Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 21 ... 191 192
daanbrkh

'@vive le velo
Nu moeten er juist keuzes gemaakt worden tussen een aantal dure sprinters en klassementrenners. Dat resulteert toch ook wel weer in een grotere variatie in teams

Ludi

Nee joh, hoe lager het budget hoe meer keuzes n verschillende keuzes er gaan zijn. Ga je voor combirenners (itt+truipunten voor andere dagen), sprinters met punch, ak met tijdrit, etc etc. Je gaat dan moeten kiezen tussen durede mannen (of ze nou goed zijn of niet is aan jou). Dus bv sagan of matthews. Demare of gaviria of viviani. Yates of Thomas of Nibali of Kruijswijk. Almeida of sosa of Vlasov. Ganna of campenaerts of Dennis. Kelderman of Fuglsang of Majka. Masnada of MAL of Ciccone.

Etc en andere vergelijkingen. Nu was mijn eerste opzet eerst alle 500k, 750k mannen en 1m mannen die is sowieso wil, met welk budget ook, en daarna opvullen met alle dure namen, had er toen nog eens 12 dure ingeklikt tot ik renners "onvoldoend budget" zag ofzo(?). Dat dat uberhaupt kan is al veel.

Imbatido

Ik heb de teams op een rijtje gezet maar veel extra en goedkope sprinters zijn er niet meteen te verwachten. Androni zal vast met Belletti komen, maar die wordt niet heel goedkoop. Bardiani misschien met Lonardi of Pelucchi. Bij Bahrein zouden ze Bauhaus (nog geblesseerd?) of Cavendish kunnen meenemen. Daarna houdt het denk ik wel op.

Jori

Bij EF, NTT, LTS en Vini zal er vast ook nog wel wat mogelijk zijn qua (pseudo-)sprinter. Movistar ook nog geen flauw idee wat die gaan doen, al mikken die normaliter enkel op sprints met Valverde :p

Ludi

Ohja, NTT, die doen ook mee!

Campenaerts, Pozzovivo en dan een froemelsprinter erbij klinkt logisch. Maar wie? Gibbons voor de dubbel?

Bij bahrein hebben ze battaglin mee. Meer sprinter verwacht ik daar eigenlijk niet per se haha

Florian

Zijn er mensen die überhaupt Kruijswijk meenemen? :)

Ajvenema

Zou Kruijswijk zn vorm helemaal weg zijn? Intrensiek zou ie hier gewoon podium moeten kunnen rijden. Ff de berichtgeving afwachten. Als De haai nou in topvom was zou ik Kruijssie thuislaten. Nu gaat het een beetje tussen die 2.

Wielrennertje

Hoe zal dat bij Trek gaan denken jullie? Iedereen in het gelid voor Nibbels of zou er ook nog ruimte zijn voor ploeggenoten om in de ontsnapping mee te schuiven of in de punchetappes iets te proberen? Heb nog wel iemand op het oog die een zacht prijsje heeft...

Masterw

Als kruissie goed is zeker podium kandidaat, goede tijdrit ook!

Poeksel

'@wielrennertje: Weet je nog wie vorig jaar de bollentrui won? Misschien staat Nibali wat hoger in de rangorde dan Mollema, maar all in op de kopman lijken ze toch niet te doen. Ook in de Tour niet.

Laatst gewijzigd
S. Dauert

Nibali rijdt zijn favoriete ronde, maar dat doen zijn ploeggenoten ook. Als hij zelf voelt dat het er niet in zit denk ik dat het een Bernalletje wordt.

S. Dauert

'@Masterw Ik voel bij Kruijswijk toch een hoog Buchmann-gehalte. Ik kan er niks aan doen en ik hoop dat ik het mis heb!

Wielrennertje

'@Poeksel Thanks.

@Ajvenema Een reden dat ik Nibali boven Kruijswijk verkies (op het moment) is dat ik Nibali wat sneller punten zie pakken in de heuveletappes. Qua vorm is er bij allebei wel een klein risico, maar verwacht dat ze er allebei gewoon gaan staan.

Laatst gewijzigd
Timber

Snap niet dat er mensen twijfelen aan Nibali. Die heeft nog nooit topvorm getoond vlak voor een grote ronde om er vervolgens in die grote ronde gewoon te staan. Bovendien is dit de Giro en is hij zelf Italiaans, 1+1=2 lijkt me. Die is hier gewoon podiumkandidaat achter Thomas en Yates.

M@thijs

'@wielrennertje, ik overweeg zelfs beiden te nemen en yates thuis te laten. In de tt's zullen ze beiden best wat punten pakken op yates. In de bergen is het nog maar de vraag maar als ze er beiden niet echt doorheen zakken dan lijkt me beiden nemen de goede keuze. Mijn grootste twijfel is de vorm, zouden ze er beiden doorheen zakken dan is direct je gehele giro over. Maar als je ze in vorm verwacht denk ik dat beiden nemen zelfs de goede keus is.

Poeksel

@Yskoud Cyclingfever geeft Woods aan in de Waalse pijl en een Ardennen programma lijkt mij voor Woods logischer dan vechten voor etappewinst en een 10e plaats in de Giro. Seizoen afsluiten in de Vuelta zie ik persoonlijk eerder gebeuren.

Dat is inmiddels bevestigd: "It’s non-stop from now on," Woods confirmed. "I fly to Belgium at 9pm on Sunday after the road race and ride in La Flèche Wallonne on Wednesday and then Liège–Bastogne–Liège. After that I’ve got the Vuelta a España too.”

nasibal

Ik krijg meer en meer het gevoel dat deze giro op zn minst voor de helft een grote gok wordt. Misschien maak ik nog wel de meeste kans als ik mn vriendin mn selectie laat invullen.

Aanklampen

Nasibal, als je dat doet krijg je ws een team met alleen maar mooie namen. Helaas dat Elli, Lelli en Belli niet meer rijden, dan had zij al 3 van de 20 opgevuld samen met Winner A, en Marco Velo.

Malathion

Ik merk dat ik aan gokvermijdend gedrag doe. Een AK/klimploeg van 8/9, 4 tijdrijders, 7/8 sprinters en punchers. Om maar wat te voorspellen is goed te scoren.

Gokvermijdend gedrag dat leidt tot een grote gok in de verdeling van renners. Mmm...

Barrygoal

Ik vraag me af hoe snel je hersteld kan zijn van een schouderbreuk, hoe zal hij op z'n fiets zitten met de tijdritten, hoe is het met z'n vorm. Allemaal vraagtekens??? Maar jumbo bouwt niet voor niets de ploeg om hem heen, maar ze kunnen ook weinig anders.

Vindt het voor 5 miljoen wel een grote gok. Met nibali heb je meer zekerheid denk ik, die zal minder punten pakken in de tijdritten, maar doet wel vaker mee met de heuveltjes zoals hier eerder al genoemd. en zijn voorbeireiding op de gito is al jaren minder, maar in italie staat hij er bijna altijd.

Warmebakker

Ulissi staat op 1/600. Dit is je kans. Kekderman 1/40.

S. Dauert

Ik ben wel benieuwd naar de opstelling van je Kaassouffleetje dan, Nasibal.

BlingSagan

En naar de analyses !

Treenert

'@aanklampen
Ghebreigzabhier natuurlijk ook want zijn broer wint ook alles maar dan bij het hardlopen

exceed cf

Er is nu ook een prijscategorie 0.0 ; er staan alleen( nog) geen renners in. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.

1 2 ... 21 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.