Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 186 ... 191 192
De Condor van Echt

Mijn team was lastig te vullen vandaag (iets met lamme/blinde), nu ik geen opvullers meer voor teampunten Almeida heb...
Demare (c)
Sagan
Vendrame
Hodeg
Lonardi

Opgevuld met
Kelderman
Majka (stel dat Sagan wint....)
Knox (voor het geval Hodeg wint....)
Ulissi (ja, waarom eigenlijk?)
Hieraan kun je zien hoe ontzettend onthoofd mijn team is. Gelukkig hebben ze deze ellende ingekort; en zo te zien heeft ook niemand zin om te koersen. Tekent deze Giro wel een beetje.

Pietje Precies

Oei, dan is het helemaal zuur. Jij was vandaag fors gestegen (bij een massasprint)

ditisdavid

Campenaerts opgesteld, dit is prima zo.

Platje

Demare, sagan, vendrame, lonardi en cerny.. ik had toch liever een sprint gehad.. waarom rijdt Demare niet? Makkelijkere overwinningen in een grote ronde krijgt ie niet

kevinraar

van mij had het ook wel een sprint mogen zij ik heb demare sagan vendrame ballerini en swift helaas niemand in de kopgroep

kevinraar

ik ga wel weer wat zakken

MarvinG

Ik heb natuurlijk niemand in de kopgroep. Leuk dit :)

Pietje Precies

'@Platje, Démare heeft vorig jaar vs Ackermann zijn lesje wel geleerd. Mede door het controleren van FDJ die dag de puntentrui verloren

arjenzvob

Haha heb ik bijna niemand te kiezen, laat ik Campenaerts op de bank. Ach dit is vast trainen voor zondag voor hem! Wel Cerny mee. Hup hup. Misschien stijg ik wel naar 58%! Wat een weelde.

Reus

Zou Cerny nu t gouden bekertje gaan bezorgen? Heb geen Demare dus meestal zakt mijn team wat in de sprint etappes om vervolgens weer te stijgen zodra de klassementsmannen zich roeren.

Benieuwd hoe deze groep het gaat uitvechten. Lijken nu een zooitje onrustige kippen in een hok...

Andross

Affini voor Cerny is wel een van mijn duurste missers geweest deze giro (na het ontbreken van Almeida natuurlijk). Gelukkig met Hindley, Knox en Kelderman toch nog wat punten vandaag maar zal niet genoeg zijn. Morgen nog maar even afwachten maar ik verwacht dat de een beker het niet meer gaat worden. Met een duimpje ben ik ook meer dan tevreden en had ik van tevoren voor getekend voor mijn 2e grote ronde. In de Vuelta dan maar de eerste beker binnenhalen.

De Condor van Echt

Tot nog toe tel ik hier drie mensen die Cerny in hun TS én hun RS hadden...

@Pietje: inderdaad wel jammer ja, maar goed, mijn Giropoule kon toch al de prullenbak in. Dit past bij wat ik gisteren zei: de gifbeker moet kennelijk he-le-maal leeg. Logisch dus dat een gunstige uitslag dmv massasprint er niet in zit. Moet nog oppassen dat ik niet onder de 70% zak...

Daan Brakenhoff

Cerny was wel een goude greep zo. Zondag nog top5 met de tijdrit en hij is zijn prijs dubbel en dwars waard geweest

Ajvenema

Cerny is een van de weinige lichtpuntjes in mn 60% selectie:)

Platje

Gewoon opgesteld vandaag, want naast de tijdritten ook meegenomen voor eventuele sprintetappes als opvulling mocht dat nodig zijn bij gebrek aan teampunten

nasibal

'@Condor

Count me in, hier ook Cerny :)

La Primavera

Helaas.. vandaag Bjerg meegenomen voor zo'n scenario en eventueel in de sprint omdat Gaviria er niet meer is. Niemand mee vandaag.

Daan Brakenhoff

Wat een baas die Cerny! (Klein baal momentje met Clarke op het bankje...)

Raimondas Roomsaus

Loop tot nu toe een fijne 50 punten in vandaag op de nummer 1 en 2 door Cerny:D

nasibal

'@Jori

Torres opgesteld? Kennelijk had ik hem er in staan haha

edit: Ah lees net je post op de vorige pagina, balen!

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Torres toch zijn eerste puntjes binnen geharkt deze Giro. Minder als verwacht, maar beter als niks. Cerny ook dik zijn punten waard, wat een beest!

Poeksel

Voor mij een gunstige etappe, ondanks alleen Cerny in de top 20. Ik zag dat er iemand hem gewoon als kopman had opgesteld, maar als de beste nog aanwezige sprinter in zijn selectie...

La Primavera

Ja de nummer 1 vandaag heeft de nummers 1/2/3 Cerny, Campenaerts, Mosca meegenomen opgesteld en Cerny kopman.

kevinraar

maar 58 punten gehaald gezakt van 296 naar 348 beker kan ik nu definitief vergeten

Ludi

Mooi geconsolideerde dag zo. Hopelijk kan ik het nog 2 dagen volhouden. Morgen even over laatste plekje en kopman nadenken.

1 2 ... 186 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.