Nee joh, hoe lager het budget hoe meer keuzes n verschillende keuzes er gaan zijn. Ga je voor combirenners (itt+truipunten voor andere dagen), sprinters met punch, ak met tijdrit, etc etc. Je gaat dan moeten kiezen tussen durede mannen (of ze nou goed zijn of niet is aan jou). Dus bv sagan of matthews. Demare of gaviria of viviani. Yates of Thomas of Nibali of Kruijswijk. Almeida of sosa of Vlasov. Ganna of campenaerts of Dennis. Kelderman of Fuglsang of Majka. Masnada of MAL of Ciccone.
Etc en andere vergelijkingen. Nu was mijn eerste opzet eerst alle 500k, 750k mannen en 1m mannen die is sowieso wil, met welk budget ook, en daarna opvullen met alle dure namen, had er toen nog eens 12 dure ingeklikt tot ik renners "onvoldoend budget" zag ofzo(?). Dat dat uberhaupt kan is al veel.
Ik heb de teams op een rijtje gezet maar veel extra en goedkope sprinters zijn er niet meteen te verwachten. Androni zal vast met Belletti komen, maar die wordt niet heel goedkoop. Bardiani misschien met Lonardi of Pelucchi. Bij Bahrein zouden ze Bauhaus (nog geblesseerd?) of Cavendish kunnen meenemen. Daarna houdt het denk ik wel op.
'@wielrennertje, ik overweeg zelfs beiden te nemen en yates thuis te laten. In de tt's zullen ze beiden best wat punten pakken op yates. In de bergen is het nog maar de vraag maar als ze er beiden niet echt doorheen zakken dan lijkt me beiden nemen de goede keuze. Mijn grootste twijfel is de vorm, zouden ze er beiden doorheen zakken dan is direct je gehele giro over. Maar als je ze in vorm verwacht denk ik dat beiden nemen zelfs de goede keus is.
Dat is inmiddels bevestigd: "It’s non-stop from now on," Woods confirmed. "I fly to Belgium at 9pm on Sunday after the road race and ride in La Flèche Wallonne on Wednesday and then Liège–Bastogne–Liège. After that I’ve got the Vuelta a España too.”
Ik vraag me af hoe snel je hersteld kan zijn van een schouderbreuk, hoe zal hij op z'n fiets zitten met de tijdritten, hoe is het met z'n vorm. Allemaal vraagtekens??? Maar jumbo bouwt niet voor niets de ploeg om hem heen, maar ze kunnen ook weinig anders.
Vindt het voor 5 miljoen wel een grote gok. Met nibali heb je meer zekerheid denk ik, die zal minder punten pakken in de tijdritten, maar doet wel vaker mee met de heuveltjes zoals hier eerder al genoemd. en zijn voorbeireiding op de gito is al jaren minder, maar in italie staat hij er bijna altijd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.