Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 183 ... 191 192
Florian

Eerste mooie etappe sinds tijden in deze week van de Giro

De Condor van Echt

Had @rawolf toch gelijk met Dennis :)

Laatst gewijzigd
danusz1986

Geoghenheart die de Giro gaat winnen.

Florian

Fuglslang 3e week nog best sterk :).

Platje

Had Hindley niet gewoon moeten wachten op Kelderman? Die gaat het Hart toch niet moeilijk maken met de tijdrit? Of gaat Hindley er zo vandoor op de laatste klim?

Andross

Wat een rit

danusz1986

Als er geen bergetappe meer was dat won Kelderman. Nu waarschijnlijk Geoghenheart.

Jeffrey81

Man, wat een tijdsverschillen. O'Connor is 15e op bijna 12 minuten!!

danusz1986

Gaan de sprinters wel op tijd binnen komen.

Raimondas Roomsaus

Ga nu wel echt all in met dit koersverloop. 395 puntjes vandaag en 3e totaal :D

Ab Normaal

Helemaal eens met TomPot

La Primavera

Tijdslimiet van 1 uur en 5 minuten wordt echt nog niet makkelijk.

leonstar

Prachtige rit gezien.
Erg blij voor wilco. Die moet t nu toch af kunnen maken.

Wel heb ik het idee dat hindley minstens een minuut meer had kunnen pakken!

Grootste concurrent mischien wel bilbao

forzaolanda

vandaag verliest Sunweb de Giro.

ongelovelijk slechte taktiek van Sunweb. Ze hadden met hun kopman 2:30 voorsprong op de rest, nu nog 15 sec!!

wie kan het mij uitleggen?
De kopman alleen laten op de Stelvio. Daar verloor hij maar 45 sec. Was Hingley meegereden was het minder dan 30 sec geweest.
Op het vlakke deel verloor Kelderman 1 min. Met Hingley waarschijnlijk niks. Met z´n 2 en waren ze dicht bij de etappewinst gekomen en hadden ze max 1 min verloren, waarschijnlijk 30 sec.
Dan had Kelderman nu in een zetel gezeten met meer dan 2 minuten voorsprong.

Kansloze strategie.

Ludi

Je verwacht het niet. Derde week in met 7e klimmer pernsteiner. En dan stijgen :p

La Primavera

'@forzaolanda Als Hindley bij Kelderman was gebleven had Hart echt een moraal boost gekregen en was hij die laatste klim een stuk harder opgevlogen. Achteraf is het altijd makkelijk lullen....

Pom titcock

'@forzaolanda Hele goeie strategie, wedden op 2 paarden. Als Wilcoman niet harder kon had hart nu in het roze gestaan en was hindley nergens

Corné .

Stel dat Hindley gewacht had? Ik kreeg op de slotklim het idee dat Hart niet volle bak wou met Hindley in zijn wiel en bang was voor een counter.
En als Hindley wel gewacht had moet die zich aanpassen op het tempo van Kelderman. Terwijl vooraan Hart zich helemaal uit elkaar kan trekken omdat er dan toch geen bedreiging meer was. Ik denk dat Kelderman meer tijd op de slotklim had verloren.

forzaolanda

ik luister even mee met de Rai verslageving in Italie en niemand grijpt de taktiek van Sunweb

rev

Pohh dit was een mooie etappe zeg.
Me team heeft goed gescoord 345 puntjes.
Zowaar 1.5%gestegen naar 98.5, hoop toch dat morgen wel wat klassement mannen in top 20 eindigen.
Zit niet zo breed met sprinters.

marconeuvel

Hart twee dagen op rij kopman, dat telt toch wel lekker aan in een verder belabberde Giro. Gelukkig wel iets geklommen naar 70%, komend van 52 %...

ditisdavid

Zowel Ineos als Sunweb waren in het laatste uur op zijn zachtst gezegd twijfelachtig bezig qua tactiek. Eindresultaat is wel dat het niet spannender kan zijn, zou hilarisch zijn als Bilbao er op de tweede keer Sestriere vandoor sluipt en de Giro wint*.

*en mijn enige kans om überhaupt aan de 70% te komen.

Ludi

Denk dat hindley en sunweb aan onze scorito denken. Super uitslag dit natuurlijk 🙈

La Primavera

Nummer 58 al binnen op 41 minuten, rest heeft dus nog zo'n 25 minuten om te finishen. Dat wordt erg lastig.

De Gorilla

Sagan is binnen op 47 minuten, Demare nog niet.

1 2 ... 183 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.