Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 58 ... 191 192
Mats17

Aan de andere kant heeft Sagan aangegeven dat hij de Ronde van Vlaanderen en Paris-Roubaix skipt vanwege de Giro. Daar zou je uit op kunnen maken dat hij de Giro wilt voltooien. Als hij al in zijn hoofd had om na etappe 13 af te stappen, dan had hij misschien nog open gehouden of hij Paris-Roubaix zou rijden.

Laatst gewijzigd
Florian

Met Sagan uit mijn team staat mijn team erg sterk, maar het voelt alsnog raar. Dit wordt misschien wel de 1e keer dat ik Peter niet meeneem in een Scorito spel, tenzij wat nieuwsberichten of iemand op het forum mij van gedachten veranderd :).

Pim96

'@GoldenGoal jij zoekt ook bevestiging dat er meerdere teams zijn zonder Sagan he. Vooruit komt ie: team zonder Sagan en heerlijk AK team, kom maar op Giro.

Wielrennertje

Ik was zelf ook van plan Sagan niet mee te nemen, maar kreeg gek genoeg mijn team dan juist niet rond. Nu ik hem er wel in heb ben ik een heel stuk tevredener met mijn ploegje.

Laatst gewijzigd
Florian

'@Pim96 nee eigenlijk niet, maar alsnog bedankt voor je mening!

J. Bernal

Jezus wat een twijfelaars zitten er op de forum zeg (grapje hoor 😉). Ik zal even zeggen welke grote namen ik voorlopig niet meeneem:
Sagan: Is niet echt in vorm, heeft al een tour gereden wat denk ik in zijn nadeel is, en met Majka in de ploeg gaat Bora denk ik niet weer zoals in de Tour iedereen opofferen voor Sagan
Nibali: Pfff deze is wel lastig om thuis te laten. Mijn chauvinisme laat me vooralsnog voor Kruijswijk kiezen maar misschien dat ik toch nog switch.
Fuglsang: Denk dat hij wel etappes kan pakken maar ik zie hem nog niet zo snel een heel goed klassement rijden. Bovendien heb ik Vlasov al in m'n team.
Viviani: Was compleet uit vorm in de Tour en ik zie geen enkele aanwijzing dat hij in de Giro veel beter gaat zijn. Denk dat ik met Cimolai voor een miljoentje minder een betere puntenpakker heb.
Misschien kan iemand hier me van gedachten laten veranderen?

Guruburu

Goedenavond mede-wielerfanaten,

Na afgelopen weken wat meegelezen te hebben, nu ook maar eens echt wat laten horen van mezelf. Weer heerlijk kunnen puzzelen de afgelopen dagen, maar het valt niet mee zeg! Ik denk dat ik nu een aardige balans heb kunnen vinden in m’n team, maar ben nog niet 100% overtuigd. Voorlopig een vrij karig sprintersteam voor de vlakke ritten (geen Gaviria), maar daardoor wel meer ruimte voor klimmers / AK-renners.
Gezien het parcours voelt dat als de juiste verhouding.

Deze ziet er nu als volgt uit;
- 6 klassementsrenners
- 2 klimmers
- 2 tijdrijders
- 5 sprinters + de Kapper 😃
- 2 aanvallers
- 2 knechten (hopelijk de pareltjes)

Nu proberen er niet meer aan te zitten tot zaterdag..

Ludi

'@arjen ik bedoelde wie je in je 20tal hebt gekozen op het moment dat je wel 7 mensen hebt voor in de bergen maar nog niet 8. Maar was erg cryptisch misschien haha!

arjenzvob

Quote: Misschien kan iemand hier me van gedachten laten veranderen?

Jezus, wat een twijfelaar ben je. (Grapje hoor ;) ).

Florian

'@Arjenzvob +1

J. Bernal

'@arjenzvob Shit, beetje hypocriet van me

ralphhoumes

Valerio Conti of Kangert? (of andere 750k) team is wel in balans dus alle soort is welkom

marconeuvel

Ik heb de naam van CF Hagen nog niet zien passeren. Zijn er mensen die hem overwegen? Vorig jaar toch top 10 Vuelta, maar geen echte puntenpakker. Daar is zijn prijs dan ook naar..

Boasson en Hagen

Nog niet genoemd volgens mij: Lawson Craddock. Gaat in minstens 2 tijdritten top 10 rijden en reed in de Vuelta 3x top 10 uit de vroege vlucht.

marconeuvel

Misschien stom, maar ik weet gewoon echt niet wie de kapper is. Wie helpt?

daanbrkh

Franse sprinter van Isreal

marconeuvel

Ah natuurlijk, logisch nu ik het weet. De kapper stond er dus gewoon al in bij mij!

Ludi

Jawel, ik heb craddock al keer genoemd, toen ie nog geen prijs had, dus zal wel 750k zijn nu? :p

Boasson en Hagen

'@Kj door jou kom ik nu dus die 250k tekort!

embargo

'@Marcel, ik had hem er tot vanavond in, maar heb nu toch besloten die 9e klimmersplek op te gaan vullen met truipunten en die 750k te besteden aan een aanvaller, omdat ik er daar maar 2 van had.

embargo

'@Mats17, volgens mij mag een wielrenner niet andere koersen rijden in de tijd dat de koers waarin hij is uitgestapt nog bezig is.
Dus het zou geen zin hebben om uit te stappen voor Roubaix want die mag hij niet rijden.
(Er zijn wel uitzonderingen, zo kreeg Degenkolb toestemming om een paar x te koersen tijdens de Tour omdat hij tijdens de 1e etappe al was uitgevallen als gevolg van een valpartij.
Maar gewoon uitstappen om iets anders te gaan rijden kan volgens mij niet

Lo Zar

Haig of L.Hamilton.. wie is laatste man?

marconeuvel

'@Lo Zar laatste man neig ik toch licht naar Yates.

Andross

Na veel gelezen te hebben ook maar een account aangemaakt. Had de afgelopen week teveel kopmannen / klimmers in mijn team zitten vanwege een trauma waarin er 4 daar uitstapten / niet presteerden. Nu toch maar Almeida weggelaten om met 9 klimmers verder te gaan en voldoende truipunten mochten er nog mensen wegvallen.

Nu heb ik wat meer te besteden voor de sprinters waar ik in eerste instantie niet teveel aan wilde besteden. Daardoor toch Ballerini meegenomen. Ik heb nog een half miljoen waarmee ik eventueel Gaviria kan upgraden naar Demare. In wie van die twee hebben jullie meer vertrouwen om punten te scoren en het einde van de koers te halen?

Jofferde

Door het interview met Sagan overweeg ik nu sterk om Gaviria mee te nemen ipv Sagan. Maarja Sagan kun je wel vaker opstellen...

1 2 ... 58 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.