Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 38 ... 191 192
Sjonge Jonge

Astana heeft op Facebook selectie gepresenteerd, inderdaad geen Aranburu

Boris Galibier

Aranburu was het hart van mijn ploeg! Beste punten/cost verhouding. Bad news!

madeinstars

Geen oeroeboeoroe.... wordt een steeds grotere puzzel qua sprinters.

nasibal

Het probleem met Oomen is het volgende:

Kelderman zal best met de beste 5 a 6 omhoog kunnen, maar ik vermoed dat hij bij versnellingen direct even zal moeten lossen ipv meepoefen. Zéker bij versnellingen van Yates. Vervolgens ga je zien wat je overal ziet waar Kelderman en Oomen samen rijden: Oomen leek relatief te chillen in het groepje maar trekt zich nu uitelkaar om Kelderman terug te rijden naar het groepje. Dit doet hij één of twee keer en is dan uitgeblust.

Haig heeft dan weer het probleem dat hij ook op kop zal moeten sleuren voor yates (tenzij Ineos trein), maar heeft vervolgens wel een reeele kans dat Yates de etappe wint. Doet Yates dat in het geel is het al helemaal mooi.

Ik heb ze allebei niet, maar ALS ik er één van de twee mee zou nemen zou het Haig zijn.

rubenvvs1999

Kunnen wij als WF Forum ook een verzoek indienen bij DQS voor een interview over alle intenties van de ploeg? ;)

JapieJapo

Aranburu verhuist dan naar de Klassiekerploeg?

laupie

DQS is idd ook een hoofdkrappertje, mijn gevoel zegt Almeida en Knox voor GC, Masnada voor bergtrui redemption, Hodeg vlak, Ballerini de lastigere aankomsten. Als iedereen gewoon vrijheid krijgt kunnen ze wel drie weken de smaakmaker zijn.

Poeksel

Volgens Honoré, vertaald uit het Deens: "We hebben geen grote classificatiester om voor te lopen, maar in plaats daarvan zullen we veel jonge mensen zijn die vrij spel krijgen. Sommige dagen zullen we rennen na een sprint en andere dagen zullen we geluk najagen. Het valt ook niet uit te sluiten dat we naarmate de wedstrijd vordert een renner in het klassement krijgen."

rubenvvs1999

'@laupie Dat denk ik ook. Erg lastig om Almeida voor 3 weken in te schatten.

Rawolf

Oomen is wel gewoon 7e geworden in de Giro.

Kelderman en Oomen vertrekken allebei, beide naar een andere ploeg. Die zullen weleens beide voor zichzelf kunnen gaan.

Risje89

Getsie, geen Oeroeboeroe.. Was toch wel een zekerheidje.

madeinstars

'@Rawolf daar lijken me beiden niet het type voor. Zeker omdat ze al een ander eploeg hebben en dus geen contract meer hoeven af te dwingen. Lijken me sociale jongens die wel voor elkaar willen rijden.

danusz1986

Zonder Sagan heb je echt heel veel opties. Denk alleen wel dat de pickrate 95+ is. Bij wijze van spreken kan je Sagan inleveren voor Cimolai/Ballerini/Vendrame. Al weet je niet wat de intenties zijn van DSQ.

Ludi

Nou, daar gaat aranburu dus.

rubenvvs1999

Lotto team ook bekend. Zonder Ewan natuurlijk. Zou Oldani nog gaan sprinten? Hij heeft in de Tirreno niet geoefend in ieder geval..

madeinstars

De enige die bij Lotto de moeite waard is, is De Gendt

Jori

Het probleem met Oomen is het volgende:

Kelderman zal best met de beste 5 a 6 omhoog kunnen, maar ik vermoed dat hij bij versnellingen direct even zal moeten lossen ipv meepoefen. Zéker bij versnellingen van Yates. Vervolgens ga je zien wat je overal ziet waar Kelderman en Oomen samen rijden: Oomen leek relatief te chillen in het groepje maar trekt zich nu uitelkaar om Kelderman terug te rijden naar het groepje. Dit doet hij één of twee keer en is dan uitgeblust.

Haig heeft dan weer het probleem dat hij ook op kop zal moeten sleuren voor yates (tenzij Ineos trein), maar heeft vervolgens wel een reeele kans dat Yates de etappe wint. Doet Yates dat in het geel is het al helemaal mooi.

Ik heb ze allebei niet, maar ALS ik er één van de twee mee zou nemen zou het Haig zijn.

Eens, Oomen is een gruwelijke mispeer. Allemaal niet nemen

Ludi

Hoeveel teams kunnen we op voorhand afstrepen als niet interessant. En bij hoeveel teams is max 1 renner interessant. Ik denk dat er weinig teams overblijven. Eigenlijk.

daanbrkh

'@Kj
Daarom zullen er ook veel teams zijn met 3/4x Ineos, 3/4x DQS en 2/3xUAE. Ook waarschijnlijk wel 2/3 van MS en waarschijnlijk 2 van Bora.

Koenblom16

Team staat aardig, maar toch een laatste dubio die veel invloed heeft: Kruijswijk wel of niet mee. Scorito technisch is het misschien beter om hem thuis te laten (Eigenlijk altijd laatste van een groepje op de finish) maar de liefhebber in mij....

harrytalen

'@KJ: Dat heb ik ook. probleem is dan wel dat budget niet toereikend is, normaal zijn er altijd wel een paar B/C sprinters die zeker een paar keer top 20 rijden Om op te vullen. (Bijna) alle C sprinters hebben afgelopen maanden zelden tot geen top-20 noteringen gereden, waarom zullen ze dat nu ineens wel gaan doen? Met 3 echte sprinters (ondanks weinig sprints) lijkt ook erg mager 😔

Jeffrey81

'@harry: omdat die andere B sprinters nu niet vóór ze gaan eindigen ;)

Poeksel

Er zullen toch wel meer dan tien renners gaan sprinten?

Yskoud

Zelden zo'n vieze zandsmaak overgehouden na het lezen van een stukje proza van nasibal.

nasibal

'@Yskoud

Ik heb Haig overwogen, Oomen niet. Er kan nog veel gebeuren in een week, maar er zat absoluut geen korrel zand bij in dit geval. Daar wil ik best eerlijk in zijn.

1 2 ... 38 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.