Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 36 ... 191 192
wielerfan80

'@Ivo001
Ulissi en Molano zijn twee totaal verschillende renners, tussen die twee hoef je echt niet te twijfelen.

Ludi

Serry, onirronisch genoeg.

nasibal

Wie sprint er beter: Serry of Goossens?

Overduidelijk Serry. Goossens sprint dan wel weer sneller dan Venturini.

Toeter

Ook leuk dat Scorito nu allemaal 0k renners die niet zochtbaar zijn, weer uit de database halen.

De Coltrui

'@Kj Ik zou niet willen zeggen dat ik visie heb gezien mijn belabberde resultaten de laatste jaren. Zit meestal rond de 80%, maar volg het wielrennen de laatste jaren ook minder fanatiek dan vroeger. En ik heb geen zin om modellen te maken op basis van de verschillende etappes.

Ik kon vorig jaar moeilijk in de tdf een keuze maken tussen AK renners, en had er toen 11 en 9 sprinters. Toen meerdere keren de foute renners niet opgesteld. Dat is zo balen als ze wel in je team zitten. Dus daar hou ik nu wel rekening mee, ook al betekent dat in de laatste week door uitvallers dat je voor klassementspunten moet gaan. Nou ja, dat zijn dan ook weer zekerheden.

Racemuis

Wat Lotto betreft zit Scorito er dus naast?
De Gendt is een mooie optie voor 1M in dit parcours

zomaareens

Ik zit meteen team zonder sagan en dat voelt kak. Maja maja maja

nasibal

Bij elke selectiebekendmaking slinger ik even hoopvol mijn scorito open als dat ik Tinder doorgaans openslinger. Het resultaat is ook hetzelfde...

.. Chad Haga 1 miljoen.

-Wielerfan

Welke renner is de laatste pion in de sprinttrein van Demare?

Jeffrey81

swipe naar links? ;)

-Wielerfan

Zakarin lijkt me ook wel een leuke optie trouwens.
3 tijdritten waarin hij punten zal scoren en in de berg etappes kan die ook scoren.

En 1.5 miljoen maar 🤔

Rawolf

Sprinttreintje Demare eindigt doorgaans met een Italiaan

Poeksel

Bij elke selectiebekendmaking slinger ik even hoopvol mijn scorito open als dat ik Tinder doorgaans openslinger.

Op zoek naar een dame die je wel 'Mijn kaassoufleetje' mag noemen?

-Wielerfan

'@Rawolf

Thanks🤛

Poeksel

'@wielerfan: de eerste tijdrit lijkt me wat minder geschikt voor hem.

danusz1986

'@Nasi

Ik wachtte ook op Haga. Puur duurder gemaakt nu er tijdritten zijn. Nu nog wachten op het mannetje van EF. Doen ze het erom?

Ludi

Ik had haga voor 500k al in mn team gefietst in gedachten, maarja :)

nasibal

Op zoek naar een dame die je wel ‘Mijn kaassoufleetje’ mag noemen?

Helaas zijn ook die allemaal wat aan de dure kant.

@Daan

Ik denk stiekem dat het maar goed is ook. Met 4 a 5 500k'ers in de tijdrit had je heel veel 'zekere' punten kunnen pakken en vervolgens voldoende budget overhouden om een belachelijk berg/sprintteam uit de kast te toveren (voor zover de opties er zijn op de startlijst uiteraard). Nu moet je keuzes maken.

Jori

Helaas zijn ook die allemaal wat aan de dure kant.

Als je Soler voor 2 miljoen overweegt, heb je toch geld teveel :p

madeinstars

Ik zit erg te twijfelen tussen Majka en Kelderman. Kelderman is iets punchier, maar Majka klimt over het algemeen beter. In het tijdrijden zijn ze min of meer gelijk de laatste jaren, ondanks de reputatie van Kelderman als een goede tijdrijder. Wat denken jullie?

nasibal

Waarom is Majka én Kelderman geen optie? :)

@Jori

Als je Soler voor 2 miljoen overweegt, heb je toch geld teveel :p

HAHAHA OOMEN HAHAHAH

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Nasi

Bij ccc rijdt er nog een goedkope tijdrijder. Dus iig 1 gevonden haha.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Daan

Ik neem aan dat je die 500k'er bedoelt? Interessante naam voor een 16+4, maar wel een redelijke longshot hoor denk ik. Als je die 750k'er bedoelt dan raad ik je aan eerst eens bij FDJ te gaan neuzen, als je dat niet al gedaan had.

edit:

weetjewat, het is wel cult om het met hem te proberen. Het begint te leven bij me.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Het 'omslaan' probleem lijkt te zijn opgelost door WF.

Rawolf

'@Nasibal, Cerny heeft die man van FDJ dit seizoen nog verslagen en niet bij een beetje

1 2 ... 36 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.