Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 47 ... 191 192
KV

Ik denk eerder een ander 500k Italiaantje, maar ben ook niet echt overtuigd dat hij zal meesprinten. Alles lijkt te moeten wijken voor Lo squalo

Chef83

'@daan dijkema mosca

Poeksel

Dat is wel het probleem van veel van de goedkope mogelijke sprinters. Zo is er een tijdrijder (750k, let je op kevinraar?) die vorig jaar meesprintte in een aantal etappes. Op de homepage heeft ie het echter over "For sure, I want to show my national time trial jersey as there are three time trials, and feature in some of the breakaways.” Dat laat open of hij dit jaar ook gaat meesprinten....

Laatst gewijzigd
Imbatido

Ik ben van heel veel renners niet echt overtuigd of ze mogen/willen/gaan sprinten. Zijn best wel wat renners te vinden die ooit een verre ereplaats hebben behaald in een sprint, maar of ze zich er zich nu ook in gaan mengen is maar de vraag. Ze zullen zelf ook wel weten dat ze geen massasprint gaan winnen. Soms ook renners die al lang geen sprint meer hebben gereden. Maar misschien krijgen ze er ineens zin in nu het de Giro is? Vind het wel riskant om het erop te wagen, ook omdat er niet heel veel gesprint gaat worden. Maar met de prijzen van de sprinters en het budget moet je bijna wel ...

Met renners als Swift en Narvaez weet je ook niet of je er iets aan gaat hebben. De kans dat ze voor eigen kans mogen gaan in sprints is misschien 5%.

@Poeksel: Dat is er ook zo een. Dit jaar al eens in de top 10 achter Bernal. Maar is dat sprinten of gewoon hard fietsen?

Laatst gewijzigd
S. Dauert

'@hartstikkebedankt Volledig eens met alleen 7-11-19. Heel veel onzekere uitslagen daardoor en als je dan doormoduleert met die officieuze ‘100 punten per miljoen’ regel, lijken veel sprinters met drie ‘echte’ kansen ineens nogal duur.

Kip

I see i see i see maar heb hem niet

Kip

'@ poeksel

Benzardi

Team De Duracelli:s leest mee en wikt en weegt, maar vind het moeilijk
We hebben onze team voor 90% bij elkaar gesprokkeld, maar zit nog paar onzekerheden.

Ik heb een goud diamantje gevonden......hoop ik, maar ben er niet zeker van
Wat vinden jullie van onze Movistar renner A. Pedrero?

Mijn onderbouwing is dat Movistar toch ook iets moet gaan doen, anders word het een hopeloos zooitje.

Ludi

'@nasibal ik ben ook nog bezig met de velgen van de wielen van de fiets van piet van pa

@jori, goud. Sprinterbali is wel must ja

Laatst gewijzigd
Jori

Weet neit wat jullie gaan doen, maar Israel gaat gewoon lekker massaspurten in. Ok, niet in etappe 2 want

The end of stage 2 might be a bit too challenging for the fast guys to survive (the last 4 km are at 5.1%)
Maar verderop zien ze nog wel wat kansjes:
, but stages 4, 6, 7, 8, and 11 will most likely be decided by a mass sprint.

dus dan zijn er....
Stages 10, 12 and 13 are also sprinting opportunities, but it will take significant effort for the fast guys to overcome the hills. The last chance to sprint, after a few very challenging stages in the Alps, is stage 19.
toch nog een boel meer. En jullie maar denken aan 3 of 4x sprinten. En ze hebben echt een hele goede sprinttrein dus :p

hartstikkebedankt

Wereldklasse lead out trein met Guy Sagiv zelfs, ik moest net ook even gniffelen toen ik deze teksten op die website las. Wel een groot verschil Cimolai voor 2 mil en Barbier een koopje

Valvuillerdemoz

'@Jori: het zand in Israël was weer voordelig te verkrijgen? 😁

Nul verstand

Ik ga mij wagen aan Zakarin. Ik zou niemand adviseren om dat te doen, maar ik geloof in een Zakarin die weer eens piekt. Ben benieuwd of ik de enige ben. Niet dat dat mijn keuze bepaalt:)

hartstikkebedankt

Na 1 km in de eerste ITT is er wel een pittige afdaling he :p

Nul verstand

Toch nog maar eens over nadenken dan 😂😂. Ik zie Zakarin in de derde week wel sterk zijn. Niveau qua klassmenetsrenners ligt ook niet super hoog natuurlijk.

Jori

'@Hartstikkebedankt: Juist en wie beter dan:

Rudy Barbier might very well aim for a good result in the opening time trial on Saturday as well, as the course suits the French rocket nicely.

Poeksel

'@imbatido Interessant is ook de 15e plek, niet heel indrukwekkend, maar nog wel voor A. Viviani en Hodeg.

@nul verstand Kleine waarschuwing: de eerste week is ie waarschijnlijk nog niet top.

Laatst gewijzigd
Ludi

Volgens mij ben ik inmiddels aan beland bij de laatste 3 renners en ik heb telekids in mn hoofd nu.

Nu nog maar een paar en dan, hooooho ho stop ho stop ho

DvH6

Blijkt dat dat artikel van Israël geschreven is door Sjors Beukeboom, dat is gewoon een Nederlander haha

Misschien probeert hij zo scorito te winnen? ;)

Ludi

Sjorsie, maat, zeg het eens, wat gaan we doen?! Op kop beuken met brandle en dowsett?! 8x sprinten? Ja toch, niet dan!

Wielrennertje

Mijn ploeg begint ondertussen ook vorm te krijgen, dacht ik dan... Kom nu namelijk uit op 2 vrije plekken met 2,5 mil over en ik zie geen renners meer in de 1,5-1 mil categorie waar ik het warm van krijg (buitenom de renners uit die categorie die ik al heb).

Laatst gewijzigd
Ludi

Dan kies je een 2m en 500k.

Ik zit waarschijnlijk met 2m en 2 plekkies en wil graag een halfmillie erbij

Chef83

'@jori waar kan je dat alemaal lezen? Ik kan er niks over vinden .😄😁

Jori

'@Chef83: ga ik weer iets heel rigoureus zeggen, maar: Gewoon weer op de ploegsite van Israel zelf :p
http://israelcyclingacademy.com/israel-start-up-nation-aims-for-historic-results-in-giro-ditalia/

Casey

ISRAEL START-UP NATION AIMS FOR ‘HISTORIC RESULTS’ IN GIRO D’ITALIAPlenty of chances to sprint in Giro 2020World-class lead-out train will allow Barbier and Cimolai to go for ‘historic results’

1 2 ... 47 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.