Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 65 ... 191 192
Starlynk

'@Embargo: ik zou ook Cerny verkiezen boven Affini. Cerny moet nog een contract verdienen en slingert zich er sowieso al af en toe tussen in de sprints.. waarschijnlijk eerder voor plekje 10-15, al weet je het maar nooit met dit deelnemersveld.. Affini heeft buiten de tijdritten alleen maar potentiële teampunten voor Yates

Rije Rudy

In hoeveel ritten kan Ulissi top 10 rijden volgens jullie?

arjenzvob

Heeft iemand voor mij nog de link voor de forumpoule? Ik heb hem even gemist....

Edit: laat maar. Al gevonden!

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@Rije Rudy Ergens tussen de 0 en 10

piep papje

Ik zit nog erg te twijfelen over Gaviria vs. Demare. Wie vinden jullie gemakkelijker over de heuvels komen?

Rawolf

Mijn cheapos zijn Hindley, Valter en Mcnulty. Heb nog 250k op de bank om te upgraden maar is dat wel upgraden? Cerny heb info on overwogen maar heb al 9 man die top 20 zouden kunnen rijden in die eerste tijdrit.

Ludi

Ik vind die top10ninjas, gasten die nooit in de aanval gaan, nooit op tv komen, nooit op kop rijden en die je ook nooit duidelijk ziet lossen echt grappig. Een soort antiphilippe

Andross

https://www.indeleiderstrui.nl/giro-ditalia/314015/giro-ditalia-ik-ben-vincenzo-nibali-ik-sta-er-altijd-in-de-grote-rondes

De haai heeft er zelf in ieder geval vertrouwen in

Jommelb

Ik zie veel mensen voor Vendrame gaan in de sprints. Zijn jullie er zeker van dat hij zich ook in de massasprints gaat mengen? Ik vind vooral info dat hij voor punchetappes gaat, maar niks over de massasprints. Deed in de Tirreno ook maar half mee.

Ik heb inmiddels 3x 750K en 2x 500K in m'n team staan, toch nog maar even puzzelen.

Ajvenema

Wat moeten we met die sunweb-boys? Kelderman natuurlijk meest logische kopman, maar die ziet zelf Oomen ook graag in het AK blijven, en ondertussen wordt Hindley overal keihard geplugged.... top 3 witte trui?

Pom titcock

Klassementsrenner 6 € 25.000.000
Klimmer 2 € 1.750.000
Tijdrijder 3 € 3.250.000
Aanvaller 2 € 2.500.000
Sprinter 6 € 16.000.000
Knecht 1 € 500.000

te mager in de bergen of wordt dit een bekertje voor team superheldkuijer?

barceman

De eerste tijdrit zal wel gewonnen worden door Ganna, maar wie denken jullie dat de 2e en 3e tijdrit gaat winnen?

kevinraar

mij team voor morgen
yates
kruiswijk
fulsang
majka
kelderman
ganna
dennis
ulissi
matthews

Primavoormij

'@piep Demare
@jommelb niet zeker, ga het er wel op gokken
@ajvenema je kunt ze alle drie prima nemen, lastig te voorspellen
@superheldkuijer geen beker
@barceman Ganna

Florian

'@SUPERHELDKUIJER mijn klassementsteam is na 6 stevige jongens ook redelijk mager hoor... Je bent denk ik ook niet de enige, zeker als je kijkt naar balans.

Daan Brakenhoff

'@Kevin
Geen thomas in je selectie?
Mocht je die wel hebben zou ik hem maar opstellen

kevinraar

ik heb geen thomas

Andross

Welke 3 van deze mannen zien jullie morgen het beste scoren: Nibali, Fugl, Yates, Kelderman en Ulissi. Ik neig naar de laatste 3.

Laatst gewijzigd
João Bicicleta

'@Kevin; verwacht je dat Thomas door het ijs gaat zakken?

nasibal

ik heb geen thomas

Dat vind ik een beetje raar, Kevin.

Cascoigne

De haai kan wel lekker dalen toch.

kevinraar

je weet het nooit wie had van tevoren verwacht dat bernal zo slecht reed vindt hem te duur

Primavoormij

Als hij slecht blijkt te zijn ben je spekkoper!

user26790

'@racemuis Sosa DNS in de giro is al eerder gememoreerd met 0 punten.

nasibal

Daar heb je ook weer helemaal gelijk in Kevin!

1 2 ... 65 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.