Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 51 ... 191 192
La Primavera

'@PipoPinot Bij O'Connor zit het aantal punten al meermaals in de naam. Valter is een joker talentje net als vele anderen. Hindley is de beste van het stel maar de vraag of stalorders heeft.

@zomaareens Fuglsang zal wel wat leuke uitslagen rijden en in het klassement wegzakken. Of dat genoeg punten zullen zijn kan je afvragen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Astana rijdt meestal aanvallend en MAL lijkt me een kandidaat voor de bollentrui als ie ervoor gaat, al denkt WF er heel anders over (https://www.wielerflits.nl/nieuws/giro-2020-voorbeschouwing-favorieten-bergklassement/)

En dit vinden de bookmakers ervan: https://www.oddschecker.com/cycling/giro-ditalia/giro-d-italia/king-of-the-mountains

rubenvvs1999

Vanaf nu geen woord meer over welke Oostenrijker dan ook? ;)

Ajvenema

Ik zie Fugl hier geen podium rijden, maar in de eerste 2 weken zou ie toch behoorlijk moeten kunnen huishouden en dan vervolgens op p7 eindigen ofzo... Als ie niet met Corona naar huis moet.

Poeksel

Om jullie de moeite te besparen https://www.efprocycling.com/preview-the-race-of-passion/ te lezen: Morton twijfelt over zijn fitheid, de rest is blij om mee te doen.

En De Oostenrijker waarover we niet zullen praten, laten we 'm Claudia noemen, vertelt op de teamhomepage de schade in de eerste twee weken te willen beperken om in de laatste week alles te geven. Opmerkelijk verder dat Bilbao de dubbel doet. Heeft toch al behoorlijk wat gegeven in de Tour, lijkt me.

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

'@zomaareens

Resultaten Tirreno:
Fuglsang 14de
Nibali 19de

Niet echt overtuigend. Meintjes die het zelfs beter deed😅.

Daarbij viel Nibali erg tegen in de Tour de France vorig jaar en heb ik Nibali dit jaar in verschillende bergetappes als eerste van de grote namen zien afvallen.

Fuglsang daarin tegen heeft het nog nooit laten zien in een grote ronde + ik denk dat Vlasov hem gaat overtreffen.

Arctic Monkeys

En toch staat de Haai van Messina er als het er om gaat. Als je terugkijkt naar voorgaande jaren presteerde hij in de voorbereidingskoersen nooit exceptioneel, wordt hij door iedereen afgeschreven, om dan gewoon weer op het podium te finishen. Je wint niet zomaar even alle grote rondes.

fietsophetdak4

hey, 1e keer dat ik meedoe met de giro poule, weet dat je normaal je team niet deelt maar twijfel over de balans in mijn team:

demare
matthews
ballerini
Vendrame
barbier
guarnieri (hopen dat hij punten pakt als leadout)

Cerny
Ganna

Ullisi
Masnada

Thomas
Yates
Kruijswijk
Nibali
Majka
Kelderman
Vlasov
Hart
Knox
Kangert

zijn er tips om evt guarnieri te vervangen om moet ik heel ergens anders naar kijken:D

nasibal

Ik vrees dat ik dan nu toch maar ultieme-darkhorse-persoonlijke-juichboy-vis-to-the-conti moet gaan slachtofferen voor een oostenrijkse mountainbiker.

Ajvenema

'@nasibal Visconti is toch 38 ofzo? Bij dat soort lui heb ik altijd het idee dat ze 1 keertje echt goed uit hun slof schieten, en verder een beetje in het peloton meekabbelen... Of zie je hem veel punten pakken in de punchetappes?

Rawolf

Pas op he want Conti pakt roze in etappe 3

KV

Hmja, 500k voor een "AK man" is inderdaad niet slecht, al is aanklampen vaak geen garantie op punten, maar de spoeling aan de top is inderdaad wel redelijk dun.

1.5m voor Pello is wat teveel, voor 1m had ik hem nog overwogen.

BertieC

Pffffff pello 1.5. Had nog wel een leuk gokje geweest voor 1 mil maar nu.....

Ludi

Bilbao 1.5m poggers :p

"Claudia" voor AK, prima gokje voor 500k. Scheelt me een flinke keuzw.

Team klaar. Voor nu dan

Laatst gewijzigd
nasibal

@nasibal Visconti is toch 38 ofzo? Bij dat soort lui heb ik altijd het idee dat ze 1 keertje echt goed uit hun slof schieten, en verder een beetje in het peloton meekabbelen… Of zie je hem veel punten pakken in de punchetappes?

Vaak zie je bij oudere renners inderdaad dat hun vorm tegenvalt, onduidelijk is of dat ze slechts hun dagen uitpikken. Visconti laat echter zien dat het met de benen nog absoluut goed zit en dat hij ook heel constant rijdt. Bij zijn ploeg heeft hij alle vrijheid om er bij wijze van spreke elke dag voor te gaan. Dat dat iets is wat hij graag doet heeft hij in het verleden vaker laten zien. Ik zag in hem dus een hele zeker factor in ontsnappingen. Zo'n aanvaller waar het verkeerd opstellen een minder groot risico is dan bij andere aanvallers.

Was hij 750k of meer geweest had ik hem absoluut niet overwogen. Nu stond hij er echter vanaf het begin heel vast in. Dat ik hem vervang voor onze oostenrijkse barbero heeft ook meer met de balans in mn team te maken.

BertieC

Over balans in het team gesproken, bij mij is dat op dit moment even helemaal zoek. Heb nu opeens 11/12 klimmende mensen. Wordt nog flink gepuzzel de laatste dag want op deze manier gaat mijn bank mega scoren.. haha

KV

Zou Peter voluit gaan in de tijdrit om een gooi naar roze te doen in rit 2? Als hij wil kan hij blijkbaar wel zo'n tijdritje aan.

https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-suisse/2019/stage-1
https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-ciclista-a-la-provincia-de-san-juan/2019/stage-3

Rawolf

rit 2 lijkt me te zwaar voor sagan

Pirata

Moet Sagan prima aan kunnen etappe 2, of hij moet naar de vluchters gaan. Anders zit hij er echt nog wel bij.

Ludi

Rit 2 te zwaar voor sagan? Ik denk eerder misschien net niet te zwaar voor demare. :)

MrWest

Nouja denk dat ik eruit ben. Een veredelde 16,5/3,5 is het geworden...

Sjonge Jonge

Ik denk dat Matthews een betere tijdrit heeft dan Sagan en zeker niet onderdoet voor Sagan in etappe 2, dus zie Matthews eerder de roze trui pakken dan Sagan

Poeksel

Maar is Sagan niet een betere daler dan Matthews? (geen retorische vraag)

Pietje Precies

Ik denk dat zondag een leuke dag gaat worden

nasibal

Ik merk vooral dat ik voor zondag véél te veel mannen heb die zeer serieus in aanmerking komen voor dagselectie, maar dat hier niets aan te doen is zonder mijn totale selectie flink te ondermijnen. Ik vrees dat het vooral een dag met veel huilen gaat worden.

1 2 ... 51 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.