Nog 4 renners op de bank en er toch in geslaagd om daar de 2 renners te posteren die meezitten in de vlucht. Ik denk dat Ulissi mij al meer punten gekost heeft dan opgebracht door hem kopman te maken in de ritten dat hij niet thuis geeft en niet op te stellen als hij dat dan toch eens van plan is om te doen. Je zou voor minder "ne floeren aap schijten".
Fijn voor de koers dat Pernsteiner meezit, zonde van de kopgroep. DQS zal het gat stabiel houden waarna Sunweb er in de laatste klim overheen knalt. Hoop dat Hindely en Kelderman flink wat tijd pakken en Hart weer de dagzege opeist. Voor mijn scorito zal het fijn zijn als Almeida er doorheen zakt, maar dat zal niet compenseren van het ontbreken van hem de afgelopen 2 weken. Gun hem wel een mooie eindklassering maar Kelderman natuurlijk iets meer.
Wij presteren het om nog steeds te zakken. Dat geeft te denken. We missen oa Thomas, Vlasov en Yates. Nou dat heeft iedereen. Echter.... ik mis die drie misschien nog wel het meest tegen de Almeida van nu.
Dat verschil tussen de keuze Vlasov of Almeida is zo onrechtvaardig groot dat het zeer doet. Had ik andersom gekozen, stond ik 45% hoger +-.
Dit wordt ons grote Giro excuus. We denken er mee weg te komen. Het zou ook wel heel flauw zijn om zo een grote naam als team Zadelpen af te rekenen op één slechte ronde.
Je kan niet altijd top zijn, zeker niet in dit rare seizoen. We verwachten ze toch weer vooraan in de Vuelta hoor, dont worry.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.