Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 69 ... 191 192
cactus

Veel wind morgen!

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Mijn laatste keuze gemaakt knox + hindley ruimen het veld voor Kangert + Affini.

Meer body voor mijn tijdrit team + dat ik kangert verder zie komen dan knox. Hindley zou zomaar een mispeer (ala hirschi) kunnen worden maar dat zien we wel.

raymankapeens

Affini start morgen wel als bijna laatste he, en met de wind is dat een enorm nadeel

DKrikk

'@cactus Dat de wind later op de dag draait van Zuid naar West-Noord-West is juist voordelig voor de late starters. Dat stuk naar het oosten is langer en minder beschut.

La Primavera

Tegen het eind van de tijdrit kan het ook gaan regenen. Gisteren Affini erin gezet voor Bjerg. Wissel nu weer terug vanwege het weer, hopen dat het goed uitpakt.

raymankapeens

Wie is Claudia haha?

zeewolde

Claudia Pechstein alias Hermann "de schermman" Pernsteiner

Ric

Cerny of felline

raymankapeens

hahaha @zeewolde

De Condor van Echt

Paret-Peintre. Heeft net zoveel kans om een goed jongerenklassement te rijden als bijv. Hindley of Cepeda.

Andross

Afgelopen dagen enorm veel gewisseld en nu toch wel blij met het resultaat. Heb geen bijster bijzondere namen, maar wanneer Sagen en Kruijswijk een slechte giro hebben, lopen mijn punten toch al snel op. Dit wordt pas mijn tweede scorito spel en ik geloof dat we die prestatie wel flink kunnen verbeteren. Met 80-90% zou ik al erg tevreden zijn, dus het hoeft allemaal niet perfect te zijn.

Allemaal veel succes komende weken en ik laat de 99.9% scores aan jullie over!

embargo

Maar als vroege renners morgen het voordeel hebben, wordt Campenaerts dan geen musthave?

gerben0808

'@vevie, Majka werd vorige Giro inderdaad 6e maar Konrad werd in de Giro van 2018 7e. Niet hetzelfde jaar dus. Je punt blijft in mijn ogen wel staan, ik denk niet dat ze konrad laten knechten voor Majka.

user27296

Wat denken we van Mcnulty, is nog jong heeft een tijdrit in de benen kan degelijk klimmen, kan die misschien verassen?

raymankapeens

Neemt iemand de sprinter die wel sprinter is maar niet in het lijstje staat?

S. Dauert

'@Stijn. Ja. Die kan zeker gaan verrassen!
@Wielerliefhebber Ik niet.
@Tony Het kan best andersom zijn. Ik denk zelfs dat Fabbro een Froompje>Wiggins kan doen.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Dr zijn toch allerlei lui die sprinter zijn maar niet tussen de sprinters staan?

embargo

Op wie doel je? @wielerliefhebber

raymankapeens

Als je hem in je team klikt staat er echt sprinter niet knecht ;-)

Ludi

De sprinter zonder sprintsterren? Das toch grappig he

raymankapeens

Die ja haha

Nul verstand

Demare opstellen in de openingstijdrit? Het gaat morgen voornamelijk naar beneden.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Goeie vraag want Rohan Dennis zorgt ervoor dat ik niet en Demare en Gaviria kan nemen denk ik

EDIT: NULVERSTAND ik reageerde op je eerste post voor je edit haha.
Er stond toch echt iets of demare of gaviria eerder aan meesprinten zou toekomen op zwaardere etappes toch?

En zouden jullie Narváez of Hart nemen? Of toch de kleine kans op Swift die meesprint

Laatst gewijzigd
embargo

'@wielerliefhebber,
Die sprinter zonder sterren staat er bij mij niet in.

En Narvaez of Hart hangt er natuurlijk puur vanaf hoe je bergteam staat.
Er vanuitgaande dat Hart dat laatste man van Thomas is denk ik dat die wel wat punten op gaat leveren.
Als je daar al zat man heb kan je voor Narvaez gaan, dan heb je ook nog 250k voor een upgrade over

JapieJapo

Een hele week gepuzzeld zonder Sagan erin... het grootste probleem is dat er geen sprintertje van 1 of 1.5 miljoen bij zit.

Ondanks dat ik hem te duur vind (hij te duur is...), is mijn team veel meer in balans met Sagan.

Nu ff nachtje over slapen en morgen rustig mijn geweldige team bekijken.

1 2 ... 69 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.