Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 57 ... 191 192
danusz1986

'@Pim

De mensen die Matthews en Sagan hebben hebben waarschijnlijk niet Ballerini? Tenminste een beetje overkil als je ook nog vlakke sprinters meewilt zoals een Demare, Gaviria. Of natuurlijk kan het ook 1 topper op het vlak en 2 toppers op de heuvel en extra heuvelsprinter.

Vic413

Denk dat Kruijswijk in normale omstandigheden meer punten pakt dan Majka en Kelderman, maar we weten natuurlijk niet wat zijn huidig vormpeil is.

Rawolf

Mijn sterkhouders zijn 4x DQS 3x Sunweb. UAE, Ineos, Mitchelton en Bora vormen tweetallen. Van de AG2R hype trein ben ik afgestapt, nog eentje

danusz1986

'@Vic

En hij is ook veel duurder dan die 2. En Kruijswijk moet het waarschijnlijk van de 3e week hebben.

Pim96

'@Daan Sluit ik me eigenlijk wel bij aan. Ik heb inderdaad ook maar 2 van de 3, omdat ik ook nog pure sprinter wilde. Al kunnen ze alle 3 ook prima top 5 rijden in de vlakke sprint natuurlijk.

Rawolf

Ik weet niet waar jullie al dat geld laten maar je kan toch prima Matthews + Sagan + Demare + Ballerini meenemen?

danusz1986

'@Rawolf

Niet als je al 29 miljoen in je klimteam heb zitten haha.

Of ik moet de 14 + 6 tactiek hanteren.

Laatst gewijzigd
Ludi

Nasibal met de woordgrappen, eerst kappen, nu conti, ayyy goed bezig

Jori

Youri ijskoud Oomen dus afschrijven in zijn tips, maar in de voorbeschouwing algemeen klassement Oomen wel meenemen? Lekker dan :p

arjenzvob

Ik vind het vlees noch visconti

Ludi

Alles voor de views :p

Rare vraag misschien, maar wie is jullie 8e klimpick (inclusief bergaanvallers)? Daar loopt mijn beslisboom nu even vast en ben benieuwd naar jullie beslisboom rond die beslissing. En de hoeveelste beslissing in totaal is de beslissing voor klimmer 8? Of heb je die niet?

Ludi

Om zelf antwoord te geven, bij mij gaat die keus van nibali tot en met pernsteiner. Dat is nog eens extreem :p

Florian

'@KJ Hekje

arjenzvob

'@Kj tegen de tijd dat er echt geklommen gaat worden, etappe 3 buiten beschouwing gelaten of zelfs dan al, vul ik het aan met de paarse trui denk ik.

Harderijder

Ik heb nu eens wat etappes ingevuld en merk dat ik de tijdrit aardig kan vullen (kan beter), de heuveletappes/aanvallers kunnen beter (maar teveel aanvallers zijn zonde), bergetappes met twee aanvallers erbij goed rond kom en in de sprints op 7 renners kom die ik er wel in kan klikken.

Ben op gevoel niet tevreden met mijn team, maar toch vind ik dit best aardig.

Ludi

Arjen akkoord voor plek 9 maar 8 lijkt me lastiger. Risicovol!

Florian

Peter Sagan mag wel eens gaan aangeven wat zijn ideeën zijn voor de Giro!

danusz1986

Ik heb zo'n gevoel dat ie tegen gaan vallen of het wel best vind en gewoon afstapt ergens in de 2/3 week.

Vic413

'@GoldenGoal
Gazzetta dello sport. Had onze slovaakse beer nog nooit vlot zien praten. Voor alles een eerste keer.

Wielrennertje

'@GoldenGoal Vandaag is er wel een interview met hem online verschenen. Hij geeft aan vooral voor een ritzege te gaan en de puntentrui is geen direct doel, maar kijkt hij daarbij nog even aan hoe het gaat...

Jasperdewaal11

https://www.indeleiderstrui.nl/giro-ditalia/314077/wat-heeft-sagan-gedaan-tussen-de-tour-en-giro-niet-hard-getraind-vooral-gerust

Dit antwoord op je sagan kwestie? ;)

Florian

Ik neem aan dat iedereen dan de 'gok' Sagan niet neemt :)

harrytalen

Worstel nog met Astana zowel Fuglsang als Vlasov lijken in bloedvorm (rest van team incl lopez lijkt me ook geen beroerde support). Heb nu Vlasov (Ivm jongerentrui), maar twijfel of ik Fuglsang niet liever wil, kan eigenlijk niet kiezen. Geen van de twee met zo’n team voelt niet goed, maar om nu majka thuis te laten voor 2 Astana kopmannen is ook nogal wat.

arjenzvob

Oke @Kj dan begreep ik je even verkeerd. Ik heb 8 man die meedoen voor het klassement, en ook wat aanvallers voor de bergen en dus ook nog de paarse trui. Keuze genoeg. Op een gegeven moment ook teamgenoten Thomas, want hem verwacht ik in de roze trui.

embargo

Pff, nu weet ik helemaal niet meer of ik Sagan mee moet nemen

1 2 ... 57 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.