Daar zijn we weer. De Tour afgesloten met een 97,8%. Teveel uitvallers (Bernal, Nizzolo, Mollema, Higuita) om een gouden beker in de wacht te slepen, maar zilver ook prima. Dan de Giro, merk sowieso dat er veel minder animo in zit. Zie nog maar 16.000+ aanmeldingen in Scorito en ook hier op het forum 'leeft' het minder dan bij een Tour. Fijn dat de ploegen langzamerhand haar teams bekendmaken, dan kan het echte puzzelen nu toch echt beginnen.
Voornamelijk bezig geweest met het kiezen van de juiste verdeling. Mijn grootste twijfel zit in het wel of niet nemen van Sagan, die maakt/breekt eigenlijk mijn Scorito puzzel op het moment. Maar nog even afwachten wat De Grote er zelf over gaat zeggen. Kan me niet heugen dat ik een Scorito team had zonder Petertje. En het parcours lijkt wel echt gemaakt voor hem, zou in potentie fluitend naar de punten trui moeten rijden.
Dat is zeker waar, een zeer gemotiveerde Matthews die zich ook op het vlakke wil gaan mengen in de sprints gaat Sagan niet tegen op kunnen. Daar ligt meteen ook het gevaar, ik weet niet of Matthews zijn pijlen echt gericht zijn op die punten trui of dat hij toch meer de focus gaat liggen op de etappes waar hij écht kan winnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.