Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 71 ... 191 192
Jommelb

Iemand die Restrepo meeneemt?
Ik vind niet echt eenduidige info over hem. Staat geklasseerd als sprinter, maar lees ook dat hij voor de heuveletappes gaat. Iemand die deze renner beter kent?

jsprunk

Rohan DNS, die gisteren mijn team was binnengeslopen door de gouden bergen van teampunten in etappe 1, heeft toch weer het veld moeten ruimen door zijn DNS in etappe 21. Die man valt vaker uit dan Pinot

Kjleeuwen

'@lutteleseconden: gaviria, fugle en nibali kan ook:)

ebel1999

Grr Nibali versus Sagan. Hart zegt nibali

Arctic Monkeys

Ik snap niet hoe Restrepo 1 miljoen is gewaardeerd als sprinter. Wint alleen sprints in categorie 2 koersen en heeft 1x een goed najaar gereden in 2018. Dan zijn er een stuk betere keuzes beschikbaar voor minder geld.

JapieJapo

Nou een nachtje geslapen en dan spookt er door je hoofd: Sagan in je team hoe dan?

Want de combi Ballerini + Fuglsang (die ik nu beide niet in mijn team heb) is toch altijd beter dan Sagen + willekeurige 500?

Fuglsang (of Majka) uit mijn team laten levert geen problemen op voor de bergetappes dus blijkbaar meer dan genoeg klimmers. Het, ik bedoel mijn, probleem is dat er geen fatsoenlijke sprinters zijn van 1 of 1.5 miljoen waardoor je toch goedkoop aan een 6 of 7 tal sprinters komt zonder dat je AK team daar last van heeft.. Ik kan ook Fugl 1 op 1 ruilen met Gaviria, maar ik geloof er niet in dat hij er in bijv etappe 4 of 8 nog bijzit..

Dus blijkbaar is een AK team met Thomas - Yates - Nibali - Majka - Fuglsang - Kelderman - Vlasov - Almeida er net 1 teveel en is het voor de balans in mijn team toch beter om Sagan+500 renner op te nemen.

bart1e

Laatste keuze, kelderman + almeide of Fuglsang + ciccone wie kan mij helpen. Met kelderman en almeida wel 2 mensen die ik kan opstellen voor punch en klassement. Heb het gevoel dat ciccone moet knechten voor nibali..

S. Dauert

Voor die laatste paar aardverschuivingen in eenieders selecties kun je je afvragen welke sprinters er in etappe 19 nog bijzitten.

Daarnaast moet je je bij ‘aanvallers’ afvragen: kan hij, mag hij, wil hij?

Er zijn er een hele hoop die willen en kunnen maar een enkel ritje krijgen door stalorders; ook zijn er een aantal die willen maar het nooit zullen halen (heel Androni bijvoorbeeld) en dan de groep die voor die ene overwinning gaan en dan lekker uitpedaleren. Ik zie hoogstens vijf of zes aanvallers structureel kunnen, mogen én willen winnen.
Daarvan heb ik er maar twee op kunnen nemen in de selectie voor de ‘balans’ :-s
Wie het niet gehaald hebben? De Oostenrijker of gewoon half BM, vooral die ene die aanvallen in zijn naam heeft had ik graag meegenomen, die ene van Astana ook en jong spul met achternamen eindigend op Y. Ik hoop dat jullie ze wel meenemen en ze een hoop punten gaan opleveren!
Ik heb op een gegeven moment de laatste plek ingeruimd voor een tijdrijder, om van het gezeur af te zijn. Die gasten komen tenminste op hun afspraak opdagen!

S. Dauert

'@Bart1e Dat denk ik ook, mits de haai goed is. Als die rond plek 24 hangt, mag Julio los.

steefje9

Pfff Dennis of GANNA. Het wordt er 1van de 2. Waarom denken mensen dat Dennis tijdrit nr 3 niet haalt? Is bergop toch stuk beter dan GANNA?

Melkboer

Normaal echt niet van de of.... of vragen, maar ik kom er voor het eerst deze ronde gewoon niet uit!
Heb op dit moment 10 klassementsmannen, waarvan ik Oomen hooguit 1x opstel. Daarnaast niet tevreden over mijn sprintteam. Ik heb daar o.a. Restrepo voor 1 miljoen. Wat ik hier ook al lees: die wint alleen lagere koersen.
Vraag (en ik zoek eigenlijk gewoon bevestiging 😂): Restrepo en Oomen out, Kapper en Masnada (rasaanvaller) in!?? Van kapper zou eventueel zelfs Lonardi gemaakt kunnen worden maar weet niet of dat die beter een heuvel kan verteren dan kapper.

Bob

Laatste interview over de verdeling bij de Quicksteps gezien? Misschien toch Ballerini eruit..

zomaareens

Gaat swift nou sprinten?

Karperdrol

'@bob link?

Andross

'@Bob Heb je een linkje?

S. Dauert

'@Melkboer Kapper en Masnada! Lonardi gaat ook zeker hoogstens drie keer rond plek 17 finishen.

madeinstars

Ja, dat interview met Ballerini gooit weer roet in 't eten. Nu maar weer Ballerini + Majka toch maar weer vervangen door Sagan + McNulty

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Swift of Cerny? Geen idee... laatste twijfelgeval

Harderijder

Als ik dat interview lees vraag ik me dan vooral af wat Almeida gaat doen

KV

Ik neem Ballerini toch gewoon mee. Hij kan te goed een heuveltje over als klassieke man en denk niet dat Hodeg rit 19 haalt. Dan zijn er inderdaad vermoedelijk 2 sprints dat hij geen punten haalt maar ik zie geen topalternatief

Poeksel

Het interview waarin Ballerini zegt de sprinter van dqs te zijn? Of is er nog een andere?

Laatst gewijzigd
Andross

https://www.indeleiderstrui.nl/giro-ditalia/314388/ballerini-hodeg-gaat-sprinten-masnada-en-knox-voor-klassement

Wielrennertje

Link van interview: https://www.indeleiderstrui.nl/giro-ditalia/314388/ballerini-hodeg-gaat-sprinten-masnada-en-knox-voor-klassement

Masnada voor het klassement maakt hem ook totaal niet meer interessant voor mij. Had hem in mijn team staan als aanvaller waar je van weet dat hij in de bergen meezit.
edit: oeps, zie dat iemand me net voor was :p

Laatst gewijzigd
Vic413

In La Gazzetta gaf Ballerini aan 4 kansen te zien.

madeinstars

Masnade moet gewoon lekker tekort komen op de Etna en zich dan realiseren dat ie beter lekker kan gaan aanvallen

1 2 ... 71 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.