'@PipoPinot Bij O'Connor zit het aantal punten al meermaals in de naam. Valter is een joker talentje net als vele anderen. Hindley is de beste van het stel maar de vraag of stalorders heeft.
@zomaareens Fuglsang zal wel wat leuke uitslagen rijden en in het klassement wegzakken. Of dat genoeg punten zullen zijn kan je afvragen.
Astana rijdt meestal aanvallend en MAL lijkt me een kandidaat voor de bollentrui als ie ervoor gaat, al denkt WF er heel anders over (https://www.wielerflits.nl/nieuws/giro-2020-voorbeschouwing-favorieten-bergklassement/)
En dit vinden de bookmakers ervan: https://www.oddschecker.com/cycling/giro-ditalia/giro-d-italia/king-of-the-mountains
Om jullie de moeite te besparen https://www.efprocycling.com/preview-the-race-of-passion/ te lezen: Morton twijfelt over zijn fitheid, de rest is blij om mee te doen.
En De Oostenrijker waarover we niet zullen praten, laten we 'm Claudia noemen, vertelt op de teamhomepage de schade in de eerste twee weken te willen beperken om in de laatste week alles te geven. Opmerkelijk verder dat Bilbao de dubbel doet. Heeft toch al behoorlijk wat gegeven in de Tour, lijkt me.
'@zomaareens
Resultaten Tirreno:
Fuglsang 14de
Nibali 19de
Niet echt overtuigend. Meintjes die het zelfs beter deed😅.
Daarbij viel Nibali erg tegen in de Tour de France vorig jaar en heb ik Nibali dit jaar in verschillende bergetappes als eerste van de grote namen zien afvallen.
Fuglsang daarin tegen heeft het nog nooit laten zien in een grote ronde + ik denk dat Vlasov hem gaat overtreffen.
En toch staat de Haai van Messina er als het er om gaat. Als je terugkijkt naar voorgaande jaren presteerde hij in de voorbereidingskoersen nooit exceptioneel, wordt hij door iedereen afgeschreven, om dan gewoon weer op het podium te finishen. Je wint niet zomaar even alle grote rondes.
hey, 1e keer dat ik meedoe met de giro poule, weet dat je normaal je team niet deelt maar twijfel over de balans in mijn team:
demare
matthews
ballerini
Vendrame
barbier
guarnieri (hopen dat hij punten pakt als leadout)
Cerny
Ganna
Ullisi
Masnada
Thomas
Yates
Kruijswijk
Nibali
Majka
Kelderman
Vlasov
Hart
Knox
Kangert
zijn er tips om evt guarnieri te vervangen om moet ik heel ergens anders naar kijken:D
Vaak zie je bij oudere renners inderdaad dat hun vorm tegenvalt, onduidelijk is of dat ze slechts hun dagen uitpikken. Visconti laat echter zien dat het met de benen nog absoluut goed zit en dat hij ook heel constant rijdt. Bij zijn ploeg heeft hij alle vrijheid om er bij wijze van spreke elke dag voor te gaan. Dat dat iets is wat hij graag doet heeft hij in het verleden vaker laten zien. Ik zag in hem dus een hele zeker factor in ontsnappingen. Zo'n aanvaller waar het verkeerd opstellen een minder groot risico is dan bij andere aanvallers.
Was hij 750k of meer geweest had ik hem absoluut niet overwogen. Nu stond hij er echter vanaf het begin heel vast in. Dat ik hem vervang voor onze oostenrijkse barbero heeft ook meer met de balans in mn team te maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.