'@Condor: Idd zonde zeg, dat was helemaal goed sprintteam!
Hier ook balen met 3 namen: Vendrame, Démare en Sagan. Maar ook met Majka en Konrad voor een eventuele winst Sagan en al eerder top 20 gereden in sprintetappes notabene ipv Torres en Campenaerts, is het echt goed huilen.
Opvallend vind ik ook hoeveel er in de top geen Sagan en/of Vendrame hebben. Geeft toch wel aan eigenlijk hoe ondermaats die hebben gepresteerd in mijn ogen. Zeker natuurlijk tov de ballerini teams die in dit scenario ws meer punten tov anderen hebben gepakt dan bij een normale sprint :p
Ach Sagan pakt bij mij toch nog wel de 100 punten mee per miljoen dat ik eraan besteed heb net als Vendrame. Cimolai, Nibali en Fugl zijn dan mindere aankopen geweest naast de overduidelijk uitvallers. Daarentegen waren Hart, Ganna, Swift en Hindley wel koopjes voor het aantal bedrag dat ze gekost hebben.
'@Tour de Flits niet verrassend dat de dagwinnaar van vandaag niet in de top staat. Cerny pakte al wel wat puntjes naast vandaag, maar Campenaerts valt tegen en Mosca zal ook nog weinig punten hebben tot nu toe.
En ik weet niet hoe zijn overige dagopstellingen zijn, maar als die net zo exotisch zijn als die van vandaag, pak je vaak weinig punten. En ja, dan zit er wel eens een mooie uitschieter tussen, zoals vandaag. Knap gespeeld vandaag, dat zeker!
93 puntjes gescoord vandaag +0.1%, wordt toch wel spannend of het goud of zilver einde van de rit aan me cv kan toevoegen.
Hier ga ik morgen mee aantreden naar alle waarschijnlijkheid geef ik de laatste plek aan Ganna voor als Hart evt etappe wint😀
Kelderman
Hindley
Hart
Almeida
Fuglsang
Nibali
Masnada
Démare
Ganna
Mis zelf Almeida, Hindley, Bilbao en Ballerini uit de top 10. Dit zijn een hoop punten en dan komt er nog een eindafrekening. Soms heb je nou eenmaal verkeerde keuzes, hindley is wel een misser geweest, die andere 3 sta ik nog steeds achter om deze niet te nemen maar door de 'vreemde' tijdrit, 2 topfavorieten die snel uitvallen, viel het helaas de verkeerde kant op (doelend op almeida/ballerini). Hart maar door 16% gekozen dus die maakt weer een hoop goed. Sta net iets boven de 90%.
Een grote kopgroep van 20 man heeft nu al 6 minuten voorsprong. In de kopgroep een aantal opvallende namen:
- Demare (oké, tussensprint), Vendrame, Viviani, Cimolai, Ballerini
Wie zijn sprintploeg van gister heeft opgesteld, is dus spekkoper. :p
Vendrame staat er bij mij vandaag niet in, al heeft hij er een uur voor de start nog wel heel even in gestaan. Jammer!
Verder ook nog wel wat leuke klimmers, zoals McNulty, Kangert, Villella.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.