Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 66 ... 191 192
martijnl

Van welke renner verwachten jullie meer: Geoghegan Hart of J Haig?

JapieJapo

'@ Andros

Aangezien morgen een groot gedeelte afdaling is zou ik eerder Nibali opstellen dan Kelderman. Je zou het vanwege zijn achternaam misschien niet denken maar WIlco daalt een stukkie minder dan Nibali.

madeks

Laatste twijfelgeval uit mijn team is Konrad. Kan een goed klassement rijden en kan goed punchen. Echter blijkt uit het verleden dat hij vaak knecht als er een andere kopman aanwezig is, en daarbij ook helemaal niet voor eigen kans gaat. Ik kan hem uit mijn team halen maar ik zie niemand met dezelfde kwaliteiten van zijn prijs. De andere opties die ik overweeg zijn Haig en Hart alleen hebben die natuurlijk ook een kopman. Of toch ergens geld weg sprokkelen voor Ciccone. Erg lastig allemaal :P

La Primavera

Mensen, de afdaling morgen in de tijdrit bevat twee haarspeldbochten en is verder in de meest rechte lijn die je maar kan bedenken. Het is geen tijdrit op techniek maar op de grote plaat.

nasibal

Bois, voor iedereen die last-minute twijfels heeft: Kaats Nibali er uit en je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon!

arjenzvob

Affiniteitrijden. Moet goedkomen dus!

Lance Beenstrong

Nasibal, ik ben nog wel benieuwd naar jouw zekere aanvallers zoals je Alaphilippe in de tour classificeerde. Er liggen deze giro best wel wat kansen voor aanvallers, echter zie ik ook echt 25 man die als ze goed zijn uit de aanval 5x top-20 kunnen eindigen. Zulke mannen moet je er eigenlijk maar 1/2 van hebben omdat je ze anders toch verkeerd opstelt. Visconti is inderdaad zo'n naam, ben benieuwd wie bij jou daarvoor de aangewezen mannen zijn?

Guruburu

Last minute wijziging: Affini en Knox OUT, Cerny en Haig IN.

Cerny acht ik net wat beter in de tijdrit en kan eventueel nog een top 20 in de sprint rijden. Affini had als voordeel eventuele teampunten voor Yates, maar daarvoor in de plaats nu dus Haig. Knox heb ik lang over getwijfeld, maar Haig zijn resultaten dit jaar zijn redelijk vergelijkbaar met die van Knox. Knox heeft wel als voordeel nog voor de witte trui punten te gaan, maar ik denk niet voor de bovenste plekken.

Nu echt er van afblijven tot morgenmiddag, zal niet meevallen..

Florian

Nasibal is wel een echte celebrity geworden in dit forum 😉. Je hebt het er maar druk mee haha.

Masterw

Cerny levert naast de tijdrit nagenoeg niks op, in een sprint misschien plek 15-20 kan je net zo goed voor trui punten gaan.
Eens, voor tijdrit een leuke, maar daarnaast niks denk.
Affini eventueel juist als bonus eindafrekening voor yates.
En Jep das ook niet zeker echter is dat voor mij de afweging om juist voor affini te gaan.
:-)

ivo001

'@laprimavera

Kans dus dat zelfs Zakarin nog een acceptabele tijd neer gaat zetten!

Ik kan wel merken dat de dagjesmensen het forum nu ook weer gevonden hebben daags voor de deadline, met de klassieke A of B vragen.

Guruburu

'@Masterw: Voor truipunten Yates heb ik dan juist Haig.

Lo Zar

Op het wk reed affini 1km p/u rapper dan cerny
Of zegt dit niet zo veel?

nasibal

'@Lance Beenstrong

Je hebt 3 soorten aanvallers m.i.

1)Aanvallers die 1 a 2x per ronde meezitten maar dan ook echt meedoen voor een uitslag
2)Aanvallers die 83x per ronde meeziten en meedoen voor een uitslag
3) Aanvallers die 83x per ronde zitten, maar slechts als de sterren goed staan ook echt rijden voor een uitslag.

Eigenlijk alleen groep 2 vind ik interessant en moet je inderdaad 1 a 2 mannen uit mee hebben. Die groep is opzichzelf ook nog onder te verdelen in jongens die het van de wat vlakkere/heuvelachtige overgangsetappes moeten hebben (Stuyven), Jongens die het alleen tegen een berg op kunnen (De Marchi's) en jongens die beide kunnen (Alaphilippes). Het laat zich raden welke subgroep daar weer het interessantst van is.

