Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 97 ... 191 192
Rawolf

punchritten lijken wel goed te komen, vandaag 307 punten en met de best mogelijke opstelling met mijn team waren dat er rond de 350.

Heb wel al in de tijdrit veel verloren en de echte sprintetappes ga ik ook iets verliezen (dat zijn er maar 2). Die iets zwaardere sprintetappes kan ik wel consolideren als mijn sprinters rechtblijven.

Landeirovic

Mcnulty gaat deze Giro verrassen.

Rawolf

'@Lander, Omdat hij bij UAE rijdt zeker (;

nasibal

Het is in ieder geval geen McNulPunty meer, dankzij ploeggenoot Ulissi die wint en ploeggenoot Bjerg die z'n plek in het JK opgeeft. Kijken wat hij morgen op eigen kracht kan ;)

Zadelpen

Ondanks dat er nog 40 punten op de bank zat vandaag, is team Zadelpen wel 2000 plaatsen gestegen tot een duizelingwekkende tussenstand van 62% algeheel.

Morgen een monsterscore anders is het al weer voorbij. En dat kan, ondanks het gemis van Vlasov. Maar dan moet het nu wel een keer een beetje mee zitten.

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Misschien maar het is gewoon een enorm talent. Al een heel jaar is er bij dat team een goede vibe. Zijn tijdrit gisteren was goed en vandaag ook goed bij de pinken.

nasibal

Ik weet alleen niet of McNulty nu persé zoveel meer punten gaat halen dan Pernsteiner en Hindley. Het kan ja, maar het kan ook goed dat ze straks allemaal een vergelijkbaar puntenaantal hebben. Er zullen weinig teams zijn die die jongens alle 3 mee hebben, en zo wel, dan maak ik me weinig zorgen om die teams ;)

Starlynk

'@Zadelpen: je hebt deze ronde gewoon wederom het verkeerde wiel gekozen. Je had toch niet gedacht dat ik na de Tour gelijk weer in de Giro zou gaan vlammen? Rijd hier enkel ter voorbereiding op de Vuelta! ;)

Vandaag gelukkig wel Ulissi, Sagan en Matthews (c) opgesteld.. Demare en Battaglin voor 0 punten.. prima, weten we dat ook weer! en voor de rest wat klassementsmannen.. Alleen geen Nibali, maar hopelijk trekt ie deze lijn door de rest van de ronde en dan komt het misschien nog goed.. Oh ja, morgen wel ff die Almeida op minuten rijden jongens! (gaat niet gebeuren :p)

nasibal

'@Starlynk

Minuten liever niet, maar een secondje of twee achterstand zou heel fijn zijn met het oog op de komende dagen.

Aadjenr11

Ciccone vandaag op achterstand. Is dat een goed of een slecht voorteken?

Pieter_Pannenkoek

Natuurlijk had ik Sagan op moeten stellen, gadverdamme. Achjaa alsnog redelijk punten kunnen scoren! Op naar een mooie etappe morgen💪

Zadelpen

Voorbereiding op de Vuelta.... thanks for the memo lmao!

Wij lijken wel te logeren in een aap. Echter niets is minder waar, u hoort morgen van ons. Was een beetje in slaap gesukkeld, maar als je zo team Zadelpen wilt uitschakelen.

Getergd.... en dan zijn we op ons best.

Milanjacks

Morgen is de dag van Pernsteiner, dat is nergens op gebaseerd maar met het wegvallen van Vlasov merk ik dat mijn klimequipe nu al aan de dunne kant is.

nasibal

Ciccone vandaag op achterstand. Is dat een goed of een slecht voorteken?

Bij het selecteren van Ciccone had ik er rekening mee gehouden dat hij de eerste twee weken rustig aan zou doen om zo fris en goed mogelijk aan de 3e week te beginnen, zoals ook door zijn ploeg gecomunniceerd is. Wat mij betreft dus zeker geen slecht teken. Het is ook niet alsof hij met pijn en moeite in de achterste bus finished. Sterker nog, er lijken meer mensen achter hem gefinished te zijn dan er achter hem reden op het moment dat hij loste.

user27296

Wat denken we van Konrad voor morgen?

Milanjacks

Konrad was goed in vorm in de Waalse Pijl. Verder zou het een keuze zijn die je zelf moet maken.

Rawolf

Dan neem je Ciccone eigenlijk mee voor 3/4 etappes waarin hij ook nog is moet knechten voor Nibali. Gedurft.

kevinraar

258 punten gescoord sta nu op 67.8

Ludi

Blij met de plek van Bilbao ookal zat ie op de bank. Kan een lekkere worden :)

Benzardi

255 punten zonder onze vriend Sagan, is niet slecht, al zeg ik het zelf.
We zijn gestegen naar 72,4%, dus we doen nog mee voor een bekertje.

Morgen weten we een beetje waar we staan met ons ploegje, zo te lezen zijn er veel mensen met Vlasov in hun ploeg.
Dit kan stiekem in mijn voordeel werken.................. .;o)

nasibal

Dan neem je Ciccone eigenlijk mee voor 3/4 etappes waarin hij ook nog is moet knechten voor Nibali. Gedurft.

Klopt, maar ik denk wel dat hij het over die 3/4 etappes een stuk beter gaat doen dan veel van zijn goedkopere vooraf-alternatieven. Dat hij moet knechten voor Nibali heb ik daarin meegenomen. Ik denk dat hij ook als knecht in dit veld top 15 daguitslag kan rijden en dat hij een van de weinige knechten is die binnen een team-tactiek ook vooruit gestuurd kan worden in die 3e week.

Laatst gewijzigd
Benzardi

'@Rawolf

Ik denk dat Ciccone meer een voorgeschoven pion word, zodat hij ook voor de bergtrui kan gaan.
Met de kans dat hij top 15 rijd.

Dit denk ik hoor, het is geen waarheid ;o)

Benzardi

'@ nasi

Je bent me net voor ..........hahaha

Aadjenr11

Dat had ik niet meegekregen. Klinkt heel aannemelijk. Morgen dan maar niet opstellen nog en gaan voor teampunten van Almeida of Thomas.

Ragnar Lolbroek

258 punten en gestegen van 69,5 naar 81,3. Wel wat punten laten liggen. Ulissi was een betere kopman geweest dan Bling. Verder ook Nibali en Majka op de bank ten voordele van Guerreiro (21) en Masnada (22). Ook zuur.

1 2 ... 97 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.