Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 70 ... 191 192
S. Dauert

'@Nulverstand https://tinyurl.com/y384jzlv

Zadelpen

Wij hebben denk het meest voorspelbaar en saaie 20tal ooit. Er is werkelijk waar niet één opwindende keuze te bespeuren. En kom maar niet verder dan dit. De meeste roering zal ontstaan door namen die niet gekozen zijn.

Vind ik ook altijd jammer, als je met zo een team aan komt zetten. Met zo een Hirshi-achtige. Als je die hebt, dat maakt het spel leuker vind ik. Voelt ook beter, zo van, dat had ik toch mooi gezien en aangedurfd.

Nou, als je iets moois wilt zien deze Giro, dan moet je niet bij team Zadelpen zijn. Het wordt een hele lelijke, degelijke overwinning. Het is hoe het is.

Jofferde

De laatste kwestie: Vendrame of Lonardi?
Wie zien jullie meer punten pakken?

Ik heb zelf werkelijk geen idee

La Primavera

'@S. Dauert Kijk die namen man, nogal logisch dat hij top 3 rijdt in die ITT.. zijn beste resultaat in een tijdrit in een World Tour koers is 12e in een echte proloog in de Tirreno. Verder is het allemaal niet veel qua tijdrit resultaten. Deze tijdrit is ook al 2x zo lang.

@Zadelpen Mag ik jouw team vast nomineren voor de Zubeldia award?

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Wil nog wel even iedereen waarschuwen. Zo een eerste tt brengt louter teleurstellingen.

In theorie heb je altijd een vrij goed tot uitstekend tt team staan. Maar als je dan gaat afrekenen, valt dat altijd tegen. Pakt ineens Bodnar de rit, of je parel valt, of je klein ttje rijdt niet vol gas. Ga zo maar door.

Reken je niet rijk voor morgen.

Veel plezier en succes allemaal.

Zadelpen

Zubeldia, is dat die meneer die uit het niks 7de werd, zonder behaalde punten, of was het die waar heel veel van verwacht werd en er helemaal niks van bakte?

Wacht... ik zoek het ff op in de forumanalen, paar pagina’s terug... brb... zie edit...

Edit

@primavera

Het is dus de eerste categorie. Nou... ik zou er niet ontevreden over zijn. Zou best wel een keer de Zubeldia willen zijn.

Moet eerlijk zeggen dat ik ons meer herken in categorie twee haha.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Ja... Of er loopt een zwembadje leeg....

Dat trauma heb ik nog altijd niet verwerkt...

nasibal

Zadelpen,

Ook degelijke overwinningen zijn overwinningen, die tellen net zo hard. Op naar het bekertje!

La Primavera

Fijn zo'n vooravond waarop deze trauma's uit de zee worden gehaald. Hoe moet ik nu slapen??

Bodnar die de TT wint nadat Ganna het heuveltje niet over komt, Dennis zijn materiaal breekt, Thomas te zacht gaat zonder zijn Garmin en Der Panzerwagen samen met Jos wordt gevloerd door een leeggelopen zwembad.

@Zadelpen Het hoeft niet altijd fancy gewoon een keertje sneaky in dat wiel van nasibal gaan zitten.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Het is tegenwoordig onderhand een sprint om goed gepositioneerd bij nasibal in zijn wiel te zitten. En dat gerucht dat het geen handgemaakte, heerlijk naar Oosterse maatstaven afgewokte nasibal is. Maar gewoon één uit de frituur. Dus...

Nee, ik kies deze ronde om vanuit het wiel van Starlynk toe te slaan.

Jv1997

Vendrame en McNulty of Lonardi en Hamilton ?

Papa Bart

De allerlaatste twijfel:: Nibs of Kruissie. Meeste stemmen gelden en bepalen de laatste keuze. Verder tevreden met mijn team, veel plezier allemaal!!

Don Gielius

Wij hebben denk het meest voorspelbaar en saaie 20tal ooit. Er is werkelijk waar niet één opwindende keuze te bespeuren. En kom maar niet verder dan dit. De meeste roering zal ontstaan door namen die niet gekozen zijn.

Het lijkt wel alsof heel het forum aan de epo zit en team Zadelpen nog op druivensuiker rijdt. Waar is die grandeur van weleer gebleven?

Ik begin morgen aan mijn 8e Scorito Giro. In al die jaren nooit verder gekomen dan zilver, vaak al na enkele etappes verzeild geraakt in de mongolenwaaier. Dit jaar doe ik het zonder de kwal van Messina en zonder Steven Kruijswijk, 2 renners met een hoge pickrate waarvan ik het mogelijk acht dat ze hun hoge prijskaartje niet helemaal gaan kunnen inlossen. Maandag op de Etna kan dat plan al in duigen liggen, we gaan het zien. Succes allemaal!

Aardappel

'@nasibal @kj

Hahah ik ben er nog niet uit! Almeida of Kelderman.. ,😄😄

Laurenesi

Ik heb lang getwijfeld en zag toen opeens dat Almeida het probleem was. 2,5 miljoen met een groot afbraakrisico. Zelfs de kans dat hij wordt overvleugeld door zijn goedkopere teamgenoten. Hij is er uit voor Konrad en de 1,5 miljoen die over blijft, heeft een mooi plekje gekregen. Team Laurenesineos is klaar voor het eerste bekertje!

rev

6 uur en 15 min van te voren hoop ik eindelijk me team te kunnen laten staan.

Platje

1 plekje over en 4m.. ik wil toch sagan erin fietsen, maar hoe? Nibali out en Fugl erin (dan zonder Kruissie en Nibali) of Dennis downgraden naar Dowsett.. nog een paar uur te gaan

Laatst gewijzigd
S. Dauert

'@La Primavera Dat klopt, maar dat was niet de vraag. De vraag was óf je Demare kunt opstellen. Nou eh ja.
@Papa Nibs rijdt thuis en er gaat ergens sneeuw liggen. 1+1=...

Laatst gewijzigd
LutteleSeconden

Oi oi oi. Laatste probleem wie verlost me zo vlak voor de deadline:

Sagan, Fuglsang, Knox of
Gaveria, Nibali, Konrad

Malathion

Veel mensen hier die in Dennis gaan trappen?

Guruburu

Toch nog een last minute wissel: Kruijswijk en Majka OUT, Nibali en Fuglsang IN.

Het is een flinke gok, want bij zowel Nibali als Fuglsang heerst er veel onzekerheid. Maar als ze echt in vorm zijn denk ik dat deze 2 wel meer punten kunnen scoren dan in ieder geval Majka en bij Kruijswijk is het ook de vraag hoe hij is hersteld.

RemmertW

Het dramatische track record van Fuglsang in grote rondes lijkt door iedereeen inclusief bookies vergeten te zijn?
Nu heb ik hem er ook ineens instaan.... maar dit voelt als Port selecteren

Rozehnal

Ouwe vos Simon Clarkeee, koopje.

de klimgeiten

zijn er trouwens bonificatie seconde aan de streep te verdienen, dat maakt wel een heel verschil.
hoe de klassementrenners gaan rijden, als er een ontsnapping weg is in een berg rit

RemmertW

Dennis is duurder dan Ganna terwijl er eigenlijk niet meer van te verwachten is. Zijn dagen als potentiële AK man lijken voorbij.
Aan de andere kant is 3x top 3 plus teampunten voor 2 mil nog te overwegen aangezien je exact weet wanneer hem op te stellen
Vocsnor is voor 500 minder zonder teampunten

1 2 ... 70 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.