Laatste twijfelpuntjes hier:
- Fugl (veel upside in week 1/2, maar ook nagenoeg garantie op inzinking in week 3) of Majka (steady en in vorm)
- Ik heb nu 750k over en zou een Masnada/Konrad (van wie ik beiden veel verwacht) kunnen downgraden naar Hart en dan Lonardi kunnen upgraden naar Cimolai/Ballerini. M'n klimmersequipe is redelijk ruim (9 man die voor een klassement gaan + Masnada/Ulissi/Ganna als opvulling).
Blij als we gaan beginnen :D
Nee hoor Kj, zit zelf ook sterk te twijfelen om nu Masnada in te wisselen voor Bilbao. Masnada voor klassement vind ik nou niet heel interessant, wil gewoon een aanvaller waar je van op aan kan. Bilbao lijkt me daar denk ik dan toch het beste alternatief voor. Heeft ook een tijdrit in de benen (al is het natuurlijk niet zeker of hij zich daarin niet gewoon gaat sparen). In de Tour vond ik hem prima rijden in die etappe naar Col de Loze en heeft zich verder die ronde niet overdreven uit elkaar hoeven te trekken.
Dit nieuws over Almeida vind ik eigenlijk weinig zeggen. Het is logisch dat ze geen druk op die jongen gaan zetten in zijn eerste grote ronde. En al gaat hij niet voor het klassement heeft hij toch alleen maar meer potentie om via de vlucht punten te pakken. (Hij is ook lastig te vervangen, in de 2,5/2mil zijn nou niet echt interessante vervangers te vinden...)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.