Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 178 ... 191 192
Morfin11

Tsja..... Na twee weken puzzelen en uren schuiven met team Morfin was ik eindelijk tevreden. Maar dan..... In een vlaag van verstandsverbijstering vergeet je gewoon om een team voor de openingstijdrit te selecteren en begin je na dag 1 met nul punten, ipv 306 punten. Maar na vandaag is eindelijk alsnog de 90+% weer aangetikt en met 93% zit er misschien toch nog een bekertje in... Tsja, hoe stom kun je zijn. Met die 306 punten erbij was de top 100 voor het eerst gehaald.... Ach ja, lesson learned. Hoe dan ook een topdag mer Matje en Wilco, die toch lijkt 'te bestaan. Nu Kevin nog de top 100 in!!!

kevinraar

hoop het moeten wel pozzovivo en fulsang beter gaan rijden die heb ik en de meeste niet en nibali moet nog slechter gaan rijden

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Met een beetje geluk schiet je zo weer de top 100 in Kevin.

S. Dauert

Gisteren 337 met het bergteam van Het Duurt, 8 bij de eerste 11 was netjes. Nu proberen te consolideren en natuurlijke vooruitziende ahum vette mazzel met vier DQS. 99% moet haalbaar zijn!

kevinraar

mij team voor morgen
kelderman
almeida
masnada
knox
ballerni
swift
vendrame
sagan
ulissi

KissMyAce2.0

Ulissi kopman?

La Primavera

Ik blijf Vendrame maar opstellen maar vind hem tot nu toe in de heuvelritten tegenvallen. Met mannen als Konrad, Bilbao en Nibali in de ploeg vind ik het lastig om hem morgen op te stellen. Iemand inzichten wat betreft de heer Vendrame?

KissMyAce2.0

Bij mij hetzelfde @ La Primavera
Lijkt erop dat hij de benen niet heeft, ook niet in deze punchetappes. Konrad voor hem morgen

kevinraar

ja ik heb ulissi als kopman

Kollie83

Ik pak toch maar weer Almeida als kopman. Altijd een korte klassering, bij ieder scenario (behalve als er 20 man vooruit blijft:))

Zadelpen

Wel blij dat dit eindelijk afgelopen is. Héh héh, poeh. Het was een lange zit. Ok, eens even kijken... Oh... het duurt nog een week... pffff.....

Dan nog maar even wat topdaguitslagen zien te scoren. Maar mijn hart zit bij de Vuelta.

rkmmr

Rustig hier, iedereen druk met de Vuelta? :P

Morgen hopelijk een dag voor de grote vlucht, met namen als Vendrame, Ulissi en Cerny lijkt me een mooi scenario.

Sloddies

Morgen zal er een vlucht vooruit zijn, waarschijnlijk met Visconti en Guerreiro, de mannen van de bergtrui. Die heb ik geen van beiden. Vraag me af of Ulissi de moeite neemt om mee te gaan in de vlucht. Heeft er immers al twee gewonnen. Bovendien meer dan 4000 hoogtemeters, vraag me af of hij dat ziet zitten. Kan een erg spectaculaire etappe worden.

Sloddies hebben niet veel te kiezen. Toch maar gokken op Ulissi en de AK mannen opstellen.

En vooral de focus op de Vuelta, in de giro zak ik onder de 70%

Laatst gewijzigd
Nopper

Een renner van UAE is positief getest, ben benieuwd wie het is.

Treenert

Als het maar geen Ulissi is

Laatst gewijzigd
Nopper

Het is weer Gaviria

MrWest

Gaviria blijkbaar

JANTHEMAN

Nog 12 man over

Tour de Flits

Weinig keuzeopties meer over in mijn team. Twijfel tussen Ulissi en Kelderman, heb twijfels of het niet te zwaar is voor Ulissi in de laatste meters. Daarnaast is het aantal keer dat een flinke kopgroep vooruit gebleven is deze Giro echt heel weinig, waardoor Kelderman een grote kans heeft om alsnog Top 20 te eindigen.

Landeirovic

Deze Giro kwam al 6x de winnaar vanuit de kopgroep.

La Primavera

'@lander Hij heeft het over een grote kopgroep niet over of er renners uit de kopgroep het halen. Met een kleine kopgroep die om de zegen strijdt komen de AK mannen alsnog hoog in de top 20 van de dag.

Tour de Flits

'@La Primavera, dat bedoel ik inderdaad. Ook al won de kopgroep, de groep met klassementsmannen eindigde dan vaak relatief kort daarachter en streden dan op plek 6 of plek 11 bijv. Dan vind ik de keuze voor een AK man als kopman iets safer dan een long shot met een vluchter (die ik sowieso niet in mijn team heb, daar niet van).

thijssss

Met het uitvallen van Gaviria nu nog 12 man over.. En ik sta nog niet eens heel laag in de poule. Iemand die er nog minder heeft? En zou er nog iemand in het spel zijn met 20/20 man in koers? Kan haast niet toch?

Wouter Zin

Nog 1 renner die afstapt en ik hoef me geen zorgen meer te maken over de dagopstellingen...nog 10 renners over.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Hier toch maar Almeida kopman gemaakt. Mocht de vlucht het niet halen zal Almeida binnen 3 plekken van Ulissi af finishen Áls Diego er nog bijzit. Zit Ulissi er niet meer bij heb ik in ieder geval nog sowieso punten voor Almeida die toch altijd wel sprint. Ook zit ik nu in een positie waar niet zoveel meer te winnen valt maar wel veel te verliezen (goude bekertje). We spelen vandaag dus op save..

1 2 ... 178 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.