Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 52 ... 191 192
Primavoormij

'@nasibal dat heb ik ook, zelfde geldt voor etappe 6. Daar doe je niet zoveel aan tenzij je al je aanvallers schrapt en voor de veel geprezen 13+7 gaat.

Rawolf

Sagan zit er nog wel bij maar dat laatste heuveltje in etappe 2 is denk ik net wat te lang voor hem, Sunweb heeft de capaciteiten om daarop vanaf de voet door te trekken met Haga/Tusveld, Hamilton en Hindley. Dan word het echt lastig.

Ik zat te denken om Sagan nieteens op te stellen

(ja mijn team heeft ook heel veel opties voor etappe 2)

Ik heb Gallopin toch thuisgelaten, in plaats daarvan komt Padun mijn team versterken. Vanwege wat geruchten

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Als je Sagan niet verwacht in etappe 2, is het dan überhaupt de moeite om hem mee te nemen?

Rawolf

'@ditisdavid, dat is inderdaad de vraag

Zonder rit 2 zie ik 4/5 ritten waar Sagan kan sprinten

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik geef Matthews meer kans dan Sagan on na 2 etappes het roze te hebben. Maar hoe groot de kans is dan ze daar überhaupt voor willen gaan?

Overigens heb ik voor etappe 1 nu Restrepo verkozen voor Sagan. Wat denken jullie daar van?

Laatst gewijzigd
embargo

'@Ditisdavid, met die vraag speel ik ook een beetje.
Nadeel voor mij is dan dat ik hem dan bijvoorbeeld zou wisselen voor Ballerini, maar ik kan die 3 miljoen net niet lekker genoeg gebruiken voor upgrades omdat ik al best tevreden ben

embargo

'@ivo001, je vergeet hier wel een beetje dat Thomas (in mijn ogen) een betere tijdrit heeft dan deze sprinters en er uiteraard nog bij zal zitten in etappe 2, waardoor hij dus het roze pakt.

embargo

Heb nog 500k over en twijfel tussen Visconti en Felline nu..
Neig nu iets meer richting Visconti, maar ben stiekem ook wel weer een beetje bang dat Felline de Hirschi van de Giro wordt...
Heeft iemand hier nog een idee over voor me?

Daan Brakenhoff

Bilbao is wel het overwegen waard vind ik. Vorig jaar giro ook een hele boel punten gepakt in dienst van de kopman. Dit jaar is hij dit zelf

La Primavera

Slotklim etappe 2 is 4km aan 5,5% gemiddeld klinkt mij ook wat veel voor Sagan in huidige vorm.

embargo

'@Daan persoonlijk vind ik 1,5 miljoen voor iemand die ook de Tour heeft gereden wel erg veel (als er betere aanvallende opties zijn)

Imbatido

Haha, zit precies met hetzelfde Sagan-dilemma. Ik twijfel erg of hij de heuvelritten aan kan. Als ik hem niet neem heb ik geen idee welke sprinter ik voor hem moet nemen. De sprinters die ik niet heb zijn allemaal of te duur of veel te onzeker. Het geld dat ik bespaar zou ik in dat geval in nóg een extra klassementsrenner stoppen, die het vooral van de laatste week moeten hebben, en weinig zekere punten opleveren. Sagan biedt dan toch meer zekere punten en een top 3 in het puntenklassement, al denk ik dat hij zijn 5M niet waard gaat zijn.

Laatst gewijzigd
Ludi

Ik ben al lang blij dat ik wat namen heb die ik niet op va stellen etappe 2, zeker nu ballerini uit mn team is.

Voor nu staat bij etappe 2: 4xak 4xsprint 1xaanvaller

@imbatido: ik denk dat alle sprinters buiten matthews moeite gaan krijgen met 1m=100 punten.

Alle tijdrijders ook overigens

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@embargo Felline en Hirschi met elkaar vergelijken.... Ik hoop dat dit puur op basis van de prijs is.

Ajvenema

Ik zie dat er meer mensen met het dilemma Sagan zitten. Wil hem eigenlijk wel dumpen, maar ik kan me niet voorstellen dat Gaviria en Demare méér punten gaan halen... Ik kan dat geld eigenlijk gewoon niet op zekerdere plekken kwijt. De enige mannen die ik in meer etappes zie meedoen zijn Cimolai en Ballerini, maar die zitten dan weer met Barbier en Hodej in de maag. En Matthews natuurlijk, maar die staat er sowieso in. Er is ook geen interview te vinden met de Tsaar he?

FrankSteenbergen

Ik ben nog wel benieuwd hoe jullie denken over de klimmende sprinters. Voor etappes als 2, maar ook 8, 10 en 13 bijv.
Matthews en Sagan zijn helder, Demare en Ballerini kunnen het ook aardig. Gaviria en Viviani niet echt. Maar hoe zit het met de rest, vooral de B-sprinters? Cimolai, Lonardi, Torres, Swift?

Primavoormij

Er zijn interviews te vinden. Hij wil een etappe winnen want dan kan hij de 100e renner worden die in alle 3 de grote rondes een etappe heeft gewonnen.

Rawolf

'@primavoormij, over welke renner heb je het nu?

embargo

'@arjenzvob, uiteraard is dit vooral met de gedachte '500k en een hele bak punten'

thewout79

Masnada ras aanvaller v Almeida goede klimmer naar wie gaat jullie voorkeur ???

Primavoormij

'@Rawolf Sagan

La Cabezza de Carrera

laatste dilemma:

demare en knox

of

gaviria en masnada

iedereen neemt demare, maar ik zie eigenlijk maar vier kansen voor hem
bovendien werd hij zondag in een kermiskoers geklopt door onder andere bouhanni en van poppel
dus hij lijkt me niet zo veel meer te gaan scoren dan gaviria

masnada lijkt me wel duidelijk een betere keuze dan knox

ik neig dus naar het tweede duo

any thoughts?

ivo001

Ik zou Sagan kunnen vervangen voor Kruijswijk, maar dat lijkt me eigenlijk nog meer onzekerheid, en ook wat slechter voor mijn balans. Denk dat hij er gewoon in blijft.

WilliamS23

'@thewout79,

dat ligt helemaal aan je budget en aan de huidige samenstelling van je team. De ene is een aanvaller, de andere is een klassementsman als hij in goede doen is.

D. Oping

https://www.youtube.com/watch?v=CTa0KdBpJaQ

1 2 ... 52 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.