Ik ben het met je eens dat er zo 25 man zijn die vanuit een aanval een uitslag kunnen rijden, maar niet dat ze allemaal in groep 2 zitten. Vervolgens heb je dus ook nog eens die onderverdeling. Visconti is dan zoals gezegd inderdaad een mooie naam. Masnada durf ik op dit forum ook nog wel te noemen zonder bang te zijn iets weg te geven. Fabbro zou het kunnen zijn, maar zit nog veel onzekerheid omheen. Guerreiro had ik in de Vuelta vorig jaar succesvol in die rol, maar of hij dat weer gaat doen is een 2e. Overige eventuele namen hou ik nog even voor me ;)

KV

Hij reed vooral 45 sec rapper. Dat zegt al meer.

shyguy

Toch Peter eruit geknikkerd voor Cimolai en een upgrade in het AK team.

marconeuvel

Na de posts van kevin dan ook maar Thomas eruit gegooid!

Verder is dit nu mijn verdeling. Ben benieuwd naar jullie verdelingen, zonder meteen het team prijs te geven?
Klassementsrenner 5 € 22.000.000
Klimmer 5 € 7.000.000
Tijdrijder 2 € 3.000.000
Aanvaller 2 € 2.500.000
Sprinter 5 € 14.000.000
Knecht 1 € 500.000

Andross

High risk, high gain. Ik heb zelf mijn team redelijk om Thomas heen gebouwd, maar ik heb bewondering voor de keuze om hem thuis te laten. Stel dat hij niet presteert nestel je jezelf gelijk in de top.

Klassementsrenner 7 € 28.500.000
Klimmer 2 € 2.000.000
Tijdrijder 2 € 2.250.000
Aanvaller 2 € 2.500.000
Sprinter 5 € 12.500.000
Knecht 2 € 1.250.000

Ik zit zelf redelijk zwak in de sprinters en dan met name het echte vlakke maar ik hoop dat goed te maken met de vele bergritten.

Jommelb

'@ Prima voor mij thanks! Ik twijfel nog even, heeft wel het voordeel van de twijfel.

Nog mensen die renners als Brambilla, Battaglin meenemen? Wel veel etappes waar ze in theorie zouden kunnen scoren. Maar misschien zijn deze mannen ook vergane glorie? (Ben geen hele intensieve volger)

Zadelpen

Ikke Jommel.

Heb er niet veel aan gedaan. Eens kijken hoe dat gaat. Vergane glorie, dat past wel bij team Zadelpen.

marconeuvel

Laatste twijfelgeval uit mijn team is Konrad. Kan een goed klassement rijden en kan goed punchen. Echter blijkt uit het verleden dat hij vaak knecht als er een andere kopman aanwezig is, en daarbij ook helemaal niet voor eigen kans gaat.

Ik heb hetzelfde. Persoonlijk vind ik hem wel een leuke renner, waardoor ik zo iemand er al snel in klik. Alternatieven zijn Zakarin, Bilbao, Pozzo of Oomen/Haig/Hart (goedkoper).

Zal Hart de laatste man voor Thomas zijn en in dit veld daardoor misschien ook top 15 rijden?

Laatst gewijzigd
De Coltrui

'@ Dauert. Klopt, maar mijn team ben ik nu wel tevreden over. Ik hoop over 3 weken ook nog....

Volgende week begint de Vuelta puzzel al weer.

RIVERHOUSE

Hey mannen, lees al even mee. Leuke gedachten gaan er over en weer. Maakt het er niet makkelijker op. Niet echt verstand van wielrennen maar vind het scorito wielerspel altijd weer leuk om te spelen. Over tijdrijders gesproken? Niemand die Castroviejo overweegt als goedkoper alternatief voor Dennis?

marconeuvel

'@riverhouse, Castroviejo heeft al wel de Tour gereden, dat zal veel mensen tegenstaan.

Laurenesi

In potentie een goede tijdrijder. Ik geloof alleen niet dat Ineos al zijn renners voluit laat gaan en dan zal hij eerder sneuvelen dan Ganna en Dennis. Verwacht dus alleen teampunten. Daarnaast ook de Tour nog in de benen..

1 2 ... 66 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.