Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 30 ... 191 192
Teeke_de_Kapper

'@Japie
Quote : Als je uitgaat van een overwinning van Ganna dan pakt een teamgenoot 17 teampunten (8 voor AK; 6 voor punten; 3 voor jong).
+ 10 punten voor etappewinst, toch? Of geldt dat niet bij de ITT?

Teeke_de_Kapper

edit: zie het net in de spelregels: 10 teampunten voor etappewinst geldt NIET bij een individuele tijdrit

Jeffrey81

Pas op hoor.... anders gaat nasibal weer steigeren! ;-)

Poeksel

'@Jimkro: Hij stond vroeger wel bekend als een snelle aankomer in de wat lastigere etappes als ik me goed herinner. In grote rondes heeft hij dat inderdaad nooit laten zien.

Imbatido

Mareczko en Bevin gaan alvast naar de BinckBank Tour (dus geen Giro).

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

Helaas. Bevin was wel een interessante voor 750k.

zomaareens

hee geen soler

Kaassoufflé

Soler helaas niet mee... toch Kelderman of Vlasov dan maar.

KV

een sprintertje erin klikken van vini of androni is dit jaar blijkbaar ook geen optie

KV

en wat een zwak team weer van movistar

Ludi

Androni en Movistar zijn nogal mwah zeg

madeinstars

Hodeg en Almeida mee met DQS... wat een drama.

zomaareens

ja dat is een drama ja.. wie gaat er nu sprinten in vlak?

Kaassoufflé

Ballerini lijkt me de sprinter van DQS

Ajvenema

Hodeg vooral ja, dat maakt Ballerini van blind inklikken toch weer een twijfelgeval...

@soef: Hodeg is in principe wat sneller toch? Denk dat ze Ballerini gaan spelen in de lastigere etappes, en Hodej in de volledig vlakke...

Laatst gewijzigd
de Tour

Iemand hier die Betancur overweegt? Die proloog van 2 jaar geleden..

nasibal

Dat is ook wel fijn. Schrijf je in alle stilte ballerini op voor de puntentrui, krijg je dit haha. Soler niet mee is jammer, Almeida mee ook lekker voor de hoofdbrekens.

Ach, alles zal de komende dagen toch alles weer redelijk op z'n plek vallen.

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

Movistar met nagenoeg geen enkele interessante renner en dan komt DQS met een team waar je er zo 5 van in kan klikken.

Ludi

Dit DQS team!! :o

madeinstars

Wel benieuwd naar de prijs van Hodeg.

de Tour

Excuus geen Betancur, Helemaal geen Movistar dus;)

Kaassoufflé

'@ajvenema: Hodeg inderdaad voor vlakke ritten, die had ik niet gezien.. ik ga ze beiden skippen, want onduidelijk . Wellicht alleen voor Knox, Masnada en misschien Almeida.

dspiky

Ben wel benieuwd naar de prijs van een aantal renners.

Maar Scorito heeft al 5 dagen geen renners meer updates meer gedaan aan de rennersdatabase helaas. Denk dat de stage van de stagiair ten einde is...

madeks

Ach geef die stagiair even wat rust. Momenteel is het razend druk met nieuwe spellen.

dspiky

Ik vind dat je toch wel mag verwachten dat renners er wat sneller op komen te staan nu je ook voor Scorito moet betalen. Zeker in de laatste week voor de start van de ronde nu de definitieve selecties langzaam binnendruppelen.

Edit: ze lezen mee en inmiddels worden er renners toegevoegd/verwijderd!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 30 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.