Dat is wel het probleem van veel van de goedkope mogelijke sprinters. Zo is er een tijdrijder (750k, let je op kevinraar?) die vorig jaar meesprintte in een aantal etappes. Op de homepage heeft ie het echter over "For sure, I want to show my national time trial jersey as there are three time trials, and feature in some of the breakaways.” Dat laat open of hij dit jaar ook gaat meesprinten....
Ik ben van heel veel renners niet echt overtuigd of ze mogen/willen/gaan sprinten. Zijn best wel wat renners te vinden die ooit een verre ereplaats hebben behaald in een sprint, maar of ze zich er zich nu ook in gaan mengen is maar de vraag. Ze zullen zelf ook wel weten dat ze geen massasprint gaan winnen. Soms ook renners die al lang geen sprint meer hebben gereden. Maar misschien krijgen ze er ineens zin in nu het de Giro is? Vind het wel riskant om het erop te wagen, ook omdat er niet heel veel gesprint gaat worden. Maar met de prijzen van de sprinters en het budget moet je bijna wel ...
Met renners als Swift en Narvaez weet je ook niet of je er iets aan gaat hebben. De kans dat ze voor eigen kans mogen gaan in sprints is misschien 5%.
@Poeksel: Dat is er ook zo een. Dit jaar al eens in de top 10 achter Bernal. Maar is dat sprinten of gewoon hard fietsen?
Team De Duracelli:s leest mee en wikt en weegt, maar vind het moeilijk
We hebben onze team voor 90% bij elkaar gesprokkeld, maar zit nog paar onzekerheden.
Ik heb een goud diamantje gevonden......hoop ik, maar ben er niet zeker van
Wat vinden jullie van onze Movistar renner A. Pedrero?
Mijn onderbouwing is dat Movistar toch ook iets moet gaan doen, anders word het een hopeloos zooitje.
Weet neit wat jullie gaan doen, maar Israel gaat gewoon lekker massaspurten in. Ok, niet in etappe 2 want
dus dan zijn er....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.