Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 49 ... 191 192
Chef83

'@wielerfan mooi team .

Chef83

Demare ook wel leuke tijdritjes laten zien zag ik die zet ik er dag 1 bij als hij in mijn team blijft want twijfel toch nog tussen hem en ballerinni.

-Wielerfan

'@Chef83

Ik twijfel of de sprinters wel mee zullen gaan doen in de tijdrit.
Er valt geen roze trui te verdienen dag erna en voor dat ze aan de beurt zijn met sprinten moeten ze de Etna nog op.

Ik zie mannen als Demare zich eerder sparen🤔

kevinraar

wat is beter gaan voor lopez of gaan voor almeida of sosa?

rubenvvs1999

'@kevinraar Sosa!

rubenvvs1999

Ik zit enorm te twijfelen over het trio Knox, Masnada en Almeida. De eerste heb ik er omwille de prijs en resultaten uit het verleden inmiddels wel vrij zeker ingeklikt. Voor Masnada en Almeida is dat een ander verhaal. Is er dan helemaal niks bekend over de plannen van deze renners?

Nul verstand

Grappig dat mensen 8 miljoen uitgeven voor Gaviria en Demare voor hooguit 4 sprintkansen.

Arctic Monkeys

Ik vind Almeida met 2,5m wel erg duur voor een renner die pas sinds de coronabreak echt resultaten is gaan rijden op professioneel niveau. Benieuwd of hij 3 weken op dat niveau kan presteren. Je zag het gister ook bij Bagioli in de Waalse Pijl, een echte WT koers van 200+ km is toch nog wat anders dan een Giro dell'Emilia. Dan is deze Giro zeker niet de makkelijkste grote ronde om mee te starten.

rubenvvs1999

'@kempacher Mee eens, maar of een 3e man van Astana met de tour al in de benen een beter alternatief is, is natuurlijk de vraag. Goede klassementsrenners/klimmers voor die prijs liggen niet voor het oprapen.

kevinraar

Sosa doet niet mee zie ik nu dan allmeida rmen? Zou dan wel 4 renners van quickstep hebben

Arctic Monkeys

'@Wielerspieler dat is zeker waar, hoop vraagtekens bij de renners in het 1,5-2,5m segment. Alhoewel Patrick Konrad gister nog 7e is geworden...

ivo001

'@Nul Verstand.
Ik snap de grap niet.

In de sprintetappes moet je net als in de overige etappes 9 renners opstellen.
De afweging of de punten die ze opleveren je in andere etappes had kunnen compenseren met dat budget is natuurlijk ieder zijn eigen inschatting.

-Wielerfan

'@ nul verstand
Doen niet veel goeie sprinters mee.. dus ik verwacht de grote namen ook 4a5x top 5.
Plus de punten van de puntentrui en evt nog teampunten.

Reken maar uit...
Ik neem ze mee!

Delric

'@nulverstand voor de sterkere sprinters (waar ik een demare in vorm toch zeker onder schaar) zie ik toch echt meer kansen dan 4.
Naast 4, 7, 11 en 19 zijn er toch ook wel mogelijkheden in 2, 6 en 13 en in mindere mate misschien 8 en 10
of zie je dat anders?

Vic413

Los van budget, welke klimmer pakt meer punten uit Majka, Kruijswijk, Kelderman en Vlasov ?

Vic413

Eventuele teampunten van Sagan en Matthews ook buiten beschouwing gelaten

zomaareens

'@wielerfan: oef zonder nibali en fuglsang, ikke niet durf..

Pirata

Mooi team Wielerfan. Persoonlijk zou ik sowieso Gaviria inwisselen voor Majka/Fuglsang, je bergteam vind ik wat te karig. Daarnaast zou ik van 4 tijdrijders er 3 maken omdat je ook voldoende klassementsrenners hebt om op te stellen in die tijdritten.

ralphhoumes

Lonardi of een "laatste man" als Richeze/Consonni?

Ragnar Lolbroek

Het Portugeesje is nu ook toegevoegd voor 750000. Die heb ik tss de mutaties zien passeren voor 500000. Vervelend van Scorito. Nu kan ik gaan twijfelen tss hem en Hamilton.

Poeksel

Wielerspieler, zo onduidelijk is het bericht van dqs toch niet?

rubenvvs1999

'@Poeksel dat ze voor ritzeges gaan? Dat is inderdaad duidelijk ik had gehoopt dat er iets dieper ingegaan zou worden op individuele renners.

laupie

Het probleem waar ik mee zit is dat de DQS mogelijk toch voor de paarse trui wilt gaan, en dan is Ballerini een interessante kandidaat. Indien deze optie aanwezig is zullen ze wel de orders omgooien, of mogelijk de dubbel doen net zoals ICA.

nasibal

Ru, ru, ru , ru , RUBEN GUERREIRO!

Wordt door scorito (weer) zwaar onderschat voor 750k. Overigens geen plek voor in mijn team.

edit; Ik zie dat Ruben volgens de stagiair alleen (en kortstondig) deelgenomen heeft aan de Vuelta van 2017. Dat kan het onderschatten verklaren.

Laatst gewijzigd
Vic413

DQS vermeldt ook dat ze de jonge renners geen druk opleggen. Ik interpreteer dat Hodeg mag proberen maar zeker niet elke keer moet sprinten.

1 2 ... 49 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.