Sagan zit er nog wel bij maar dat laatste heuveltje in etappe 2 is denk ik net wat te lang voor hem, Sunweb heeft de capaciteiten om daarop vanaf de voet door te trekken met Haga/Tusveld, Hamilton en Hindley. Dan word het echt lastig.
Ik zat te denken om Sagan nieteens op te stellen
(ja mijn team heeft ook heel veel opties voor etappe 2)
Ik heb Gallopin toch thuisgelaten, in plaats daarvan komt Padun mijn team versterken. Vanwege wat geruchten
Haha, zit precies met hetzelfde Sagan-dilemma. Ik twijfel erg of hij de heuvelritten aan kan. Als ik hem niet neem heb ik geen idee welke sprinter ik voor hem moet nemen. De sprinters die ik niet heb zijn allemaal of te duur of veel te onzeker. Het geld dat ik bespaar zou ik in dat geval in nóg een extra klassementsrenner stoppen, die het vooral van de laatste week moeten hebben, en weinig zekere punten opleveren. Sagan biedt dan toch meer zekere punten en een top 3 in het puntenklassement, al denk ik dat hij zijn 5M niet waard gaat zijn.
Ik ben al lang blij dat ik wat namen heb die ik niet op va stellen etappe 2, zeker nu ballerini uit mn team is.
Voor nu staat bij etappe 2: 4xak 4xsprint 1xaanvaller
@imbatido: ik denk dat alle sprinters buiten matthews moeite gaan krijgen met 1m=100 punten.
Alle tijdrijders ook overigens
Ik zie dat er meer mensen met het dilemma Sagan zitten. Wil hem eigenlijk wel dumpen, maar ik kan me niet voorstellen dat Gaviria en Demare méér punten gaan halen... Ik kan dat geld eigenlijk gewoon niet op zekerdere plekken kwijt. De enige mannen die ik in meer etappes zie meedoen zijn Cimolai en Ballerini, maar die zitten dan weer met Barbier en Hodej in de maag. En Matthews natuurlijk, maar die staat er sowieso in. Er is ook geen interview te vinden met de Tsaar he?
Ik ben nog wel benieuwd hoe jullie denken over de klimmende sprinters. Voor etappes als 2, maar ook 8, 10 en 13 bijv.
Matthews en Sagan zijn helder, Demare en Ballerini kunnen het ook aardig. Gaviria en Viviani niet echt. Maar hoe zit het met de rest, vooral de B-sprinters? Cimolai, Lonardi, Torres, Swift?
laatste dilemma:
demare en knox
of
gaviria en masnada
iedereen neemt demare, maar ik zie eigenlijk maar vier kansen voor hem
bovendien werd hij zondag in een kermiskoers geklopt door onder andere bouhanni en van poppel
dus hij lijkt me niet zo veel meer te gaan scoren dan gaviria
masnada lijkt me wel duidelijk een betere keuze dan knox
ik neig dus naar het tweede duo
any thoughts?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.