Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 177 ... 191 192
Daan Brakenhoff

Almeida zat over zijn limiet. Ik zie niemand anders 3 minuten terug pakken dus het zal Kelderman tegen Almeida worden

Pietje Precies

Poeh, het niveau deze Giro is wel erg armoedig (na die 4 grote uitvallers). Tao, Kelderman en Hindley de beste drie in koers op zo'n parcours.... grote ronde onwaardig eigenlijk

Gedachte aan top-100 kan na vandaag de prullenmand in. Niet hebben van Hindley en Tao gaat er keihard inhakken

Tao was betwise dan wel weer fijn. Vrij bijzonder hoe verkeerd de verhoudingen daar werden ingeschat

Laatst gewijzigd
Raimondas Roomsaus

Wat een scorito dag met 384 punten vandaag. Gestegen naar 41e plek:)

Laatst gewijzigd
Yskoud

Etappe ging zoals voorspeld. 99.9% nu.

Ik heb trouwens 5 euro staan op een podiumplek voor Hindley bij de ToTo. 200/1....

Ludi

7 klimmers over, 7 klimmers top 20. Kelderman kopman. Verwacht vandaag te dalen, maar zomaar 0.5% erbij, das mooi! Mcnulty +2.40 das helemaal mooi!

Rawolf

ik had een maand voor de Giro op Kelderman ingezet @67, dat ziet er ook nog prima uit.

kevinraar

Al weer gezakt heb 290 punten gehaald ben gezakt van 227 naar 295 daar gaat me gouden beker

kevinraar

Ben weer gezakt heb 290 punten gehaald ben gezakt van 227 naar 295 daar gaat de gouden beker

Yskoud

Kop op Kevin! Milaan is nog ver!

Daan Brakenhoff

Jammer Kevin, heb je nu zelfs ingehaald ;)

rev

Dit was een goede etappe voor me team, dagscore 357 +2.2%. Ben benieuwd wat laatste week ons gaat brengen.

kevinraar

H3b gegokt met Pozzovivo als kopman en helaas verloren

Zadelpen

Wat een waanzinnige ronde zeg. En brrr.... spannend.... Hup Wilco!

marconeuvel

'@yskoud,hoeveelste sta je nu? Goed bergteam man!

vevie

Fuglsang kan z’n AK ambities ook wel weg gooien en niet meer uit de kast halen. Zelf in dit zwak AK veld staat hij 12e. Zonder dat tijdverlies met zijn fiets zou hij 9e staan. Na deze ronde gewoon de laatste jaren vol rijden voor de klassiekers en het rondewerk vergeten

Nul verstand

9 man in de top 15 van het klassement en daguitslag staan, maar alsnog op 80% overall staan. Leg het mij maar uit.

Ludi

'@nul verstand: geen almeida, demare of sagan?

Yskoud

'@MarcelMerckx in de top 30. Voornaamste concurrenten hebben met name Hart en/of Konrad.

Zoals verwacht in de top geen mensen die Thomas of Yates thuis hebben gelaten.

Benzardi

Wat een mooie dag voor het Nederlands wielrennen, v/der Poel wint de Ronde Vlaanderen, Kelderman kan de Giro winnen en De Duracelli's zijn weer gestegen, naar een 57,6%.

Omdat het zo'n mooie dag is , nemen we een Belgisch biertje "La Chouffe" genaamd.
Dit lijkt mij wel gepast aangezien we als een La Chouffe vooruit gaan.

Kip

cheers en Milaan is nog ver Kevin, als je een beetje een bergteam hebt dan kan er nog vanalles gebeuren

Andross

Net terug van een last minute weekendje weg voordat maandag de tweede lockdown hier begint. Nu voor het eerst een beetje naar het koersverloop en de scorito van dit weekend kunnen kijken. Al met al een zeer beroerde zaterdag en 8% verloren. Vandaag daarentegen een erg goede dag gehad met Hart en Hindley en weer 7% erbij. Al met al ziet de algemene ranking er nu een stuk beter uit, maar het gaat erom spannen of we de 90% gaan halen. Het ontbreken van Almeida, Ballerine, Konrad en McNulty heeft ervoor gezorgd dat een topklassering er niet in zit. Al met al wel een zeer vermakelijk Giro en ik kijk nu al uit naar de Vuelta.

Moet zeggen dat Team Ineos wel echt een verademing is om naar te kijken in de TDG en GI nadat de kopmannen zijn weggevallen. Wat een goede renners zitten daar toch waar je normaal gesproken weinig van ziet vanwege de klassementsambities.

Laatst gewijzigd
Pieter_Pannenkoek

Ook ik zak steeds verder weg (ik voel je kevin). Nu top 300 ingerold. Wel een super mooie wielerdag gezien dus daar haal ik mijn genoegen dan maar uit. Er missen een aantal belangrijke renners in mijn selectie waardoor ik me niet kan handhaven, jammer maar helaas.

kevinraar

ik dacht dat ik nog wel goed berg team heb maar niet dus met almeida kelderman majka masnada fulsang en pozzovivo

Laatst gewijzigd
rev

'@Kevinraar kan nog van alles gebeuren, zolang ze op de fiets blijven zitten ben je nog niet kansloos. En de eindafrekening kan ook nog genoeg punten verdiend worden als je genoeg mensen heb in de trui klassementen.

kevinraar

voor welke plek ben ik nog niet kansloos?

1 2 ... 177 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.