Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 72 ... 191 192
Andross

Na Sagan de afgelopen weken vakkundig buiten mijn ploeg gelaten te hebben er nu alsnog bijgezet. Ik ben toch net iets te bang voor de ploeggenoten van Majka en Ballerini dus die moeten het veld ruimen. Nu heb ik ook eindelijk plaats voor Hinley. Masnada komt nu bij de klassementsmannen erbij waar ik eerst hoopte op hem al rittenkaper, maar nu is het wel een extra back-up als een van mijn top 8-9 (Hinley) tegenvalt.

4 kansen voor Ballerini is mij geen 2 mil waard en 3 voor Hodeg ook niet

Laatst gewijzigd
jsprunk

Die laatste kans die nu nog voor Hodeg is, zie ik hem niet zomaar halen. Daarnaast is Ballerini als leadout wel vaker top 10 geëindigd. Ik laat hem in mijn ploeg staan.

Karperdrol

Voorlopig is dit mijn team...
Twijfel of ik niet te kort ga komen voor de 3e week.
any thoughts?

Thomas
Yates
Nibali
Majka
Kelderman
Vlasov

Hart
Knox

Ganna
Affini

Masnada
Ulissi

Sagan
Mathhews
Demare
Cimolai
Vendrame

Cerny
Barbier
Visconti

Treenert

Zijn er bonificatieseconden te verdienen in de 'normale' etappes?

Imbatido

Ik verwacht eigenlijk in de kern wel veel dezelfde teams. Het wordt vooral doorslaggevend wat iedereen daarachter gaat doen. En net uit dat deel kom ik maar niet uit. Geld is er nog wel, maar het aanbod in de categorie onder de top is erg dunnetjes. Er is ook niks over te vinden, dus het wordt een kwestie van goed gokken. Heel benieuwd wat daar de juiste keuzes gaan zijn.

Andross

Ik heb vrijwel een identiek team, met Fugl ipv Majka, Swift voor Cerny en Hindley voor Visconti.

Hopelijk is het genoeg voor de 3e week ;)

Laatst gewijzigd
KV

Mijn doel is inderdaad ook om al genoeg voorsprong te hebben na 2 weken 😛

klein gakballeke

Van wie zouden we meer punten kunnen verwachten? Een Knox, die naar mijn inzien al heeft laten zien in goede doen te zijn. Of Geoghegan Hart, die sowieso veel teampunten binnen gaat sprokkelen. Mn laatste hersenkraker ..

JellevanderLinden

Bij Quick-Step gaan ze in de enkele sprintetappes die er zijn inderdaad voor Hodeg. Zie ook de woorden van Patrick Lefevere https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201002_97539770

Daarmee krijgt Ballerini de kans in de wat lastigere etappes. Dit maakt Ballerini een stuk minder interesant om zijn geld waard te zijn. Die sprinters zijn toch wel een probleem, zelfs alle 2 miljoen mannen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

In La Provincia zei Ballerini nog "In de programma's aan het begin van het jaar had ik de man moeten zijn die de weg effende voor Fabio Jakobsen. Toen had hij die zware blessure bij de Ronde van Polen, en nu mag ik van de ploeg mijn kaarten spelen in de sprint."

Maar het kan zijn dat de vertaling van "Nei programmi di inizio anno, avrei dovuto essere l’uomo che apriva la strada a Fabio Jakobsen. Poi lui ha avuto quel brutto infortunio al Giro di Polonia, e adesso la squadra mi lascerà libero di giocarmi le mie carte in volata." niet helemaal klopt?

Vic413

Vertaling klopt.
Is Vendrame een waardig alternatief voor Davide?

Filipo

'@Poeksel De vertaling en vooral de laatste zin klopt.

DKrikk

Prima teampje Karperdrol. Ik vraag me alleen af of bijvoorbeeld een Knox + Hart + Masnada opweegt tegenover een Dennis + Kangert + Lonardi bijvoorbeeld? Hoe denk jij daar over?

Xill

https://www.indeleiderstrui.nl/giro-ditalia/314407/ciccone-gaat-voor-nibali-rijden-misschien-te-vroeg-voor-eigen-ambities

Pom titcock

Ballerini gooit weer een berg roet op mijn boterham zo op de zaterdagochtend. Team superheldkuijer zal een beetje het AC Milan van de serie a worden deze Giro. Een team zonder vertrouwen, maar er kan veel moois uitkomen.

De Condor van Echt

Dat hele Quickstep verhaal met Ballerini/Hodeg lijkt mij zand strooien door de ploeg. Ik heb slechte ervaringen met omzetten op het laatste moment, dus laat het zo staan. De wissel Almeida -> Knox heb ik wel gedaan, omdat er dan budget vrijkwam voor een versterking van mijn klimteam die ik hard nodig vond.

Andross

'@Dkrikk

Die 3 zijn ook mooie namen maar brengen een stuk minder klimmend vermogen dan Knox, Hart en Masnada. Ligt er natuurlijk aan wat je team het beste aanvult, maar persoonlijk had ik naast 6 klassementsmannen nog extra kracht in de bergen nodig.

La Primavera

Maar nog effuh.. wat the fack gaat Almeida nu doen dan als Knox en Masnada voor het klassement gaan? Was er maar een mooi 2,5 miljoen AK man als alternatief..

EDIT: IK WIL GEEN PANIEK 2 UUR VOOR DE DEADLINE

Laatst gewijzigd
siht

Niemand die Consonni heeft ? :-)

Of gaan we er allemaal vanuit dat Viviani de moeilijkere sprint etappes overleefd?

ralphhoumes

Masnada en 500k man (Mcnulty / Pernsteiner /Cerny) of TDG + Hart

Ludi

Cerny is 750k ;)

JesperRenrad

De Gendt beweerd nu wel in vorm te zijn. Een Thomas in vorm, met 3 tijdritten is een leuke pick. Echter weet je het nooit met hem; hoog gehalte ‘verkeerd opgesteld’. Mensen die m nemen?

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

De Gendt brand ik me niet meer aan. Zoals je al aangeeft waarschijnlijk stel je hem toch verkeerd op. Etappes waarin hij vooraf aangeeft kansen ziet finished hij 140e en dan wint hij de rit over de Stelvio...

La Primavera

Als je De Gendt hebt zou ik hem inderdaad altijd opstellen in de Stelvio etappe. Zijn berg. :)

Filipo

De Gendt zijn benen staan nog op Marktplaats

1 2 ... 72 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.