Naast de al genoemde namen: Matthews, Visconti, Ciccone, Aranburu, Felline, Henao, Brambilla en Geniez. Dat zijn wel mannen, die je nu kunt selecteren, die rap kunnen aankomen na een lastige koers.
'@jasper: ja, ik zag het al en had het geedit
@jeffrey: de meesten zijn geen Flip level punchers, maar het zijn wel mannen die rap aankomen na een lastige finale. Mensen die dan met een eindschot het verschil kunnen maken. Dat hanteer ik dan als een definitie van punchers. Renners die met een ferme versnelling het verschil kunnen maken.
'@Zutphen: ik zou sowieso voor Soler gaan.
Het plan Movistar was altijd Soler kopman in de Giro. Ik denk dat de Tour daar niets aan veranderd heeft. Hij reed er zich in, is nooit in het rood gegaan toen hij in de aanval reed (zie het als training) en is in prima vorm uit de Tour gekomen (zie zijn 13de plaats in de TT). Die is klaar voor de Giro, zijn doel.
Verder TDG als je nog een vluchter nodig hebt, Sosa zie ik een Kussje doen: de laatste knecht die zo puntjes sprokkelt plus nog eens punten krijgt via Thomas.
Ik heb altijd het gevoel dat je TDG alleen opstelt als hij 0 punten pakt en niet opstelt wanneer hij top10 rijd. Nou zitten er natuurlijk wel 3 tijdritten in waar je hem (waarschijnlijk) opstelt dus dat scheelt deze ronde weer. Ikzelf neem hem toch niet mee, vond hem in de tour echt alles behalve overtuigend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.