Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 29 ... 191 192
El Mel

Ik zou Matthews erin zetten Kevin..

kevinraar

Ok bedankt dit is mij team

Kruiswijk
Yates
Fulsang
Majka
Kelderman
Pozzovivo
Ciccone
Haig
Knox
Dennis
Ganna
Masnada
Ulissi
Richeze
Sagan
Ewan
Matthews
Ballerini
Vendrane
Brambilla

Ik twijfel nog of ik aranburu moet kiezen ja waar stel ik hem op?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Toch een DNF voor Soler vandaag. Ullisi had ik ook hoger verwacht dan plek 47, maar kan zijn dat hij gewoon hard gewerkt heeft voor zijn team.

En Démare vandaag vijfde in Frankrijk. Hoeft natuurlijk niet op een vormdipje te wijzen, al had ie het op papier horen te winnen.

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@kevin kun je matthews niet naar demare upgraden?

arjenzvob

Kevin, je weet dat de selecties nog bij lange na niet compleet zijn? Dus je team kan nog vaak wijzigen.
Verder op je vraag wanneer je Aranburu moet opstellen, in etappes die op een punch eindigen bijvoorbeeld.

kevinraar

Ok kan ik aranburu erin dien voor richeze?

oborobo

kevinraar

Ewan doet toch niet mee,volgens mij?

Ludi

Ewan doet niet mee idd

Sjas Patatje

Veel teams zijn inderdaad nog niet compleet, maar toch heb ik al veel moeite om een team samen te stellen. Het parcours is behoorlijk zwaar. Dennis klik je er bijvoorbeeld zo in, op basis van een sterke kopman en zijn tijdrit skills (3 tijdritten). Maar hoe vaak rijdt hij een grote ronde uit? Juist... En daarbij is hij "relatief" duur met 2M. En zo zijn er meer dilemma's!

Wanneer worden de volledige teams bekend gemaakt?

Jasperdewaal11

Dus klik je Dennis er juist NIET in

zomaareens

Brrr wat een parcours zeg, welke sprinters gaan dit uberhaupt uitrijden?:)

Ludi

De sprinters die (denken) etappe 18 (te) overleven

Landeirovic

Ze zullen toch nog proberen om in rit 19 te scoren vermoed ik.

Westland95

5 sprinters en een sprintaantrekker lijken me voldoende. Daarnaast 3 pure tijdrijders mee (alhoewel Dennis en Ganna natuurlijk ook veel teampunten kunnen pakken met een sterke Thomas), en voorderest alleen maar klimmers en avonturiers.

danusz1986

Rohan Dennis is nog geneens 100% zeker dat hij meedoet.

Poeksel

Ik heb even gekeken bij Touretappe.nl voor de favorieten per etappe. In de Tour hadden ze het heel vaak goed, maar dat waren waarschijnlijk bijgestelde prognoses. Die vooraaf zijn vaak wel opmerkelijk: zo horen een renner van 500k en van 750k de eerste dertien etappes tot de favorieten. Enfin, het geeft vaak wel een indruk wat voor type renners het goed gaan doen in een etappe.

Milanjacks

'@Poeksel

Ze wijzigen die voorspellingen wel constant tijdens de tour. Dan word het al een stuk makkelijker natuurlijk.

kevinraar

waar staat er dat ewan niet meedoet ik kan het nergens vinden

JimKro

'@Poeksel

Op één of andere manier kiezen dat soort sites elke keer voor Patrick Bevin als favoriet voor een etappe. Ik kan me niet herinneren dat Bevin ook maar één keer top 20 heeft gereden in een grote ronde.

Milanjacks

'@Kevin

Dat heeft Thomas de Gendt zelf ergens gezegd in de Belgische media.

Chef83

Hoeveel trui pnt pakt een team maat bij de eerste tijdrit of jullie weten ? Is het dan niet slim om er 4 van ineos mee te nemen ?

tinus-dordt

Goedemorgen,

Ben helemaal nieuw hier maar lees al een tijdje mee.

Nu heb ik een groot vraagteken waar mijn hele team vanaf hangt, dus denk ga hier toch maar om raad vragen.
Wat denken jullie van Sagan noodzakelijk? of te vervangen door Matthews of beide nodig?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

En iedereen heel veel succes!!!

JapieJapo

'@Chef83

Dat weet je niet omdat je nog niet weet wie de tijdrit gaat winnen...;)

Als je uitgaat van een overwinning van Ganna dan pakt een teamgenoot 17 teampunten (8 voor AK; 6 voor punten; 3 voor jong).

Jeffrey81

Als je er vier van Ineos meeneemt zou ik dat doen omdat je denkt dat ze de Giro gaan winnen, niet vanwege de tijdritten. Sowieso lijkt de kans me groot dat de truien na etappe 2 alweer heel anders verdeeld zijn....(en anders wel na etappe 3)

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

Mareckzo op startlijst scheldeprijs... wordt steeds spannender allemaal. Koch en Saynok ook, gaat er nog iemand sprinten bij Ccc?

1 2 ... 29 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.