Het probleem met Oomen is het volgende:
Kelderman zal best met de beste 5 a 6 omhoog kunnen, maar ik vermoed dat hij bij versnellingen direct even zal moeten lossen ipv meepoefen. Zéker bij versnellingen van Yates. Vervolgens ga je zien wat je overal ziet waar Kelderman en Oomen samen rijden: Oomen leek relatief te chillen in het groepje maar trekt zich nu uitelkaar om Kelderman terug te rijden naar het groepje. Dit doet hij één of twee keer en is dan uitgeblust.
Haig heeft dan weer het probleem dat hij ook op kop zal moeten sleuren voor yates (tenzij Ineos trein), maar heeft vervolgens wel een reeele kans dat Yates de etappe wint. Doet Yates dat in het geel is het al helemaal mooi.
Ik heb ze allebei niet, maar ALS ik er één van de twee mee zou nemen zou het Haig zijn.
Volgens Honoré, vertaald uit het Deens: "We hebben geen grote classificatiester om voor te lopen, maar in plaats daarvan zullen we veel jonge mensen zijn die vrij spel krijgen. Sommige dagen zullen we rennen na een sprint en andere dagen zullen we geluk najagen. Het valt ook niet uit te sluiten dat we naarmate de wedstrijd vordert een renner in het klassement krijgen."
Kelderman zal best met de beste 5 a 6 omhoog kunnen, maar ik vermoed dat hij bij versnellingen direct even zal moeten lossen ipv meepoefen. Zéker bij versnellingen van Yates. Vervolgens ga je zien wat je overal ziet waar Kelderman en Oomen samen rijden: Oomen leek relatief te chillen in het groepje maar trekt zich nu uitelkaar om Kelderman terug te rijden naar het groepje. Dit doet hij één of twee keer en is dan uitgeblust.
Haig heeft dan weer het probleem dat hij ook op kop zal moeten sleuren voor yates (tenzij Ineos trein), maar heeft vervolgens wel een reeele kans dat Yates de etappe wint. Doet Yates dat in het geel is het al helemaal mooi.
Ik heb ze allebei niet, maar ALS ik er één van de twee mee zou nemen zou het Haig zijn.
Eens, Oomen is een gruwelijke mispeer. Allemaal niet nemen
'@KJ: Dat heb ik ook. probleem is dan wel dat budget niet toereikend is, normaal zijn er altijd wel een paar B/C sprinters die zeker een paar keer top 20 rijden Om op te vullen. (Bijna) alle C sprinters hebben afgelopen maanden zelden tot geen top-20 noteringen gereden, waarom zullen ze dat nu ineens wel gaan doen? Met 3 echte sprinters (ondanks weinig sprints) lijkt ook erg mager 😔
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.