Mijn team was lastig te vullen vandaag (iets met lamme/blinde), nu ik geen opvullers meer voor teampunten Almeida heb...
Demare (c)
Sagan
Vendrame
Hodeg
Lonardi
Opgevuld met
Kelderman
Majka (stel dat Sagan wint....)
Knox (voor het geval Hodeg wint....)
Ulissi (ja, waarom eigenlijk?)
Hieraan kun je zien hoe ontzettend onthoofd mijn team is. Gelukkig hebben ze deze ellende ingekort; en zo te zien heeft ook niemand zin om te koersen. Tekent deze Giro wel een beetje.
Affini voor Cerny is wel een van mijn duurste missers geweest deze giro (na het ontbreken van Almeida natuurlijk). Gelukkig met Hindley, Knox en Kelderman toch nog wat punten vandaag maar zal niet genoeg zijn. Morgen nog maar even afwachten maar ik verwacht dat de een beker het niet meer gaat worden. Met een duimpje ben ik ook meer dan tevreden en had ik van tevoren voor getekend voor mijn 2e grote ronde. In de Vuelta dan maar de eerste beker binnenhalen.
Tot nog toe tel ik hier drie mensen die Cerny in hun TS én hun RS hadden...
@Pietje: inderdaad wel jammer ja, maar goed, mijn Giropoule kon toch al de prullenbak in. Dit past bij wat ik gisteren zei: de gifbeker moet kennelijk he-le-maal leeg. Logisch dus dat een gunstige uitslag dmv massasprint er niet in zit. Moet nog oppassen dat ik niet onder de 70% zak...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.