Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 45 ... 191 192
lautje

'@Kj ik heb m vanwege Kruijswijk en voor de latere tijdritten. Als je dat een gek idee vindt, is dat aan jou :). Ik gok het erop

Wielrennertje

Wat ik me dan afvraag: Zou UAE zo’n jonge renner als Mcnulty wel een plaats in de Giro geven als hij echt uit vorm zou zijn. Z’n uitslagen na de break zijn inderdaad niet echt super, maar zou denk ik de gok wel durven te wagen voor 500k. Ook omdat hij best een tijdritje kan rijden.

@Lautje Waarom zo vol in de verdediging schieten als je weet dat je op een forum reageert? Dan kan je discussie verwachten lijkt me.

Laatst gewijzigd
Ludi

Ik vroeg me gewoon af wat dat groepje betekende, meer niet. Duidelijk :)

nasibal

wel leuk dat iedereen lekker hapt, was niet mijn bedoeling. Voelt net alsof je niets mag reageren van de ‘grote’ mannen van dit forum

Reageren graag. Maar als je een inhoudelijke reactie terug wil is het denk ik ook wel handig om een inhoudelijke voorzet te geven. Maargoed, ik ben ook maar een lafaard ;)

Teeke_de_Kapper

'@Lautje: de kapper als dark horse....prima!

nasibal

Mcnulty durf ik door nasibal niet te pakken :”;)

Ik snap dat je het niet zo serieus bedoelt, maar:

Mijn opmerking 'mcnulpuntenty' was natuurlijk een beetje met een knipoog. Nee, hij is niet goed uit de coronastop gekomen en ook het WK bood niet veel hoop. Aan de andere kant is het een renner met volledige vrijheid, intrinsieke kwaliteiten en van alle 500k-tijdrijders natuurlijk wel (veruit) de beste optie. Hij kan net belangrijk zijn om je team compleet te maken en dan kan je het er prima op gokken denk ik. Bij mij is hij ook nog niet helemaal van de radar, maar als ik hem meeneem dan hou ik wel rekening met 3 x 0 en is alles wat hij wél oplevert mooi bonus.

Landeirovic

Aranburu rijdt geen Giro omdat hij positief teste op Corona. Het virus lijkt wel bij Astana te zitten. Na Houleen Lutsenko nu ook Aranburu.

M@thijs

'@KJ jouw scenario zie ik ook met 1 twijfel, de naam hart kun je vervangen door amador of zelfs een andere jonge jongen. Vandaar vraag ik mij af of iemand verdere info heeft wie de laatste man is.

Lo Zar

Heren, ik ben nog droog achter mijn oren qua scorito, maar ik heb het virus te pakken.
Mijn eerste (beginners) vraag:
Ik hou steeds 250.000 over.
- is dit doenbaar of ontzettend zonde/dom?
(het komt denk ik door die 750k renners, ik moet daar dan 2 van nemen om het op te lossen)

Ludi

Mijn OCD kan dat niet handelen.

Yskoud

..

Laatst gewijzigd
jsprunk

Het is me gelukt in de Tour om 250k over te houden. Achteraf toch niet zo blij met die keuze voor Gilbert :p

Ludi

Daarom doe ik dat dus niet. Ik ga mezelf en mn index dan een jaar lang verwijten. Ja is niet goed. Maar als je jezelf kent, kan je dat beter voorkomen.

Stel het budget was 80m, dan kon ik niet anders. Maar waar budget op kan gaat het op !

kevinraar

ik heb nog plwek voor 1 renner vAN O.75 MILJOEN WIE ZOU IK DOEN?

ik heb al brambilla
ziouden jullie kiezen voor kangart tolhoek of iemand anders kiezen?

Daan Brakenhoff

Licht aan de rest van je team natuurlijk Kevin. Tussen Kangert en Tolhoek zou ik voor Kangert kiezen

kevinraar

ik heb dit al
6 klassement
3 klimmers
2 tijdrijders
2 aanvallers
5 sprinters
1 knecht

Ludi

Als je een Nederlander wil tolhoek, anders tussen die twee kangert.

M@thijs

Ik zou voor optie c gaan, iemand anders.

kevinraar

wie zou je dan kiezen?

Pim96

Je kan de keuze maken om een renner van Ineos of MTS te kiezen voor teampunten. Zitten bij de 750 categorie nog wel paar interessante bij.

M@thijs

Conti bijvoorbeeld. Zijn nog wel een paar leuke aanvallers. Ineos knecht of andere ploeg waarvan je truien verwacht is ook een optie.

BertieC

Zijn er hier nog mensen die met Battaglin in hun hoofd zitten of ben ik de enige? In potentie zijn er veel etappes waarin hij iets zou kunnen uitrichten maar de resultaten de laatste jaren + einde contract doen anders geloven. Toch was de giro wel altijd de plek waar enrico zich liet gelden

cactus

'@Lautje: geen DQS mannen in je selectie? Daar heb ik er nou juist 4 van ingeklikt! :)

kevinraar

heb dennis en ganna al van ineos

is richeze niet iets is de laatste man voor gaviria en eindig dan bijna altijd dan nog in de top 20

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Kevinraar: de vraag stellen is hem beantwoorden. Je hebt heus wel goede ideeën, zie Richeze. Ik zeg: doen!

1 2 ... 45 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.