Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 46 ... 191 192
Ludi

Zijn er meer mensen die met 6.25M en 4 plekjes overblijven en dan niet goed weten hoe verder?

Zit al tijden te draaien en niets lijkt top

rubenvvs1999

'@Kj wel een probleem om de laatste renners in te passen. Ik heb alleen geen idee waar jij nog 6.25mln aan wil/kan besteden?

Timber

Iemand nog twijfels over Ciccone? Ik lees alleen dat ze i.v.m. zijn corona herstel rustig aan willen doen en aan de andere kant zal hij er misschien moeten zijn voor Nibali. Minder vrijheid om punten te scoren dan vorig jaar dus vermoed ik.

Antargo

Wat denken jullie? Ik wil toch een flink aantal grote namen meenemen. In deze loodzware giro is het toch lastig gokken en ook de sprints zijn onvoorspelbaar. Zit toch met Fuglsang in mijn maag. Wel of niet meenemen. Door de grote namen 6 500 k renners moeten uitkiezen. Hier toch ook een beetje voor de mogelijke verrassingen gegaan.
G. Thomas
S. Yates
V. Nibali
J. Fuglsang
R. Majka
W. Kelderman
A. Vlasov
B. O'Connor
F. Ganna
P. Sagan
A. Démare
M. Matthews
D. Ballerini
A. Vendrame
R. Barbier
F. Felline
J. Hindley
B. McNulty
E. Rubio
A. Valter

rubenvvs1999

'@Antargo ah de klassieke 14+6 tactiek

Rawolf

Ik zal het sterker vertellen, daar in de bovenste helft zit Ben verstopt. Dit is gewoon de 13 + 7

Voor wie nog steeds wakker ligt van de vriend van de zoon van Elon Musk, hier de volgende hint https://www.youtube.com/watch?v=JY9-8se88cw

Laatst gewijzigd
Lo Zar

13+7

Lo Zar

hah// de wolf was me te rap af

rubenvvs1999

'@Rawolf We hebben het toch niet over Brandon? ;)

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@antargo waarom ga je niet alle 3.5 mil + mannen neem je vendrame erbij en ga je voor de klassieke 11+9

Ludi

13+7, dat ik daar nog niet aan had gedacht.

Antargo

'@M@thijs Dat zou ook kunnen, wou toch een vlasov wel meenemen. Alleen Fuglsang heb ik twijfels over. Ook een Kelderman en Ballerini zie ik goede aankomsten rijden deze giro. 11+9 vind ik toch ook teveel gokken...

Laatst gewijzigd
Ludi

11+9 holymoly waar gaat dit heen

Jori

Ondertussen is het nog wachten op wie Gregaard gaat vervangen in de Astana selectie, ook wel mooi cliffhanger van de WP

hartstikkebedankt

Ik zie heel veel etappes die in een soort van sprint gaan eindigen (al dan niet een beetje bergop, maar vaak ook vlak) waarbij het lastig is om te voorspellen wie er dan allemaal hoog gaan eindigen. Zien jullie dat ook zo?

Eigenlijk heb ik alleen bij etappe 7, 11 en 19 meteen sprint opgeschreven. Etappe 4 zullen een aantal ploegen ook naar een eerste sprintkans willen controleren, neem ik aan.

Twijfel zelf ook om bijvoorbeeld Fuglsang mee te nemen, niet zozeer voor het AK maar primair voor etappe uitslagen. Andere renners verwacht ik meer voor het AK, maar gaan zij genoeg uitslagen rijden.. lastig in te schatten parcours dit jaar

Guido73

Israel Cycling heeft meer duiding gegeven bij hun giro deelnemers, al wordt je er niet meteen veel wijzer van... :(

danusz1986

Wanneer wordt de 8e man van EF nou toegevoegd. Duurt lang met de officiële bevestiging van EF.

Poeksel

'@se7en Misschien wordt het wel iets als dit?

https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-ciclista-a-la-provincia-de-san-juan/2020/stage-7

Guido73

'@Poeksel Yep, ik denk het ook. Beide bestempelen het als de race v/h jaar, denk dat ze beide tegelijkertijd van hun ''world-class lead-out train'' gaan gebruikmaken en zo hun sprint rijden.

Poeksel

Kunnen we ondertussen de prijzen van Yuriy Natarov en Vadim Pronskiy opdrijven door ze een paar keer te noemen? Voor de fun?

Must-haves!

Laatst gewijzigd
Chef83

Ben ik nou de enige met het sprintertje van trek in me voorlopige nog niet definitieve team ?🤫🤫🤫

madeinstars

Heeft een paar leuke uitslagen gereden dit jaar, maar geen enkele keer tegen echte sprinters.

Jori

Maar jaar daarvoor legde hij gewoon Ewan, Kristoff, Demare etc. er allemaal op. https://www.procyclingstats.com/race/milano-sanremo/2018/result

danusz1986

'@Chef

Conci bedoel je?

nasibal

ik ben nog geen stap dichter bij de vriend van de zoon van de koe van de baksteen van....

1 2 ... 46 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.