Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 28 ... 191 192
Florian

Maar gokken op een DNF van Gaviria lijkt me niet al te slim, maar als het werkt zit je erg lekker.

Zutphen

Wie zijn de punchers deze Giro ? Gaviria, Ulissi, Sagan, Demare................en verder ?

vevie

Wie zijn de punchers deze Giro ? Gaviria, Ulissi, Sagan, Demare…………….en verder ?

Naast de al genoemde namen: Matthews, Visconti, Ciccone, Aranburu, Felline, Henao, Brambilla en Geniez. Dat zijn wel mannen, die je nu kunt selecteren, die rap kunnen aankomen na een lastige koers.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Je vergeet oehoeroeboeroe

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Misschien hebben jullie een andere definitie van "puncher" dan ik, want ik zie er geen één bij staan....

vevie

'@jasper: ja, ik zag het al en had het geedit

@jeffrey: de meesten zijn geen Flip level punchers, maar het zijn wel mannen die rap aankomen na een lastige finale. Mensen die dan met een eindschot het verschil kunnen maken. Dat hanteer ik dan als een definitie van punchers. Renners die met een ferme versnelling het verschil kunnen maken.

Laatst gewijzigd
Kannibaal van Schepdaal

Gaviria een puncher, moet er nog zand zijn.

Laatst gewijzigd
Kannibaal van Schepdaal

Op zijn stuur misschien, als hij weer eens moet lossen op een brug.

Jeffrey81

'@vevie

Daar ben ik het ook wel mee eens, maar een puncheur is voor mij echt iets anders. Namelijk iemand met een versnelling op een hele steile korte helling. Flip dus idd, of Fugl, Yates, Dan Martin.

Jouw lijstje vind ik meer heuvelsprinters. Of klimmers zelfs in sommige gevallen.

Jasperdewaal11

'@ Jeffrey maar een Matthews word ook 5e bij een Waalse Pijl dus dat lijkt mij een uiterst mooie voorbeeldkoers van een puncheur. Maar idd de namen die jij noemt zeker ook.

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik zit duidelijk nog in de Pogacar roes: Ik merk opeens dat ik er 4 UAE spelers heb ingeklikt!!

Zutphen

Denk dat ik mijn lijstje aardig compleet heb (ff nog wachten op de startlijst). Zoek er nog 2 uit de volgende 5:
de Gendt, Pozzovivo, MAL, Sosa en Soler. Van welke 2 kunnen we wat verwachten ?

Jeffrey81

'@Jasper: vooruit, die wil ik je nog wel geven ;)

@Zutphen: wat is je eigen gevoel?

Laatst gewijzigd
Silent Hill

'@Zutphen: ik zou sowieso voor Soler gaan.
Het plan Movistar was altijd Soler kopman in de Giro. Ik denk dat de Tour daar niets aan veranderd heeft. Hij reed er zich in, is nooit in het rood gegaan toen hij in de aanval reed (zie het als training) en is in prima vorm uit de Tour gekomen (zie zijn 13de plaats in de TT). Die is klaar voor de Giro, zijn doel.
Verder TDG als je nog een vluchter nodig hebt, Sosa zie ik een Kussje doen: de laatste knecht die zo puntjes sprokkelt plus nog eens punten krijgt via Thomas.

Laatst gewijzigd
Zutphen

TDG kan ik inkomen, tijdrit en aanvaller.
Sosa staat nog niet op de startlijst, maar....
Soler kan weleens moe zijn.....
MAL knecht ?
Pozzo geen enkel idee wat die nog kan.....

Daan Brakenhoff

Ik heb altijd het gevoel dat je TDG alleen opstelt als hij 0 punten pakt en niet opstelt wanneer hij top10 rijd. Nou zitten er natuurlijk wel 3 tijdritten in waar je hem (waarschijnlijk) opstelt dus dat scheelt deze ronde weer. Ikzelf neem hem toch niet mee, vond hem in de tour echt alles behalve overtuigend.

Milanjacks

Mochten ze in de Sahara nog onverhoopt te kampen met een zandtekort dan kunnen ze in dit topic nog wel enkele kubieke meters ophalen, Ciccone, Brambilla en Gaviria als puncheurs...

Silent Hill

Lol @Zutphen: waarom vraag je eigenlijk iemand zijn mening

Zutphen

Meer zielen, meer vreugd.........
Misschien hebben anderen een andere mening,
met een goede onderbouwing, zoals jij over Soler.
We zijn het natuurlijk niet altijd eens met elkaar.
Wachten ff af wat anderen zeggen....

JapieJapo

"Zekerheidje"???? Soler afgestap tijdens WK... waarom rijdt ie deze wedstrijd dan ook nog na de Tour als voorbereiding op de Giro.

Voor mij bijna een zekerheidje "niet opnemen in je team"

nasibal

Fijn dat Soler afstapt, nu blijft gelukkig 'onder de radar'. Ondertussen weet de beste Marc héél goed waarom hij afstapt. Die is al het hele jaar maar met één ding bezig in zijn hoofd.

Wellens Nietens

Hij rijdt nog mee - was ten onrechte als afstapper gemeld.

Jori

Soler is zo'n mannetje die dan geweldig gaat, in gewonnen positie ligt in etappe 15 en dan tot slot nog moet wachten op Valverde die halverwege de Giro heeft besloten toch wel mee te willen doen en dus braaf 21e wordt ;)

kevinraar

Wie zouden jullie kiezen garviria of matthews

Zutphen

Toch maar Caruso en Martin er in......

1 2 ... 28 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.