Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 44 ... 191 192
Primavoormij

'@lautje terug naar de tekentafel!

Timber

'@ Boasson en Hagen. Hermann Pernsteiner, prima rennertje ja, hij zou best top tien kunnen rijden als alles meezit denk ik. Beetje onder de radar tijdens Tirreno.

Pirata

'@zomaareens Fuglsang

lautje

'@primavoormij als je dat zegt wil ik wel een onderbouwing. Tour op 98 procent geëindigd.....

madeinstars

Dan heb je geen hulp nodig toch?

Jori

'@Madeinstars: Uitgaande dat Ganna wint, Thomas 2e, heeft Dennis natuurlijk belachelijk non-etappe punten via teammaat en zelf iets als top 3 roze. Als bijv. Ineos de truien vast houdt in rit 2 en rit 3 (Ganna of waarschijnlijker Thomas), daarnaast Dennis geen tijdverlies oploopt, is het echt een gigastapel trui/teampunten. Verder kan dat eventueel bergop aanklampen wel helpen (hoe realistisch is dat?) en via verdere teampunten in de ronde kan het natuurlijk prima. Die zelfde puntenbubbel kan natuurlijk uit elkaar spatten op moment dat Dennis niet zelf top 3 rijdt 1e tijdrit, Ineos roze trui verliest op rit 2 via boni's od. of rit 3 of Dennis zelf ook al ergens heel veel tijd verliest in rit 2 of rit 3. Of vroegtijdig uitstapt/inhoudt in een tijdrit.

lautje

'@madeinstars ik doe tenminste niet zo laf om heel geheimzinnig te doen zoals @nasibal :) Ben gewoon benieuwd naar andermans onderbouwingen

madeinstars

Fair enough. T is een bak geld, maar ik denk dat ik het risico wel neem. Zeker met de onzekerheid qua sprinters.

Primavoormij

'@lautje Wow jij durft! Ben gestopt met lezen nadat ik de naam 'Meintjes' voorbij zag komen.

lautje

'@primavoormij haha wie zou je anders nemen voor Meintjes als je nog 500k over hebt :) Met Meintjes ga je niet het verschil maken he, wél in de andere die je hebt

zomaareens

Tijdrit krijg je toch geen teampunten?

lautje

Wel leuk dat iedereen in dit forum de rest uitlacht maar zelf niks toevoegt aan tips

Primavoormij

'@zomaareens wel voor de truien.

Primavoormij

'@lautje wat voeg jij dan precies toe? Je dropt je team 3 dagen voor de deadline en hoopt dat mensen er verbeteringen op aan gaan brengen. Als er vervolgens een opmerking komt waar je niet op zat te wachten, begin je strooien met je 98% score ... Toch was ik zo vriendelijk om je nog een tip te geven: geen Meintjes.

lautje

Om terug te komen op de keuze op Meintjes: als je goede mannen hebt die je elke etappe op kan stellen heb je een paar 500k renners echt niet nodig. En ja je kan dan ook Denz pakken voor teampunten Matthews maar zoveel maakt dat niet

Pirata

Je krijgt bij de tijdrit geen punten voor als een teamgenoot de etappe wint, maar wél voor de eventuele klassementen. Het lijkt mij vrij zeker dat Ganna de etappe gaat pakken, waardoor je toch al wel wat extra punten binnen gaat slepen. Het euvel zit hem vooral in of Ineos na rit 2/3 de trui nog heeft, ik gok van niet. En wat doet Dennis in de andere twee tijdritten? Voluit of spaart hij zich voor Thomas om hem bij te staan in de bergen? Hier kun je aan twijfelen.

madeinstars

Lautje, je pleurt hier een selectie neer, zonder zelf uitleg of onderbouwing te geven, met de vraag: en? Dan kan je niet serieus zeggen dat je geïnteresseerd ben in onderbouwingen en gewoon de discussie aan wil gaan. Als je dan op de eerste kritische opmerking meteen tof gaat doen dat je in de tour 98% haalde, dan lijkt het me vrij logisch dat we je niet meer zo serieus nemen.

Als je nog een onderbouwing wil. Meintjes heb je dus geen reet aan omdat ie nooit top-20 rijdt in een etappe en geen teampunten kan scoren. Zelfs als 'ie 14e wordt in het eindklassement heb je er dus niks aan, omdat je hem geen enkele etappe op kan stellen. Voor 500K zijn er dan wel een stuk betere gokjes die je kan nemen.

Ludi

Staat foss naast ganna en affini vanwege tijdrit of ploegtruipunten?

arjenzvob

'@lautje tip: iets milder. Weet ik uit ervaring ;)

ivo001

'@lautje

Team is een paar dagen t vroeg.

lautje

'@primavoormij rustaaaghh ik drop mijn team om mijn dark horses en combinatie van AKmannen te geven. Als je wat namen geeft kan het mensen toch weer aan het denken zetten. Misschien hebben ze iemand over het hoofd gezien die ze nu wel gaan overwegen.

Daan Brakenhoff

Matxin Fernandez (Manager) : “This team was put together with various considerations in mind. We want to give young Brandon McNulty a chance to shine and see what he can do, but without any pressure or concrete goals other that to give his best. We have Diego Ulissi and Valerio Conti as our trusted veterans who will have freedom to move and both know what it takes to win at the Giro. Mikkel Bjerg will slot in to help Fernando Gaviria go for wins and work with Richeze and Molano as part of the train for the fact finishes. Bjerg will also get his chances in the time trials along with McNulty who is also fast against the clock”

Hmmmm.....

lautje

wel leuk dat iedereen lekker hapt, was niet mijn bedoeling. Voelt net alsof je niets mag reageren van de 'grote' mannen van dit forum

Migg

Zou Narvaez een goeie darkhorse zijn?

Ludi

'@lautje: waarom staat foss naast ganna en affini? Truipunten of tijdrit?

Mcnulty durf ik door nasibal niet te pakken :")

1 2 ... 44 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.