Ik twijfel nog tussen Guerreiro of Kangert. Ruben zijn zwakke tijdrit zit me wat dwars maar intrinsiek de betere klimmer van de 2 en bij Tanel is het enige positieve gevoel dat ik heb zijn tijdrit, denk dat hij wat op de terugweg is en de drive niet meer heeft om te blijven aanklampen.
Ik neig toch eerder naar Guerreiro omdat hij vaker hoger zal eindigen dan Kangert.
Wat denken jullie over deze 2 heren?
Geen bron, maar wel wat 'feiten' waaruit 1+1 is 3 zou kunnen volgen:
- Kelderman en Oomen zitten natuurlijk een beetje op een 'zijspoor' bij Sunweb. Met het verschil tussen die 2 dat je als je kelderman in zo'n samenstelling meeneemt naar een grote ronde je hem eigenlijk geen knecht kan maken. Oomen wel
- Sunweb heeft heel duidelijk aangegeven een hele heldere visie te hebben: bouwen met jonge talenten voor de toekomst. Oomen valt hier gewoon niet onder.
Hindsight is 20/20 zeggen ze, en ik 'bedenk' dit allemaal ook pas nadat Youri me aan het denken heeft gezet, maar uiteindelijk kan je afvragen waarom ze een vertrekkende Oomen 2e man zouden maken achter Kelderman als je met Hindley een jong talent voor de toekomst hebt die niet per definitie onder doet voor Oomen. Volkomen onlogisch zou ik het dus helemaal niet vinden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.