Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 180 ... 191 192
ditisdavid

Kon vandaag twee van Conti, Ganna en Battaglin meenemen, een keer raden wie er op de bank zit...

Starlynk

Battaglin 3e dus niet opgesteld.. gelukkig Vendrame 6e wel.. maar die gemiste punten van Battaglin blijven erg zuur ;)

danusz1986

Lekker zit je in de kopgroep rij je daarna als een oud omaatje. Dacht een leuke stijging te kunnen maken. Ga nu zelfs dalen.

Andross

Hier Swift wel meegenomen maar Vendrame niet. Gelukkig heeft niemand echt goed gescoort dus geen schade opgelopen. Morgen zal het allemaal een stuk spannender worden. Snel doorschakelen naar de Vuelta nu, want dat is scorito-technisch een stuk interessanter.

De Condor van Echt

Visconti helaas geen top-20, maar wél Vendrame. En ik had Pernsteiner opgesteld voor als Bilbao zou winnen; nou ja, teamgenoot is ook prima :)

Ludi

Bilbao +10 en vendrame geeft toch een +0.4% op een dag dat je het niet verwacht. Fijn!

Boasson en Hagen

Slechts 3 renners op de bank, waaronder Pernsteiner en Vendrame, hoe krijg ik het voor elkaar? Gauw naar de Vuelta.

Ajvenema

Ik heb niet echt kunnen kijken, maar was het plan van guerreiro om alleen maar wat bergpunten te rapen en te sparen voor morgen? Of ruk-benen? Ik gok het eerste, al leek me dit ook gewoon een etappe die ie kon winnen:)

Tour de Flits

Wat een schande, niemand in de dagpunten vandaag (Vendrame op de bank). Alleen truipunten.

Raimondas Roomsaus

Goeie zet om Vendrame op te stellen en ook een fijne +10 voor Pello. Mooie stijging naar plek 22

Laatst gewijzigd
rev

Vendrame ook op t bankje gezet. Maar liefst 79 puntjes gescoord.

Yskoud

Dag om snel te vergeten qua scorito...gaaaap

Benzardi

De stijgende lijn blijft erin zitten, De Duracelli"s klimmen naar een 59,3%.
Einde bulletin en nu over naar de Vuelta.

Jori

Wat een giro zeg. Begonnen met een sprintselectie van Demare, Sagan, Gaviria, Matthews, Barbier, Torres in de giro en een klimselectie zonder Nibali, Fuglsang, Kruijswijk. En nu vrees je de sprintetappes en stijg je in de klimetappes, schiet mij maar lek.

Hopelijk was dit de laatste dag dat de Knoxjes, Ballerini's nog gratis Almeida punten meegraaien, met enkel Masnada en Almeida zelf lever je daar toch fors in op de anderen. Hopelijk is het nu Kelderman-en-Hindley-tijd!

Laatst gewijzigd
Mas Nada

Gelukkig niet de enige die Battaglin niet heeft opgesteld, lees ik ;) Schrale troost. We dalen langzaam verder.

Genomico

4 man op het bankje vandaag. Waaronder Battaglin en Vendrame :/ Guerreiro wel in de kopgroep, maar jah...
Gelukkig maar 0,1% gezakt.

marconeuvel

'@genomico en anderen, ik vraag me dan af wie jullie wel hebben opgesteld als je vandaag Battaglin en Vendrame op de bank houdt??

Genomico

Opstelling vandaag was:
Guerreiro en Ganna voor zekere punten en eventuele ontsnapping.
Almeida, Masnada, Kelderman, Ulissi waren logisch.
Démare en Sagan voor zekere punten.
Maar dan ook Fuglsang opstellen i.p.v. Vendrame is niet te verklaren. Vendrame had al een paar 0 punters op rij voor me, maar die had ik vandaag moeten verwachten. Battaglin verwachtte ik niet in een kopgroep vandaag.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

'@Ajvenema, Guerreiro is laatst door een bij gestoken. Daar had ie schijnbaar etappe 15 veel last van. Wellicht nog steeds..

Laatst gewijzigd
Ludi

Vanaf morgen sunwebtijd! Met een goeie matthews was mn plan bijna waterdicht :p

kevinraar

132 punten gehaal eindelijk weer is gestegen van 295 naar 159

mij team voor morgen
kelderman
almeida
masnada
knox
fulsang
pozzovivo
majka
demare
sagan

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@pietje: haha, serieus? Ik ben benieuwd... visconti lijkt zich ook gespaard te hebben, lijkt er toch op dat ze een showdown in gedachten hebben...

Pietje Precies

https://www.abola.pt/nnh/2020-10-19/volta-a-italia-levei-uma-grande-banhada/864712

Jup, het wielrennen krijgt momenteel bovengemiddeld veel aandacht in Portugal, dus er valt best wat leuke info over hem te vinden (ben ik helaas nog niet zo lang achter)

rubenvvs1999

Op dit moment nog 29e in de forumpoule, maar ik ben bang dat er een dalende lijn ingezet gaat worden vanaf vandaag met wel Almeida, Masnada en Knox in de selectie, maar geen Hindley. Helaas.

Laatst gewijzigd
Toeter

Handig, geen live beelden

1 2 ... 180 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.