Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 53 ... 191 192
04398

'@LaCabezzadeCarrera, was ook een gekke sprint, Bouhanni had een paar meter voordat hij de sprint aan ging, waardoor hij makkelijk naar de overwinning sprintte. Demare zat in de sprint te ver geplaatst en nam vervolgens geen risico meer en bolde gewoon rustig als 5de over de streep.

Rawolf

Je kan Sagan of Demare thuislaten maar wie stel je dan op in sprintetappes? Die 2 bieden toch nog enige vorm van zekerheid op een heel onvoorspelbaar parcours.

Poeksel

Mijn twijfels over Sagan zijn vooral of ie uitrijdt. Als ie dat doet zal ie vast wel in het ideale team zitten.

Jasperdewaal11

'@rawolf volgens mij is matthews dan een goede standin voor sagan daarom kijk ik naar opties zonder de tjsaar.

kratjes123

Majka - Kelderman... of Kruiswijk - Zakarin?? bergop eindigen kan leuk zijn.
of toch Fuglsang. Maar vlasov al mee.. keuzes keuzes

Laatst gewijzigd
Rawolf

Wie Matthews niet heeft kan beter helemaal niet meedoen

S. Dauert

'@Martin De Tsaar van 2017 was een behoorlijke partij machtiger dan die van 2020. Ik twijfel aan zijn intenties, geheel losstaand van zijn kwaliteiten. Feit is dat hij de Giro doet omdat hij nu eenmaal op de affiches staat, niet omdat hij zin heeft zich nóg eens drie weken uit te wringen.

Imbatido

Mijn twijfels over Sagan zijn vooral of ie uitrijdt. Als ie dat doet zal ie vast wel in het ideale team zitten.

Het lijkt erop dat de Giro flink heeft betaald om Sagan aan de start te krijgen, dus hij zal wel verplicht zijn om uit te rijden. Ik heb meer twijfels over zijn fysieke paraatheid en motivatie nu Tour en Giro elkaar zo snel opvolgen. Heeft hij er wel zin in om zich drie weken uit te sloven voor het puntenklassement?

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Als ik Sagan thuislaat moet ik vervolgens voor Gaviria of Demare gaan (allebei+matthews+Sagan lijkt me overkill) En ik denk niet dat die jongens meer punten gaan pakken dan een matige Sagan. Ik kan het geld ook in het AK stoppen, maar dan wordt het dus Kruijswijk én Nibali ipv 1 van de 2. Lastig...

RENS9

Wie Matthews niet heeft kan beter helemaal niet meedoen

Helemaal mee eens, maar juist hierom is Sagan des te meer discutabel. Normaal de overduidelijke kopman in een tal van ritten, gezien de vorm zet ik nu juist eerder in op Matthews. Is Peto dan echt nog 5M waard met de hoeveelheid kansen, zonder overduidelijke kopman factor én gezien zijn 'mindere' jaar?

Delric

Zou Cimolai heel veel minder punte pakken dan Sagan? komt volgens mij ook redelijk een heuveltje over en sprint toch wel regelmatig plekje 6-7. Kijk met 3 mln extra kun je toch nog wel redelijk wat upgrades uitvoeren. Ik heb momenteel 7 sprinters, waarvan er incl Sagan 4 ook wel goed met een heuvel overweg kunnen (incl de Tsaar)

Pirata

Ik zou dan de keuze hebben om dan Gaviria en Ballerini te kiezen ipv Sagan en dan nog een 500k renner eruit halen. Demare/Gaviria als kopman op het vlakke en Matthews op de lastigere aankomsten. Zal tot zaterdag nog wel zitten te twijfelen om vervolgens de onjuiste keuze te maken :)

Ajvenema

'@delric: het probleem met Cimolai is voor mij is dat Barbier ook meedoet. Ik vermoed Barbier voor de platte etappes, en Cimolai voor de wat zwaardere. Sagan lijkt samen met Matthews de enige sprinter die allebei mag doen, alleen bij Sagan zijn er dus wat twijfels over de vorm.

Delric

Ik laat hem toch staan. Heeft paar weekjes uit kunnen rusten. Wordt in etappe 14 van de tour ondanks "weinig" vorm wel gewoon 4de daar waar Bennet en Ewan op grote achterstand finishen. Dit soort etappes zitten er wel een heel aantal in deze giro.

Ajvenema

Ik kan me niet voorstellen dat Sagan een ergere 'miskoop' wordt dan Gaviria/demare. Echt niet.

Als ik echt op zekerheidjes ga invullen kom ik niet veel verder dan Thomas, Yates, Ulissi...... Dan Matthews en Ganna... En dan eigenlijk al niemand meer die ik zekerder vind dan Sagan:)

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Zonder de Grote zit alles in een Gordiaanse knoop. Ik heb hem er weer in laten fietsen en hij hakte direct de knoop door. Alles zit weer lekker. Ook dankzij de kapper.

nasibal

Wedje leggen? Iedereen die overweegt Sagan te wippen heeft Nibali (en/of Dennis) in z'n team.

rubenvvs1999

'@nasibal Of heeft onder de streep uiteindelijk nog een paar miljoen staan...

D. Oping

richeze is ook een goeie voor de heuvel sprintjes

jsprunk

Sagan zit hier stevig in de ploeg hoor. Voornaamste twijfel zit er in om Fuglsang of Kelderman nog in te ruilen voor Gaviria. Bij Fuglsang durf ik dat niet zo goed omdat dit dan net de ronde gaat zijn dat hij wel het einde haalt en bij Kelderman kom ik nog 500k te kort die ik niet zomaar ergens vandaan kan schrapen (dan wordt het Ballerini offeren, maar of die echt minder punten haalt dan Gaviria.. dat zal een beetje aan Hodeg liggen).
Ik denk dat ik liever Kelderman aanmoedig en de sprintetappes probeer te overleven met truipunten.

Kip

Nasibal geen haai?

nasibal

'@Kip

De aanwezigheid van Nibali zorgt iig voor uitdagingen elders. Heb je een oplossing voor die uitdagingen, dan is Nibali een prima pick denk ik. Bij budget teveel geeft iedereen lachend 5 miljoen uit aan Sagan, bij budget te krap is het een renner waar je aan kan gaan twijfelen. Vandaar mijn stelling :)

BertieC

Lekker weer aan het puzzelen geslagen geraakt.

Een van de laatste twijfels die nu net in me opkomt is de volgende.

Knox en tao of masnada en die oostenrijker.

Ik heb er maar een hard hoofd in wat nou wijsheid is. Als knox niet voor de jongerentrui mee zou doen zou dat mijn dilemma een stuk makkelijker maken, maar zie hem wel in de top 3 daarvan eindigen. Tao kan natuurlijk goud zijn als thomas de hele rit de roze trui draagt. Hmmm iemand die mij over de streep helpt?

Ludi

Inderdaad, dennis, nibali, sagan, gaviria en almeida zijn de hoofdbrekens. De rest vormt mee of is zekerder. Bij mij in ieder geval.

Boasson en Hagen

Ik zou nog graag Nibali willen, maar kom net niet uit met het budget (laat staan voor Kruijswijk). Enige mogelijkheid zou zijn om Sagan op te offeren voor Nibali. Daardoor Ballerini erin voor Ciccone, om de balans te bewaren. Lijkt me redelijk hetzelfde aantal punten. Ik heb wel vertouwen in Ciccone, hij had dan wel corona, maar heeft er nooit last van gehad.

1 2 ... 53 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.