Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 56 ... 191 192
daandej

IK zit beetje in twijfel tussen battaglin of kangert wat zouden jullie kiezen battaglin kan goed aankomen in etappes maar kangert miss top 10 rijden

madeinstars

Kangert gaat toch, zelfs in dit veld, never nooit top 10 rijden?

Rawolf

Mag ik je herinneren aan Tanel Kangert Giro 2017?

arjenzvob

'@Rawolf: aandelen van de fanclub "Kangert"? Iedere post grijp je aan zijn keuze te promoten haha! Het zou kunnen, maar jij bent wel heel erg overtuigd. Op basis van wat?

Kip

2017 zo te lezen 😆

madeinstars

DNF in 2017... Toen stond ie weliswaar 7e, maar moest het echte werk nog beginnen.

Aan de andere kant, veel mensen hebben ook Kruijswijk op basis van 2016, dus wat dat betreft kan het best.

Laatst gewijzigd
danusz1986

volgens het algoritme wel in de top 10 haha

https://wielerorakel.nl/2020/09/30/giro-ditalia-2020-voorspelling-algemeen-klassement-parcours/

Pim96

Mooi toch die overtuiging. Je moet ook zeker achter je keuzes staan. Kangert kan best aardig bergop, maar niet zo'n puntenpakker. Ik sla hem wel over, maar snap de overweging.

Dit jaar mooie tips hoor van Wielerflits. Zou toch mooi zijn als Youri zich ook een keer kwam mengen in de discussies op dit forum. Zeker paar renners die ik heb overwogen of in mijn team heb. Toch jammer dat renners als Hindley en Barbier daardoor nu door een groter publiek (naast dit forum natuurlijk) wordt gekozen.

Narvaez lang in mijn team gehad, maar past nu niet meer helaas. Kan aardig aankomen. Twijfel alleen bij sky/ineos over de vrijheid die zo iemand krijgt.

daandej

En brambilla zou die vrijheid krijgen om te punchen ?

Rawolf

Kangert in de top 10 zou gewoon heel logisch zijn, in 2017 leek hij op weg naar een comfortabele plek in de top 10 tot hij viel en ik geloof z'n elleboog brak. Einde seizoen.

Op die ene Giro 2017 na heeft hij nooit meer een grote ronde in een vrije rol gereden.

Teeke_de_Kapper

laatst in de kapsalon:
Davide C:"knippen en scheren aub"
Rudy B: "alleen als jij mijn leadout in het vlakke bent, ok?"
Davide C: "Ok, maar dan moet jij mij in de heuvels helpen!"
Rudy B: "Deal!"
Davide C: "Vooruit jongen... inzepen!!"

Jofferde

'@arjen thanks!
@nasibal ik denk ook Dennis

Maar ik twijfel dus tussen Kruijswijk + McNulty of Majka + Dennis/Ciccone

Gouden tip is welkom

Pim96

Kruiswijk onzekerder dan majka. Mcnulty onzekerder dan Dennis

Primavoormij

Gouden tip: Kruijswijk + McNulty

madeinstars

Almeida + Ballerini of Knox + Gaviria?

Landeirovic

Heeft iemand Rubio?

Kip

Almeida + Ballerini!

Primavoormij

Knox + Gaviria

arjenzvob

4x DQS, 3x UAE en 3x Ineos nu.... En het ziet er nog goed uit ook!
Wat is procyclingstats toch goud he! Ik nam toen Visconti bijna, maar uiteindelijk degene die waarschijnlijk minder goed zwemt. Voelt zich wel als een vis in het water op dit parcours.

Laatst gewijzigd
La Primavera

4x DQS en 4x UAE hier

nasibal

'@DerMeister

Ik zou persoonlijk het vraagstuk als volgt aanvliegen:

Eerst zou ik kijken of Kruijswijk in z'n eentje evenveel punten zou kunnen halen als Majka + Dennis/Ciccone. Zo ja dan is de keuze makkelijk. Mcnulty komt er dan als bonus bovenop.

Zonee, dan is de vraag hoeveel punten Kuijswijk in jouw beleving minder gaat halen dan Majka + Dennis/Ciccone. Deze punten zal met Mcnulty dan sowieso goed moeten maken om het uberhaupt gelijkt te trekken. Maar als het gelijk is, is de Kruijswijk + Mcnulty alleen maar interessanter dan het alternatief als Mcnulty bovenop de punten die hij al moest halen nog voldoende ruimte naar boven heeft. Zo niet, dan kan je mogelijk beter voor de 'zekerheid' gaan, omdat de onzekerheid in dat geval geen potentiele meerwaarde heeft.

Pim96

Zie opeens allemaal pareltjes die gewoon niet passen in mijn team. Team staat ondertussen namelijk als een huis.

Kan ik niet een deal met iemand maken? dat zij de helft van mijn pareltjes neemt en ik de andere helft? Kan ik achteraf tenminste zeggen dat ik ze wel had gezien! Pm pm!

Alle koppeltjes vragen zijn lastig zo te benoemen. Helemaal afhankelijk van de rest van het team. Almeida is een beetje Fomo door goede voorbereiding en kanshebber wit. Kans dat hij teleurstelt is echter ook best aanwezig. Knox kan je denk ik wel top 15 verwachten. Gaviria en Ballerini kunnen allebei sprinten. Ballerini handig als je nog iemand zoekt voor lastigere aankomsten.

daandej

Battaglin zou die wat kunnen uitrichten of zouden ze voor Bilbao rijden

nasibal

'@Arjen

Tja, uiteindelijk is Visconti natuurlijk gewoon Conti met wat extra's, maar dan wel voor minder geld. De vraag is of je er van houdt.

(Overigens gaat deze opmerking zonder de woordgrappen ook gewoon op, denk ik)

danusz1986

2 DQS en 1x UAE momenteel. Zo kan het ook)

1 2 ... 56 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.