'@Kj Ik zou niet willen zeggen dat ik visie heb gezien mijn belabberde resultaten de laatste jaren. Zit meestal rond de 80%, maar volg het wielrennen de laatste jaren ook minder fanatiek dan vroeger. En ik heb geen zin om modellen te maken op basis van de verschillende etappes.
Ik kon vorig jaar moeilijk in de tdf een keuze maken tussen AK renners, en had er toen 11 en 9 sprinters. Toen meerdere keren de foute renners niet opgesteld. Dat is zo balen als ze wel in je team zitten. Dus daar hou ik nu wel rekening mee, ook al betekent dat in de laatste week door uitvallers dat je voor klassementspunten moet gaan. Nou ja, dat zijn dan ook weer zekerheden.
Helaas zijn ook die allemaal wat aan de dure kant.
@Daan
Ik denk stiekem dat het maar goed is ook. Met 4 a 5 500k'ers in de tijdrit had je heel veel 'zekere' punten kunnen pakken en vervolgens voldoende budget overhouden om een belachelijk berg/sprintteam uit de kast te toveren (voor zover de opties er zijn op de startlijst uiteraard). Nu moet je keuzes maken.
'@Daan
Ik neem aan dat je die 500k'er bedoelt? Interessante naam voor een 16+4, maar wel een redelijke longshot hoor denk ik. Als je die 750k'er bedoelt dan raad ik je aan eerst eens bij FDJ te gaan neuzen, als je dat niet al gedaan had.
edit:
weetjewat, het is wel cult om het met hem te proberen. Het begint te leven bij me.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.