Waarom zie ik zoveel hindley voorbij komen hij is toch niet het klassements van sunweb dat is toch wilco dan kan je beter claudia nemen lijkt mij of laat ik me nou toch om praten ? .
Team wat vinden we ervan ?of hebben mensen er weer wat op klagen ?😅😁😁😀 waren weer leuke dagen puzzelen boys veel geluk allen .
Ben alweer 2 weken ah puzzelen en heb nog 750.000 over voor me laatste renner. Vooral eerste rit kan ik nog wel een tijdrijder gebruiken. Had affini in overweging maar die zie ik niet bij de eerste 15 eindigen. Daarom neig ik naar Narvaez of Swift voor de 17 truipunten.
Ik zie narvaez vaker voorbij komen en hij heeft ook aardige punch in huis, maar wordt er verwacht dat hij nog aantal keren voor eigen succes mag gaan.
En swift, zal die sprinten? Ben bang dat ze in t gareel moeten
Andere tips voor de laatste 750.000?
'@MarcelMerckx
Zelf heb ik nu knoxx in plaats van konrad en het budget gebruikt om van ballerini Viviani te maken. Heb pcs er nog eens op na geslagen en Konrad haalt echt helemaal geen resultaten als hij een kopman heeft. Vorig jaar in de tour met Buchmann bijvoorbeeld. En dan heb je ook nog Sagan erbij die waarschijnlijk wordt uitgespeeld in de punchetappes waardoor Konrad daar ook niet knechten
Ik ben inmiddels ook bij mijn laatste hersenkrakers. Mijn team staat sterk met een bovengemiddeld aantal topsprinters.
Verder hanteert Team Laurenineos dit jaar de regel dat als een renner in Frankrijk hebt proberen te stunten dat je dat terug zult zien bij de Giro punten. Uiteraard is er geen sprake van een goede regel, als er geen uitzondering is die deze regel bevestigt.
De ploegleider staat alleen nog voor een laatste dilemma. Gaan Knox, Claudia en Felline mee of wordt het toch een combinatie van Kangert, Hindley en Cerny.
Knox heeft een hoger plafond dan Kangert en daar zie ik een realistischer scenario van teampunten. Kangert heeft nog wel een eens een uitschieter in een ITT en hoeft natuurlijk ook minder punten te pakken.
Claudia en Hindley zijn voor mij inwisselbaar. Bij Hindley zie ik nog wel eerder teampunten voor Bling, maar waarschijnlijk heb ik hem in die etappes toch niet nodig. Daarnaast heb ik na de loftuitingen op dit forum toch een beetje FOMO. De vorige keer dat ik dacht dat een grote ronde te vroeg kwam voor een Sunweb talent, heb ik daar enorm van gebaald... Misschieten heb ik hier zelf het antwoord al gegeven haha.
Felline lijkt mij een ultieme darkhorse. Wellicht zijn zijn resultaten van wat langer terug, maar zonder Aranburu is hij toch wel degene die iets moet proberen bij een aankomst. Daarnaast liggen er truipunten voor het oprapen. Aan de andere kant is Cerny naast matig voetballer wel lekker veelzijdig inzetbaar op de fiets.
Helaas is mijn glazen bol kapot gevallen, dus deze afweging moet op gevoel. Als iemand van jullie nog een glazen bol over heeft of gewoon een bovengemiddeld sterk gevoel bij een van deze namen, hoor ik het graag.
Ongeacht de keuze is de balans naar mijn idee goed, dus dat is geen afweging meer :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.