Wat ik me dan afvraag: Zou UAE zo’n jonge renner als Mcnulty wel een plaats in de Giro geven als hij echt uit vorm zou zijn. Z’n uitslagen na de break zijn inderdaad niet echt super, maar zou denk ik de gok wel durven te wagen voor 500k. Ook omdat hij best een tijdritje kan rijden.
@Lautje Waarom zo vol in de verdediging schieten als je weet dat je op een forum reageert? Dan kan je discussie verwachten lijkt me.
Reageren graag. Maar als je een inhoudelijke reactie terug wil is het denk ik ook wel handig om een inhoudelijke voorzet te geven. Maargoed, ik ben ook maar een lafaard ;)
Ik snap dat je het niet zo serieus bedoelt, maar:
Mijn opmerking 'mcnulpuntenty' was natuurlijk een beetje met een knipoog. Nee, hij is niet goed uit de coronastop gekomen en ook het WK bood niet veel hoop. Aan de andere kant is het een renner met volledige vrijheid, intrinsieke kwaliteiten en van alle 500k-tijdrijders natuurlijk wel (veruit) de beste optie. Hij kan net belangrijk zijn om je team compleet te maken en dan kan je het er prima op gokken denk ik. Bij mij is hij ook nog niet helemaal van de radar, maar als ik hem meeneem dan hou ik wel rekening met 3 x 0 en is alles wat hij wél oplevert mooi bonus.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.