Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 67 ... 191 192
Svnijen

Grote kans dat Niels weer buiten het hippie podium valt

Chef83

Waarom zie ik zoveel hindley voorbij komen hij is toch niet het klassements van sunweb dat is toch wilco dan kan je beter claudia nemen lijkt mij of laat ik me nou toch om praten ? .

Team wat vinden we ervan ?of hebben mensen er weer wat op klagen ?πŸ˜…πŸ˜πŸ˜πŸ˜€ waren weer leuke dagen puzzelen boys veel geluk allen .

Chef83

Thomas
Yates
Majka
Fuglsang
Kelderman
Vlasov
Haig
Kangert
ClaudiaπŸ˜€

Masnada
Ulissi

Ganna
Dennis

Narvaez

Sagan
Demare
Matthews
Ballerini
Vendrame
Kapper.

Barrygoal

Ben alweer 2 weken ah puzzelen en heb nog 750.000 over voor me laatste renner. Vooral eerste rit kan ik nog wel een tijdrijder gebruiken. Had affini in overweging maar die zie ik niet bij de eerste 15 eindigen. Daarom neig ik naar Narvaez of Swift voor de 17 truipunten.

Ik zie narvaez vaker voorbij komen en hij heeft ook aardige punch in huis, maar wordt er verwacht dat hij nog aantal keren voor eigen succes mag gaan.
En swift, zal die sprinten? Ben bang dat ze in t gareel moeten

Andere tips voor de laatste 750.000?

kevinraar

gaat swift mee sprinten of niet zo ja doe ik hem erin voor richeze

Laatst gewijzigd
Aardappel

Almeida of Kelderman?

Voordeel Almeida is natuurlijk eventuele jongeren trui.
Kelderman heeft dan weer betere tijdrit.

Iemand die zijn of haar licht hierover wilt schijnen?

Daan Brakenhoff

Almeida heeft voor mij een beetje de potentie die Pogacar vorig jaar vuelta had. Enorm talent alleen nog nooit eerder een grote ronde gereden maar wel gelijk een aardige prijs op scorito.

Jofferde

'@Chef83 heb jij nu een team zonder Hindley? 😜

Jofferde

'@Barrygoal... Cerny, Hagen of Affini

RIVERHOUSE

'@MarcelMerckx @Laurenesi

Bedankt voor jullie reacties. Gaan nog effe door met puzzelen..

madeks

'@MarcelMerckx
Zelf heb ik nu knoxx in plaats van konrad en het budget gebruikt om van ballerini Viviani te maken. Heb pcs er nog eens op na geslagen en Konrad haalt echt helemaal geen resultaten als hij een kopman heeft. Vorig jaar in de tour met Buchmann bijvoorbeeld. En dan heb je ook nog Sagan erbij die waarschijnlijk wordt uitgespeeld in de punchetappes waardoor Konrad daar ook niet knechten

marconeuvel

'@madeks, je hebt gelijk, maar van Knox ben ik ook niet overtuigd. Dat lijkt me een aanklamper die voor de Almeida/Meintjes award gaat.

madeinstars

Begin ook steeds meer te twijfelen om Bilbao op te nemen. Is echt iemand die in de tijdritten goed kan zijn, uit een ontsnapping daadwerkelijk kan winnen en bovendien redelijk goed kan aankomen in punchetappes. Alleen die stomme tour in de benen...

Jasperdewaal11

'@madeks echter word konrad nu uitgespeeld als iets belangrijker. Dit is de belangrijkste wedstrijd van het jaar voor hem, zegt ie zelf doe er je voordeel mee ;)

madeinstars

'@jasper maar denk je echt dat als Majka het even zwaar heeft ergens in de eerste week, dat ze dan niet Konrad laten wachten?

Berend

Ik heb een leuk team zonder Sagan weten te bouwen...
Maar weet nog niet of ik het aandurf haha!

Heb nu 6x AK, 2x Klim, 2x Tijdrijder, 4x Sprinter, 4x Knecht.
Bij die knechten 2 sprinters en 2 heuvelaanvallers.

Sagan er weer in zou waarschijnlijk betekenen dat ik Nibali verlies. Lastig!

Laurenesi

Ik ben inmiddels ook bij mijn laatste hersenkrakers. Mijn team staat sterk met een bovengemiddeld aantal topsprinters.

Verder hanteert Team Laurenineos dit jaar de regel dat als een renner in Frankrijk hebt proberen te stunten dat je dat terug zult zien bij de Giro punten. Uiteraard is er geen sprake van een goede regel, als er geen uitzondering is die deze regel bevestigt.

De ploegleider staat alleen nog voor een laatste dilemma. Gaan Knox, Claudia en Felline mee of wordt het toch een combinatie van Kangert, Hindley en Cerny.

Knox heeft een hoger plafond dan Kangert en daar zie ik een realistischer scenario van teampunten. Kangert heeft nog wel een eens een uitschieter in een ITT en hoeft natuurlijk ook minder punten te pakken.

Claudia en Hindley zijn voor mij inwisselbaar. Bij Hindley zie ik nog wel eerder teampunten voor Bling, maar waarschijnlijk heb ik hem in die etappes toch niet nodig. Daarnaast heb ik na de loftuitingen op dit forum toch een beetje FOMO. De vorige keer dat ik dacht dat een grote ronde te vroeg kwam voor een Sunweb talent, heb ik daar enorm van gebaald... Misschieten heb ik hier zelf het antwoord al gegeven haha.

Felline lijkt mij een ultieme darkhorse. Wellicht zijn zijn resultaten van wat langer terug, maar zonder Aranburu is hij toch wel degene die iets moet proberen bij een aankomst. Daarnaast liggen er truipunten voor het oprapen. Aan de andere kant is Cerny naast matig voetballer wel lekker veelzijdig inzetbaar op de fiets.

Helaas is mijn glazen bol kapot gevallen, dus deze afweging moet op gevoel. Als iemand van jullie nog een glazen bol over heeft of gewoon een bovengemiddeld sterk gevoel bij een van deze namen, hoor ik het graag.

Ongeacht de keuze is de balans naar mijn idee goed, dus dat is geen afweging meer :)

Jasperdewaal11

'@madein als konrad er goed voorstaat zouden ze dat niet doen lijkt me. Anders heeft met 2 troeven spelen niet zoveel zin.

madeinstars

Dat is waar... maar waar was Konrad dan in de Tirreno? Argh!

daandej

Lonardi of kangert kiezen wie zou de meeste punten pakken ?

S. Dauert

Kangert, duidelijk.

zomaareens

Felline of mcnulty? Felline twijfel of ie mag sprinten, mcnulty twijfel over vorm. Wie gaat er meeste punten voor me halen?

Laurenesi

Die heeft recent behoorlijke goede sprints gereden idd en verder heeft EF geen sprinters mee. Lijkt me een zekerheidje!

Chef83

De sprinters staan bij de bookies hoger aangeschreven dan de keldermans fuglsangs en de yates enz maar waarom ?

En de laatste horde word het claudia of hindley ?

Cascoigne

'@Laurenesi heb een beetje FOMO met Felline. Maar die heeft echt nog niets gepresteerd dit jaar (Pantani award daargelaten). Toch maar Hindley, hoewel ik liever een knechtje met een punch zou hebben...

1 2 ... 67 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.