Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 31 ... 191 192
Poeksel

Ballerini en Hodeg hebben ook geen sprintritten samen gereden dit seizoen, dus daar valt ook niets uit af te leiden. Het persbericht maar afwachten.

Toeter

Scorito is de rennerlijst aan het bijwerken...

madeinstars

Brändle 1 miljoen.... ze weten de prijzen van de tijdrijders wel op te drijven.

Edit: Dowsett ook een miljoen, overigens.

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

De stagiair leest weer mee, meteen aan de slag gegaan, Zabel en Wackermann voor 750K...

rubenvvs1999

Sprinters die nu toegevoegd worden zijn geen koopjes...

danusz1986

Gaat Zabel sprinten voor een Rudy Barbier? Barbier is nog zelfs goedkoper.

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

ISN heeft toch een andere sprinter mee die het mag gaan doen neem ik aan?

danusz1986

Ja Cimolai! Maar voor kan ook zo zijn dat Cimolai op de moeilijkere aankomsten gaat en Barbier/Zabel voor het vlakke.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Irritant, als een ploeg met 3 sprinters gaat moeten ze gewoon allemaal voor max een miljoentje gaan. Nu wordt het allemaal veel te sketchy. Als ik dan 2 sprinters van 1 team meeneem dan nog liever hodeg en Ballerini

Risje89

Hodeg en Ballerini allebei 2 miljoen. Ik ga er ook vanuit dat Hodeg voor de vlakkere ritten mag gaan. Maar dat zijn er niet zoveel deze ronde.. Het alternatief? Restrepo ;')

nasibal

Haha, die stagiar fucked ons wel lekker op met de prijzen van Hodeg en Restrepo.

rubenvvs1999

Movistar heeft geen best team, maar er zal toch wel iemand gaan sprinten van die gasten?

WilliamS23

Gaan we bij Astana Movistar-achtige praktijken krijgen met drie kopmannen? Fuglsang, Lopez en Vlasov is wat veel vuurwerk misschien. Iemand een idee wie de kopman gaat worden?

KV

Pff. En zal Restrepo wel meesprinten als je zijn recente resultaten bekijkt? De sprinters worden een harde noot om kraken

Pirata

'@WilliamS23 Ik denk dat Fuglsang uitgesproken wordt als kopman, Vlasov die gaandeweg de Giro beter is dan Fuglsang en dat ze dan voor Vlasov gaan rijden. Lopez zal wel voor ritzeges gaan, misschien de bergtrui. Met al die tijdritten lijkt mij een goed klassement een utopie.

WilliamS23

Lopez heeft ook de laagste waarde. Aan de tijdritten had ik nog niet gedacht, maar een top 3 klassering is dan niet echt haalbaar idd. Wordt een lastig karwei om daar keuzes in te maken, want eentje wil ik er sowieso mee hebben.

Pirata

Daar zijn we weer. De Tour afgesloten met een 97,8%. Teveel uitvallers (Bernal, Nizzolo, Mollema, Higuita) om een gouden beker in de wacht te slepen, maar zilver ook prima. Dan de Giro, merk sowieso dat er veel minder animo in zit. Zie nog maar 16.000+ aanmeldingen in Scorito en ook hier op het forum 'leeft' het minder dan bij een Tour. Fijn dat de ploegen langzamerhand haar teams bekendmaken, dan kan het echte puzzelen nu toch echt beginnen.

Voornamelijk bezig geweest met het kiezen van de juiste verdeling. Mijn grootste twijfel zit in het wel of niet nemen van Sagan, die maakt/breekt eigenlijk mijn Scorito puzzel op het moment. Maar nog even afwachten wat De Grote er zelf over gaat zeggen. Kan me niet heugen dat ik een Scorito team had zonder Petertje. En het parcours lijkt wel echt gemaakt voor hem, zou in potentie fluitend naar de punten trui moeten rijden.

madeinstars

Tegen Matthews gaat Sagan niet fluitend naar de puntentrui hoor. Is minder snel dan Matthews én klimt slechter.

Pirata

Dat is zeker waar, een zeer gemotiveerde Matthews die zich ook op het vlakke wil gaan mengen in de sprints gaat Sagan niet tegen op kunnen. Daar ligt meteen ook het gevaar, ik weet niet of Matthews zijn pijlen echt gericht zijn op die punten trui of dat hij toch meer de focus gaat liggen op de etappes waar hij écht kan winnen.

Ludi

Restreppo, hodeg, daardoor ballerini, en veel andere semi sprinters zijn wel net een beetje duur inderdaad.

04398

Is Matthews al bekomen van het feit dat Dumoulin de Giro niet rijdt dit jaar?

ivo001

Superman :o

https://twitter.com/giroditalia/status/1310562757704658946

La Primavera

'@ivo001 Kan je vertalen wat hij zegt?

Punct

'@Venomeen

We zagen zondag een fitte, energieke Bling dus ik mag er wel vanuit gaan dat hij wel goesting heeft, toch?

Delric

Superman zegt eigenlijk niks. Dat ie erbij is en ons in Palermo ziet.

Doordat er diverse ploegen zijn met meerdere sprinters worden de toppers (lees Sagen, Demare..) toch echt een must? Die doen tenminste wel altijd mee (als ze kunnen)

1 2 ... 31 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.