Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 50 ... 191 192
Florian

[Wordt door scorito (weer) zwaar onderschat voor 750k]

Als ik inderdaad kijk naar zijn resultaten in de Vuelta van vorig jaar, is hij zeker interessant. Zeker nadat EF bekend heeft gemaakt dat ze aanvallend gaan rijden.

Laatst gewijzigd
Delric

Ja interessante renner. 8 keer top 20 is best wel prima. Alleen denk ik dat ik 20 betere heb. Leuke ploeg dat EF, zou er wel 3 willen in een budget spel/scorito. Maar nu 0.. voelt niet helemaal top. Maar ja, wie gooi ik er dan uit? Oomen? Knox?

Chef83

Wat is het verschil tussen demare en ballerini?
Mijn vraag is eigenlijk over allebei kunnen demare en of ballerini meer ritten aan als 4 ,7 ,11 ,19 ? .

Ik weet dat ballerina hodeg ook in zijn team heeft maar wie gaat er ook beter een heuvel over ?

WilliamS23

Zit nog met een laatste dilemma.

Hart en Ballerini of Ciccone en Vendrame.

Ik ken eerlijk gezegd de klimkwaliteiten van Vendrame niet. Kan hij een heuveltje over? Volgens Scorito wel.

Onderstaand mijn huidige verdeling. Naast de tijdrijder Ganna heb ik voor die etappes uiteraard ook Thomas, Nibali, Kelderman, Majka en Matthews. Evt kan Hart nog vervangen worden door de Gendt (mede voor de tijdritten), maar Hart kan leuke teampunten binnenharken.

Klassementsrenner 6 € 25.000.000
Klimmer 3 € 4.000.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 2 € 2.500.000
Sprinter 4 € 13.500.000
Knecht 4 € 2.500.000
Overige renner 0 € 0
Totaal 20 € 49.000.000

Nog 48uur brainstormen, schuiven en dan zal er vast iets moois uit gaan komen.

zomaareens

waarom sprintte Matthews eigenlijk zo beroerd in de Tirreno?

DKrikk

"Een andere debutant is Alvaro Hodeg, de Colombiaanse sprinter die al mooie resultaten in verschillende sprints."
"Davide Ballerini en Fausto Masnada zorgen voor de Italiaanse inbreng in de Deceuninck – Quick-Step formatie."

Hier wordt Ballerini überhaupt niet als sprinter weggezet...

Ludi

Guerreiro, voor 500k, wat de eerste databasemutatie uit toonde, had hij best een eventueel 20e plekje verdiend. Nu kom ik toch uit bij renners die waarschijnlijk al vaker zijn gekozen omdat ze al langer beschikbaar waren wn dus wel 500k waren (en duurder zouden zijn als ze nu zouden worden toegevoegd). Jammer.

S. Bennett is wel goedkoper trouwens, maar was ook wel een zware tour en toch weer een ander team en geen lead out enzo! :p

Jasperdewaal11

Pfff nog meer mensen die Sagan er nog steeds niet ingeklikt hebben ? Word zo langzamerhand een beetje nerveus.

nasibal

Maar ja, wie gooi ik er dan uit? Oomen? Knox?

Oomen zeker wegknikkeren, zelfs als je zn plekje vervolgens leeg zou laten. Vraag maar aan Jori ;)

La Primavera

Heeft iemand 500k over voor mij? Tegenprestatie komen we wel uit!

nasibal

'@La Primavera

Heb je nog ergens een kaassoufleetje voor me? Misschien kunnen we dan wel wat regelen.

dewim

Heren, hieronder mijn voorlopige team. Ben nog niet 100% gelukkig dus zal nog gesleuteld worden. dilemma Oomen/ Tao ben ik ook nog niet uit, dat wordt een last minute klik.

Sprinters
Demare
Gaviria
Matthews
Vendrame
Barbier

Klassement
Thomas
Yates
Nibali
Majka
Fuglsang
Kelderman
Vlasov
Knox

Aanvallers
Masnada
Ullissi
Oomen/Toa G… Hart
Kangert
Valter

Tijdrit
Ganna
Thomas FDJ

La Primavera

'@nasibal Moet er nog wel eentje hebben liggen ergens in de bezemkast. Zal even voor je kijken.

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Voor mensen die nog tips nodig hebben hierzo -> https://www.indeleiderstrui.nl/idl-producties/313575/tien-ultimo-minuto-dark-horse-tips-voor-je-giro-ditalia-pool

Poeksel

Oei, dat probeerde ik verborgen te houden. Zitten namelijk goede tips bij...

Was het trouwens vroeger niet zo dat het not done was om voor de deadline je team te posten?

Laatst gewijzigd
ivo001

Bij "Mijn spellen" heb ik een rood uitroepteken staan. Als ik er op klik staat er ook een rood uitroepteken bij mij Giro teamselectie.
Als ik dan naar mijn giro team ga heb ik alleen maar groene vinkjes? 20 renners, €0 over. Kopman en selectie eerste en 2e etappe.

Nog iemand dit probleem?

JellevanderLinden

'@Poeksel, valt toch wel mee met de tips. Meeste namen zullen voor iedereen hier wel bekend zijn. Alleen zo'n Torres is misschien een onbekende voor een aantal, omdat hij pas 1 jaar bij de profs rijdt en zeker niet onverdienstelijk. Zijn veelal renners die zowel kunnen verassen als anoniem mee kunnen rijden. Dus je moet zelf de juiste eruit kiezen.

KV

Wat denken we van de goedkope Clarke? Voor corona in topvorm, nadien minder en op zijn donder gegaan in Tirreno. Zou hij meedoen/meesprinten in de zwaardere "sprint"etappes?

Ludi

Ik had die link gisteren inderdaad ook gezien. De meeste namen heb ik in ieder geval even overwogen. Die laatste tip heeft er zelfs even ingestaan :p

Vic413

Normaal gezien rijdt Clarke vaak goed in de giro, in heuve sprints of ontsnappingen. Ik weet alleen niet hoe hij er aan toe is na zijn val.

WilliamS23

'@Ivo, dit heb ik een tijdje bij het Klassiekerspel gehad. Ineens was het opgelost. Geen idee waarom het toen ineens wel goed was.

ivo001

'@KV Clarke heb ik er heel lang in gehad ook, maar gisteren toch overstag gegaan en Barbier erin gezet voor hem.

ThomasTiti

Ik heb toch het idee dat Miguel Angel Lopez iets gaat betekenen voor deze Giro. Buiten zijn laatste tijdrit van de tour vond ik zijn vorm stijgende. Voor het klassement zal hij normaliter te kort komen mede door de 3 tijdritten. Maar zou hij naar hartenlust mogen aanvallen en zijn ritjes uitkiezen ? Wat hem dan wel aantrekkelijk maakt voor de bergtrui + teampunten als Vlasov in het wit rijdt ( Al dan niet in het Geel :) )

PipoPinot

Laatste dilemma voor mij: O'Connor, Valter of Hindley? Komt u maar!?

zomaareens

Zegt hier iemand eens iets zinnigs over de kansen van Fuglsang

1 2 ... 50 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.