Mooi toch die overtuiging. Je moet ook zeker achter je keuzes staan. Kangert kan best aardig bergop, maar niet zo'n puntenpakker. Ik sla hem wel over, maar snap de overweging.
Dit jaar mooie tips hoor van Wielerflits. Zou toch mooi zijn als Youri zich ook een keer kwam mengen in de discussies op dit forum. Zeker paar renners die ik heb overwogen of in mijn team heb. Toch jammer dat renners als Hindley en Barbier daardoor nu door een groter publiek (naast dit forum natuurlijk) wordt gekozen.
Narvaez lang in mijn team gehad, maar past nu niet meer helaas. Kan aardig aankomen. Twijfel alleen bij sky/ineos over de vrijheid die zo iemand krijgt.
'@DerMeister
Ik zou persoonlijk het vraagstuk als volgt aanvliegen:
Eerst zou ik kijken of Kruijswijk in z'n eentje evenveel punten zou kunnen halen als Majka + Dennis/Ciccone. Zo ja dan is de keuze makkelijk. Mcnulty komt er dan als bonus bovenop.
Zonee, dan is de vraag hoeveel punten Kuijswijk in jouw beleving minder gaat halen dan Majka + Dennis/Ciccone. Deze punten zal met Mcnulty dan sowieso goed moeten maken om het uberhaupt gelijkt te trekken. Maar als het gelijk is, is de Kruijswijk + Mcnulty alleen maar interessanter dan het alternatief als Mcnulty bovenop de punten die hij al moest halen nog voldoende ruimte naar boven heeft. Zo niet, dan kan je mogelijk beter voor de 'zekerheid' gaan, omdat de onzekerheid in dat geval geen potentiele meerwaarde heeft.
Zie opeens allemaal pareltjes die gewoon niet passen in mijn team. Team staat ondertussen namelijk als een huis.
Kan ik niet een deal met iemand maken? dat zij de helft van mijn pareltjes neemt en ik de andere helft? Kan ik achteraf tenminste zeggen dat ik ze wel had gezien! Pm pm!
Alle koppeltjes vragen zijn lastig zo te benoemen. Helemaal afhankelijk van de rest van het team. Almeida is een beetje Fomo door goede voorbereiding en kanshebber wit. Kans dat hij teleurstelt is echter ook best aanwezig. Knox kan je denk ik wel top 15 verwachten. Gaviria en Ballerini kunnen allebei sprinten. Ballerini handig als je nog iemand zoekt voor lastigere aankomsten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.