofferde

'@Yskoud klasse team nog man. Stijgen moet zeker mogelijk zijn. Succes!

nasibal

Pijnlijk dat ik morgen Ciccone er niet in kan klikken. Zelfs een zilveren bekertje gaat deze Giro aan mijn neus voorbij op deze manier. We gaan er het beste van maken de laatste week :)

Pietje Precies

Ik voel mij een beetje bezwaard nu blij te gaan doen na het lezen van bovenstaande.

Mja, voor mij gelukkig wel een fraaie Scorito-dag. Mogelijk was Dennis zonder het uitvallen van Thomas niet voluit gegaan en nu wel. Verder McNulty weer zalig in de punten. Ik had tot dusver nog niet zo veel punten met hem gepakt, maar de laatste 3 dagen zijn erg fijn.

Almeida doet vandaag wat ik, inmiddels, van hem verwachtte en dat is wederom zalig. Ik heb nu al 482 punten met hem gepakt (enkel etappe 1 niet opgesteld), zonder hem ook maar 1x captain gemaakt te hebben. Echt krankzinnig. Normaliter zie je dat meer in de Vuelta. Daar zijn er dit jaar ook weer enkele renners die je potentieel alle dagen op gaat stellen.

Kelderman ook keurig en zodoende inmiddels de favoriet voor de eindzege! Ben benieuwd of hij zich ook op de lange slopende klimmen staande weet te houden..

Zalig voor mijn poule dat Nibali een behoorlijk zwakke tijdrit rijdt. Voor het kijkplezier de komende dagen vermoedelijk ook erg gunstig. Het kan nog alle kanten op, maar er zal in ieder geval aangevallen moeten worden!

Vandaag ook nagenoeg perfect opgesteld (307 punten), da's ook wel weer eens lekker. Kunnen ze niet nog een paar extra tijdritten in het parcours stoppen?

Na vandaag sta ik boven de 99%, dus de doelstelling wordt aangescherpt naar top-100. Guerreiro moet daarin een beslissende rol gaan spelen. Erg aangenaam om die nog als troef te hebben!

Veel kijkplezier morgen allen, zou de (één-na-)mooiste wielerdag van het jaar kunnen worden!

rev

Inmiddels gezakt naar onder de 95%, was geen beste score vandaag maja had ook niet veel keus dus dan zak je met 228pts 1.4% naar beneden.
Veelal ook verkeerde keuzes gemaakt in dag selectie achteraf.

Zou mooi zijn als Almeida na morgen nog het roze omheeft, want anders wordt überhaupt boven de 90% moeilijk denk ik. Voor morgen begin ik met,

Almeida
Kelderman
Nibali
Fuglsang
Hart
Hindley
Masnada
Ballerini
Démare

danusz1986

Gelukkig voor deze tijden een nog erg sterk bergequipe net als Yskoud. Mijn Konrad/Guerreiro/Pernsteiner tegen zijn Fuglsang/McNulty/Knox. Ben benieuwd.

Kelderman (C)
Almeida
Konrad
Nibali
Majka
Masnada
Guerreiro
Hindley
Pernsteiner

vevie

Voor mij vandaag:

Almeida
Nibali
Fuglsang (C)
Majka
Konrad
Masnada
Pernsteiner
Bilbao
Démare

Denk dat Bilbao er vandaag door heen zakt. Ik hoop het niet, maar hij gaf al aan dat hij na een zware Tour verwacht dat de derde week moeilijk zou worden.

Hopelijk kan Pernsteiner in de vlucht punten pakken. Die staat nu al op een mooie achterstand.

Verder hopen op een mooie koers nu Pozzo, de haai en Fugl op achterstand staan. Voor mij is het hoogst haalbare op/boven 90% eindigen. Moet dus nu wat verschil gaan maken. Afgelopen dagen gezakt van 87% naar 81%. Alsnog m’n beste giro tot nu toe.

Laatst gewijzigd
Ludi

'@nasibal: moest meteen aan jou denken toen ik het las. Klimmen wordt nu wel heel lastig met zoveel uitvallers en jouw verdeling. Balen, oprecht!

kevinraar

alle ballen op pozzovivo vandaag

S. Dauert

Lang getwijfeld tussen Kelderman (c) of Fuglsang, toch Kelderman omdat ik hem de intrinsiek sterkere klimmer hier vind. Fuglsang moet weliswaar tijd goedmaken, maar dan nog denk ik dat Kelderman hem zal volgen. Dan nog Majka, Konrad, Bilbao, Almeida, Masnada, Knox en vandaag Conti een kans gegeven.

Jeffrey81

Lekker dan. Carboni en Guerreiro allebei in hun eigen chasse patatte.....jullie hadden meteen mee gemoeten mannen!!

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik ben voor Majka als captain gegaan. Verwacht dat ie tot de beste 5 ofzo gaat behoren en er op een handig moment tussenuit piept! Fuglsang was dag 10 slecht, gisteren slecht, ik betwijfel of daar nog een ommekeer komt, vrees ervoor.

Spijtig dat Guerreiro niet in de kopgroep zat. Normaliter wordt de kopgroep vandaag teruggepakt, maar hij had denk ik zeer ver kunnen komen. Zelfs met maar een paar minuutjes voorsprong gezien het karige GC-niveau. Hopelijk probeert ie het vanuit het peloton!

Ludi

Vanuit de chasse!

Pietje Precies

Neuj, hij koos er net, denk ik verstandig, voor om te laten lopen. Benen zijn misschien vandaag ook niet zo super.

Die Movi's mogen wel uit koers gehaald worden

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik care nog zo weinig om deze Giro dat ik Vendrame niet eens heb overwogen vandaag en Ulissi heb opgesteld

Pim96

Oei Nibali nu ook nog verder zonder Brambilla.

Jasperdewaal11

Oei Kevin jij had Brambilla ook toch ?

kevinraar

klopt welke etappe had ik hem deze week nog opgesteld denk waarschijnlijk nergens meer mis ik geen punten

Jeffrey81

Ja, zonde. Nu loopt hij nul punten mis! ;-)

edit: ah, hij weet het zelf ook :)

Laatst gewijzigd
Guido73

Wordt lekker in de bergen voor Nibali zonder Weening, Ciccone en Brambilla.

Ludi

Nibali zal waarschijnlijk vooral zelf beter moeten gaan en gewoon moeten aanhaken bij kelderman imo

nasibal

Kleine pleister op de wonde dat ik vooraf de scenario's in de laatste week (vooralsnog) juist voorspeld lijk te hebben. Maak het aan de andere kant wel weer extra pijlijk dat dat nu teniet wordt gedaan door de afwezigheid van Thomas en Yates (waardoor ik Affini en/of Ganna niet kan uitspelen, terwijl andere Ineos renners over de hele ronde er van profiteren) en het nu niet weten of Ciccone inderdaad verschil gemaakt zou hebben.

Daan Brakenhoff

Oef. Zonder Tao en Hindley ga ik flink zakken denk vandaag:( . Verder wel mooi dat Wilco gewoon zomaar eens de Giro kan gaan winnen

ditisdavid

De eerste grote ronde dat ik Hart thuis laat...

1 2 ... 176 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.