Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 33 ... 191 192
Landeirovic

Bjerg maakt ook zijn debuut in een grote ronde.

Daan Brakenhoff

Door het meenemen van Hodeg is Ballerini toch geen zekerheidje meer voor mij. Ik denk dat ik het met de 4 duurste sprinters ga doen en dan evt een Vendrame, Richeze en trui punten ga doen in de sprint etappes. Ps: CCC heeft wellicht nog wel een leuk koopje, laatst nog de ronde van zijn eigen land gewonnen...

Zutphen

Waarom viel Zakarin uit in de Tour ?

Threeohthree

Gevallen

Jori

Klinkt als het begin van een mooie grap, vertel verder :)
EDIT: Threeohthree moet nog wat werken aan zijn punchline

Laatst gewijzigd
ivo001

Vroeger was het wel leuk dat je zelf mocht bepalen of je 16 of 20 renners mee wilde nemen.

Poeksel

Er is nu een startlijst van de RCS zelf: https://twitter.com/laflammerouge16/status/1310579012209725442

Geen Narvaez, Sabatini nog niet vervangen. Konrad zowel Waalse Pijl als Giro.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Die startlijst van RCS zelf voegt weinig toe, staan heel erg veel fouten op.

Wielrennertje

Net eindelijk de tijd gehad om de nieuwe selecties te bekijken. Jammer dat bepaalde mannen niet meegaan en jammer dat bepaalde mannen wel meegaan. Met name de sprinterskeuze is er lastiger op geworden. Met zo’n Hodeg bij DQS wordt het lastig(er) voor een Ballerini om zijn punten te behalen, nu er onzekerheid ontstaat wie welke sprint gaat doen.

S. Dauert

En toen klikte ik Xwijk eruit en ineens die rúst in de selectie! Probleem echter is dat ik nu een miljoen over heb. Een miljoen. Maar ik weet niet wie ik nog moet upgraden zonder balans in de selectie te verliezen!
M’n enige optie is om er nu ook Van Vogelenzang dan maar uit te halen, dat biedt weer perspectief.
Ok, daar gaan we weer.

Chef83

Waar blijven die b en de c sprinters wat een drama zeg 😄😃

madeinstars

Ik zit helemaal vast. Normaal ben ik er toch wel snel uit, maar nu kom ik er gewoon niet. Vooral qua sprinters. Man, man, man wat een ellende.

M@thijs

Sooow fillipo gaza en sean bennet zijn goedkoop

M@thijs

Even echt vraag, wat vinden we van ben o conner? Is die t verleerd of gaat die weer knallen?

Jori

Die gaat natuurlijk kop over kop demarreren met Meintjes

La Primavera

Moeten ze wel af zien te rekenen met Gallopin.

Jv1997

Doet Soler niet mee ?

Ragnar Lolbroek

Lonardi voor 750k. Dat zie ik liever dan Restrepo voor 1 miljoen. Ik denk dat ik die er maar even inklik. Dan heb ik nog 750k te besteden aan een 2e tijdrijder. Dat zal dan Affini wel worden. Pfff wat een kutpuzzel.

Poeksel

O'Connor nog maar 24 gewoon. Twee jaar geleden bijna top tien, daarna niet meer in de buurt gekomen.

Ragnar Lolbroek

Op basis van dit jaar verwacht ik niet dat O'Connor de stenen uit de straat gaat rijden. Maar voor 500k kan je het wel proberen. Krijgt er iemand een warm gevoel van binnen bij Simon Clarke?

ralphhoumes

750k voor een b-sprinter of een Aranburu/Hamilton?

Primavoormij

b-sprinter

Valvuillerdemoz

Aranburu is een B-sprinter.

Trouwens waarom doet Lotto Soudal überhaupt nog mee met de Giro? . Met deze namen slaat dat toch nergens op? Wat zijn die van plan.dan? Of hopen ze te gaan stunten zoals Sunweb in de Tour...

S. Dauert

'@Valvuillerdemoz Ik kan niks anders bedenken dan ‘contract’.

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@poeksel dit dus vandaar de vraag of hij het verleerd is. Die hongaar van ccc is natuurlijk de obvious keuze maar o connor moet n verschil kunnen maken.

1 2 ... 33 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.